AnonymBruker Skrevet 16. februar 2024 #1 Skrevet 16. februar 2024 Mine to venner (som er søsken) fant sin mor død, og hun hadde ligget i over en uke. Den ene kom til meg i sjokk og sa at det var det jævligste synet hen hadde sett, at moren lå og gapte og at hen aldri kom til å bli seg selv igjen etter dette. Jeg spurte ikke om detaljer, men tenker mitt om hvordan en kropp ser ut etter en drøy uke i temperatur over 20 grader. Søskenet fortalte meg at moren så ut som om hun sov fredfullt med lukket munn, og at det luktet ingenting og at moren ikke så preget ut. Hvordan kan to personer/søsken ha så forskjellig oppfattelse av den samme opplevelsen? 🤔 Anonymkode: 5b918...b3a
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2024 #2 Skrevet 16. februar 2024 Det hadde jeg og min mor etter å ha sett en avdød som hadde ligget en stund også. Mor synes vedkommende så fin og fredfull ut, jeg sov ikke med lyset av i ukesvis etterpå. Det er noe med den voksaktige huden, fargen, de mørke skyggene og jeg vet ikke, en så veldig følelse av fremmed og tomt. Forferdelig. Anonymkode: b0b5b...60a 2
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2024 #3 Skrevet 16. februar 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det hadde jeg og min mor etter å ha sett en avdød som hadde ligget en stund også. Mor synes vedkommende så fin og fredfull ut, jeg sov ikke med lyset av i ukesvis etterpå. Det er noe med den voksaktige huden, fargen, de mørke skyggene og jeg vet ikke, en så veldig følelse av fremmed og tomt. Forferdelig. Anonymkode: b0b5b...60a Min venn som sa at moren så fin ut, har sittet ved to dødsleier tidligere og har erfaring og det er kanskje grunnen? Ts Anonymkode: 5b918...b3a 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå