AnonymBruker Skrevet 17. februar 2024 #1 Skrevet 17. februar 2024 Han har barnet bare annenhver helg. Vet han har hatt noe problemer med hasj, men hører nå av andre at han ruser seg en del på blant annet amfetamin. Jeg kjenner jeg har fått nok, jeg må sette ned foten. Men hva kontakter man da? Hvilken vei går jeg? Vet far har en del rettigheter da det må vell bevises at han faktisk ruser seg når barnet er der. Noe jeg ikke vet om han gjør. Som også er ganske vanskelig bevise, da en uren urinprøve like greit kunne vært fra tidligere, og beviser nada om har tar ansvar når han har barnet. Anonymkode: de588...7b9
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2024 #2 Skrevet 17. februar 2024 Du sender en bekymringsmelding til bvtj på han, kontakter advokat og holder tilbake samvær. Hvor gammelt er barnet? Anonymkode: eb46d...898 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2024 #3 Skrevet 17. februar 2024 Kunne du tenkt deg om før du fikk barn med vedkomende??? Etterpåklokskap er lett......men får du barn med en som har vært rusavhengig så har du tatt noen dårlige valg selv også. Anonymkode: f8ef1...db6
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2024 #4 Skrevet 17. februar 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Du sender en bekymringsmelding til bvtj på han, kontakter advokat og holder tilbake samvær. Hvor gammelt er barnet? Anonymkode: eb46d...898 Takk! 6 år gammelt. Anonymkode: de588...7b9
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2024 #5 Skrevet 17. februar 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Kunne du tenkt deg om før du fikk barn med vedkomende??? Etterpåklokskap er lett......men får du barn med en som har vært rusavhengig så har du tatt noen dårlige valg selv også. Anonymkode: f8ef1...db6 Hvor vil du med en slik kommentar? Anonymkode: aeed8...dc8 3 2
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2024 #6 Skrevet 17. februar 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Kunne du tenkt deg om før du fikk barn med vedkomende??? Etterpåklokskap er lett......men får du barn med en som har vært rusavhengig så har du tatt noen dårlige valg selv også. Anonymkode: f8ef1...db6 Vet ikke hvorfor du er så gretten jeg, men bare send det sinnet hit. Bedre det enn at de rundt deg skal oppleve holdningen din. Jeg har andre problemer å bry meg om, og ett tullete svar er det siste jeg gidder bry meg om 😂 Anonymkode: de588...7b9 2
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2024 #7 Skrevet 17. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Han har barnet bare annenhver helg. Vet han har hatt noe problemer med hasj, men hører nå av andre at han ruser seg en del på blant annet amfetamin. Jeg kjenner jeg har fått nok, jeg må sette ned foten. Men hva kontakter man da? Hvilken vei går jeg? Vet far har en del rettigheter da det må vell bevises at han faktisk ruser seg når barnet er der. Noe jeg ikke vet om han gjør. Som også er ganske vanskelig bevise, da en uren urinprøve like greit kunne vært fra tidligere, og beviser nada om har tar ansvar når han har barnet. Anonymkode: de588...7b9 Det er bare å sende bekymringsmelding, så er de pliktige til å undersøke saken. Lurt å ikke hinte/true med å sende bekymringsmelding på forhånd for da vil ,han skjule det bedre og kunne lure bv trill rundt. Anonymkode: bca95...9e0
smurfebuss Skrevet 17. februar 2024 #8 Skrevet 17. februar 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kunne du tenkt deg om før du fikk barn med vedkomende??? Etterpåklokskap er lett......men får du barn med en som har vært rusavhengig så har du tatt noen dårlige valg selv også. Anonymkode: f8ef1...db6 Å komme med slike kommentarer er også en form for etterpåklokskap. Hva tenker du er realistisk å oppnå her? Senabort etter 6 år er dessverre ikke en mulighet, om du tenkte det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå