AnonymBruker Skrevet 16. februar 2024 #1 Skrevet 16. februar 2024 Er ikke det rart? Grunn til bekymring? Jeg opererte ut høyre eggstokk for ca 10 år siden pga exu, og embryoet lå i eggstokken. Og pga lite egg i venstre eggstokk, kom jeg i tidlig overgangsalder for et par år siden. Men i dag har jeg skikkelige "symptomer" på el, med øm i området og luft i magen. Dette har jeg ikke kjent på det jeg kan huske. Noen som har noen ide om hva dette kan være? Anonymkode: d1f8c...6b5
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2024 #2 Skrevet 17. februar 2024 Dytter denne jeg🙈 Anonymkode: d1f8c...6b5
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2024 #3 Skrevet 17. februar 2024 Du bør alltid sjekke med lege, selv om vi kommer med erfaringene eller det vi tror så er vi ikke leger og får ikke undersøkt deg for ting her inne. Men selv om man har kommet i overgangsalderen kan man ha noen få egg igjen, har du sjekket dette?. En vennina av meg fikk voldsomme blødninger et par år etter mensen forsvant og hun var godt inn i overgangsalderen, viste seg hun hadde to egg igjen eller noe sånt. Men gir det seg ikke eller kommer igjen, sjekk opp kan være ting det er viktig og finne ut av Anonymkode: 61c58...a96 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå