Gå til innhold

Litt tjukk - kan mannen synes jeg er pen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kanskje litt dumt spm fra en på 45..

Jeg er 166cm og 79kg, så jeg er jo tjukk. Jeg har store pupper (75G) og myk/tjukk mage og runde lår.
Mannen sier jo rett ut at jeg er litt tjukk, men at han synes jeg er veldig pen. Kan en mann mene det? At man er pen som tjukk? Eller foretrekker de alltid slanke damer? Kan legge til at jeg er feminin men løst hår, litt (ikke mye) sminke og går alltid i kjoler på jobb eller når vi skal noe.

hilsen tjukka som skulle ønske jeg klarte hå med 10kg, men er for glad i sjokolade.

Anonymkode: 35939...ce5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snodig spørsmål. Siden du er voksen så skulle man tro at du hadde svaret på dette selv. 

Anonymkode: 6caad...efa

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Snodig spørsmål. Siden du er voksen så skulle man tro at du hadde svaret på dette selv. 

Det har vel med at jeg ikke føler meg pen lenger, så sliter med å tro på han. Har alltid ligget på maks 65, så veldig uvant for meg å plutselig blitt tjukk.

Skrevet

Det har vel med at jeg ikke føler meg pen lenger, så sliter med å tro på han. Har alltid ligget på maks 65, så veldig uvant for meg å plutselig blitt tjukk.

Så du vet egentlig at de som er litt tjukke også kan være pene, så dette innlegget opprettet du kun for moralsk støtte? 

• Liker 1
Skrevet

Han er glad i deg, og bryr seg mindre om du er 69 eller 79 kg. Jeg er selv 165/79, og føler meg fin rett som det er,hehe. 

Anonymkode: a1299...5a0

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Man kan være både pen og tjukk.

Anonymkode: b7cd5...fe4

• Liker 2
  • Hjerte 2
Skrevet

Han er glad i deg, og bryr seg mindre om du er 69 eller 79 kg. Jeg er selv 165/79, og føler meg fin rett som det er,hehe. 

Anonymkode: a1299...5a0

Så bra du føler det sånn🥰 Jeg må jobbe litt med å godta kroppen min.

ts

Skrevet

Mange menn foretrekker slanke kvinner.

Hvis du har en mann som er glad i deg og synes at du er attraktiv så er det synd at du selv er den som skaper problemer ut av utseendet ditt.

At det hadde vært bra for helsa å gå ned i vekt vet du helt sikkert og det har vi felles.

Anonymkode: 7fdb0...cbc

Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Mannen sier jo rett ut at jeg er litt tjukk, men at han synes jeg er veldig pen. Kan en mann mene det? At man er pen som tjukk? Eller foretrekker de alltid slanke damer?

Du er 45 år og tror at alle menn mener det samme?

Eller så spør du av en eller annen grunn kvinnehaterne her inne (som du ikke kjenner) om det mannen din (som du forhåpentligvis kjenner) sier stemmer? 

Altså hvorfor??! 

Seriøst! 

Anonymkode: eb384...087

• Nyttig 3
Gjest MisterMister
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Jeg er 166cm og 79kg, så jeg er jo tjukk. Jeg har store pupper (75G) og myk/tjukk mage og runde lår.
Mannen sier jo rett ut at jeg er litt tjukk, men at han synes jeg er veldig pen. Kan en mann mene det? At man er pen som tjukk? Eller foretrekker de alltid slanke damer? Kan legge til at jeg er feminin men løst hår, litt (ikke mye) sminke og går alltid i kjoler på jobb eller når vi skal noe.

hilsen tjukka som skulle ønske jeg klarte hå med 10kg, men er for glad i sjokolade.

Han kan helt klart mene det. Mange menn som liker litt fyldige damer. Former kan være utrolig flott! 😍

Skrevet

Størrelsen på klærne avgjør ikke om man er pen eller ikke. Det er bare et likegyldig tall.

M44

Anonymkode: 7a71a...0a9

• Liker 1
Gjest MisterMister
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Du er 45 år og tror at alle menn mener det samme?

Eller så spør du av en eller annen grunn kvinnehaterne her inne (som du ikke kjenner) om det mannen din (som du forhåpentligvis kjenner) sier stemmer? 

Altså hvorfor??! 

Seriøst! 

Jeg er her inne, og jeg er ikke kvinnehater, tvert imot, jeg elsker kvinner. Kvinner er jo hvorfor jeg står opp om morgenen, alt jeg gjør kan nok spores tilbake til min begeistring for kvinner på ett eller annet vis 😍

Skrevet
MisterMister skrev (11 minutter siden):

Jeg er her inne, og jeg er ikke kvinnehater, tvert imot, jeg elsker kvinner.

Bare til opplysning, og ikke noe som gjelder deg personlig, siden jeg ikke kjenner deg: Alle kvinnehatere sier de elsker kvinner. Sannsynligvis fordi de ser på kvinner som objekter som er til å for å utføre ulike funksjoner og ha en estetisk verdi. 

Spørsmålet mitt var uansett til ts, som tydeligvis trenger deg for å bekrefte det mannen hennes sier, og det forstår jeg ikke. 

• Liker 1
Gjest MisterMister
Skrevet

Bare til opplysning, og ikke noe som gjelder deg personlig, siden jeg ikke kjenner deg: Alle kvinnehatere sier de elsker kvinner. Sannsynligvis fordi de ser på kvinner som objekter som er til å for å utføre ulike funksjoner og ha en estetisk verdi. 

Spørsmålet mitt var uansett til ts, som tydeligvis trenger deg for å bekrefte det mannen hennes sier, og det forstår jeg ikke. 

Ikke så vanskelig å forstå, hun sier jo at hun kjenner litt på det at hun føler hun er 10 kg for tung, 10 kg er jo ikke så mye, men vi mennesker kan være veldig selvkritiske, å da kan en jo bli litt usikker. Å søke bekreftelse fra andre, for å våge å tro på noe en kanskje ikke helt ser selv, virker veldig logisk og naturlig for meg.

Skrevet

Selvsagt. Jeg er litt overvektig, og mannen er veldig tiltrukket av meg uansett.

Jeg synes også "bamsete" menn, så vet jo folk genuint kan like folk som er større.

Anonymkode: 4e455...799

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Så bra du føler det sånn🥰 Jeg må jobbe litt med å godta kroppen min.

ts

Er det ikke bedre å heller fokusere på at du ikke skal spise så mye sjokolade? 

Anonymkode: 89a39...0db

Skrevet

Jeg er 166 cm og 69 kg; skikkelig tjukk med diger rumpe og fettputer på hoftene, kvapsemage og store overarmer. Hater kroppen min og skulle inderlig ha gått ned 10 kg også for min egen helse. Mannen min elsker meg og tenner på meg uansett, men dette handler jo om hva JEG føler om å leve i min egen kropp. Har alltid vært slank og vakker, men store mengder stress, kronisk oppofrelse og bekymring for våre 3 barn, økonomibekymringer, et møkkahus som jeg hater osv, har tatt fullstendig knekken på selvdisiplin min. Eneste lykken jeg føler er når jeg spiser sjokolade. 

Anonymkode: fd975...911

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja, selvfølgelig!

Sjokolade er ikke så enkelt..

Anonymkode: e60d5...e67

• Hjerte 1
Skrevet

Mannen sier jo rett ut at jeg er litt tjukk, men at han synes jeg er veldig pen. Kan en mann mene det? At man er pen som tjukk?..

Altså, må du virkelig søke bekreftelse på om mannen din faktisk mener det han sier her på et kvinneforum????

Han er ærlig og du burde virkelig sette pris på det i stedet for å kødde til eget tankespinn med å fyre opp (andre) nevrotiske damer her. Punkt slut

• Liker 2
Skrevet

Jeg er 166 cm og 69 kg; skikkelig tjukk med diger rumpe og fettputer på hoftene, kvapsemage og store overarmer. Hater kroppen min og skulle inderlig ha gått ned 10 kg også for min egen helse. Mannen min elsker meg og tenner på meg uansett, men dette handler jo om hva JEG føler om å leve i min egen kropp. Har alltid vært slank og vakker, men store mengder stress, kronisk oppofrelse og bekymring for våre 3 barn, økonomibekymringer, et møkkahus som jeg hater osv, har tatt fullstendig knekken på selvdisiplin min. Eneste lykken jeg føler er når jeg spiser sjokolade. 

Anonymkode: fd975...911

Seriøst?!??! Du er skikkelig tjukk ja😂😂😂 BMI kalkulator viser at om du går ned 1 kg, så er du normalvektig. Og BMI kalkulatorer er strenge.

Folk som er normalvektig og slanke, som sutrer over hvor feit de er, det er skikkelig usexy. Typisk folk som vil ha oppmerksomhet.  Bær kroppen din med stolthet, uansett kilo, det er det som gjør kroppen tiltrekkende. 

Jeg er tjukkere enn deg, gjør meg ingenting. Alle menn jeg har vært med har tydelig vist at de har likt formene mine, og jeg selv synes gode former er sexy🤩 Sexy med kraftige menn og😍

Anonymkode: f3093...79b

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...