Toap Skrevet 17. februar 2024 #1 Skrevet 17. februar 2024 (endret) God morgen. Jeg satte første sprøyte med Wegovy forrige fredag og andre i går. På denne uka har jeg ikke hatt noen bivirkninger. Har vært bevist på hva jeg har puttet i munnen, men det er også det hele. Veide meg forrige lørdag og igjen i dag. Gått ned 1,5 kg. Kan dette virkelig stemme? Er det så lett? Endret 17. februar 2024 av Toap
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2024 #3 Skrevet 17. februar 2024 Ja,helt normalt. Men øker du antall klikk så kan det bli bivirkninger. Men dette er individuelt. Du kan sitte i sofaen å gå ned 30 kg på et halvt år. Anonymkode: 8e6ab...adc
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2024 #4 Skrevet 17. februar 2024 Det er flere tråder om Wegovy jer på KG hvor du kan lese andres erfaringer. Men, ja, 1,5kg første uka er ikke uvanlig, noen opplever det dobbelte av det, men det er ofte mest vann som forsvinner i starten. Når du kommer til uke 2-3 og videre skal kroppen begynne å tære på fettlagrene, og det går ikke så raskt og enkelt, som regel. Anonymkode: ba3ee...eba 2
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2024 #5 Skrevet 17. februar 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Ja,helt normalt. Men øker du antall klikk så kan det bli bivirkninger. Men dette er individuelt. Du kan sitte i sofaen å gå ned 30 kg på et halvt år. Anonymkode: 8e6ab...adc Nei Anonymkode: f442c...b6b
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2024 #6 Skrevet 17. februar 2024 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Nei Anonymkode: f442c...b6b "Nei" hva da?? Utdyp dette er du snill. Anonymkode: 8e6ab...adc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå