Gå til innhold

Hvordan spørre venninne om hun vil gå på date

Anbefalte innlegg

Skrevet

M36 her.
Jeg har ei venninne som jeg liker kjempegodt. Jeg syns hun er søt, morsom og vakker. Jeg kan jo spørre henne rett ut, men jeg er ganske sjenert og er veldig redd for at det skal bli kleint hvis hun sier nei. Er det noe jeg kan gjøre for å få et slags hint for om hun kommer til å si ja eller nei?
Jeg ble singel etter åtte år i fjor og er ikke helt oppdatert på sjekking.

Anonymkode: 51431...910

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du ikke prøve noe som ikke nødvendigvis er en date? Spørre om hun vil være med på en utendørs aktivitet? Gå tur. Ett eller annet for å bli bedre kjent? 

• Liker 1
Skrevet

Vel. Hvis hun er interessert i deg så gir hun nok masse hint som du ikke får med deg. 

Jeg vil tippe at hvis hun er sjenert, så er hun enda mer sjenert med deg fordi hun er tiltrukket av deg. Hvis hun er mindre sjenert med deg, så er en komfortabel med deg som venn og ikke så tiltrukket. 

Det første du kan gjøre er å begynne å flørte litt med henne. Sånn årdentelig flørting - ikke nerde-flørting. Se hvordan hun responderer. Vet ikke hvor sosialt dum du er men jeg mener selvfølgelig ikke å sende henne dicpics eller spørre "pule?". Men du kan kle deg litt mer maskulint, skjorte med øverste knapp åpen og ermer brettet opp, eller tøff genser med ermer brettet opp (vis litt hud). Ta på hendene hennes, skulderen, korsryggen. Ikke overdrive, start forsiktig of se hvordan hun reagerer. Se henne i øynene. 

Og for all del. Bare spør henne rett ut om dere skal treffes over en vin et sted. Akkurat den biten er ikke så vanskelig. Spør om "du og jeg" skal møtes. Ikke la det være åpning for at flere skal være med. 

Og konvertere venninner til kjæreste er ikke lett. Du må slutte å være "venninna" hennes og gi en litt annen utstråling. 

Anonymkode: 7e910...38b

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...