Gjest Eka Skrevet 16. februar 2024 #1 Skrevet 16. februar 2024 Hei, Jeg skal ned 10 kg, og trenger litt støtte og oppmuntring på veien. Lyst til å bli med på opplegget? Altså: 10 kg vektnedgang med start fra i dag og med mål om å ha klart det innen fellesferien 😀 Jeg er 70 kg og skal ned til 60. Skal ta av mammakiloene. Håper noen har lyst til å være med sånn at vi kan skrive litt underveis og gjøre prosessen lettere.
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2024 #2 Skrevet 16. februar 2024 Ja jeg vil være med! Kanskje vi kan kopiere eller lage en lignende mal som vektnedgangsgruppene her på kg. Jeg skal også ned mammakilo. Vet ikke om jeg kan gå ned så mye som 10, for minste er bare noen måneder og jeg fullammer. Jeg tenker å ha fokus på å legge til, og ikke trekke fra. Istedenfor å ikke drikke noe brus skal jeg drikke mer vann. Mer grønnsaker og proteiner og mindre sjokolade. Anonymkode: 32b0f...4ec 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2024 #4 Skrevet 16. februar 2024 Damer må gjøre ting i flokk menn slåss i skyggen alene. We are not the same. Anonymkode: ea34b...2cc
Gjest Eka Skrevet 16. februar 2024 #5 Skrevet 16. februar 2024 Topp at du vil være med 😀 Ja, vi kan legge inn en sånn mal. Å legge til er lurt! Du får sikkert hjelp av ammingen også, mye forbrenning der. Jeg har startet et treningsopplegg på ca 15-30 minutter daglig. Har ikke tid til mer, men over tid vil det hjelpe mye, tenker jeg. Skal også drive litt kaloritelling i starten og satse på å spise sunt.
katties Skrevet 16. februar 2024 #6 Skrevet 16. februar 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ja jeg vil være med! Kanskje vi kan kopiere eller lage en lignende mal som vektnedgangsgruppene her på kg. Jeg skal også ned mammakilo. Vet ikke om jeg kan gå ned så mye som 10, for minste er bare noen måneder og jeg fullammer. Jeg tenker å ha fokus på å legge til, og ikke trekke fra. Istedenfor å ikke drikke noe brus skal jeg drikke mer vann. Mer grønnsaker og proteiner og mindre sjokolade. Anonymkode: 32b0f...4ec Huff, fullamming og vektnedgang er vanskelig for noen! Jeg syntes det var helt umulig når jeg fullannet, veldig vanskelig med dekamming og overraskende lett uten amming 😅 Tar amming før vektnedgang da!
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2024 #7 Skrevet 16. februar 2024 Det kan passe inn i allerede eksisterende tråder «vi som skal ned i vekt før påske» og «vi som skal bed i vekt før sommeren» som kommer etter påske☺️ Anonymkode: 11091...314 2
Gjest Eka Skrevet 17. februar 2024 #8 Skrevet 17. februar 2024 Legger inn skjema som de som vil kan kopiere Startvekt: 69,5 kg Mål til fellesferien: 60 kg 16. februar 69,5 kg 23. februar -- kg (-kg) 1. mars -- kg (-kg) 8.mars -- kg (-kg) 15. mars -- kg (-kg) 22. mars -- kg (-kg) 29. mars -- kg (-kg) 05. april -- kg (-kg) 12. april -- kg (-kg) 19. april -- kg (-kg) 26. april -- kg (-kg) 03 mai -- kg (-kg) 10. mai -- kg (-kg) 17. mai -- kg (-kg) 24. mai -- kg (-kg) 31. mai -- kg (-kg) 07. juni -- kg (-kg) 14. juni -- kg (-kg) 21. juni -- kg (-kg) 28. juni -- kg (-kg)
Gjest Eka Skrevet 17. februar 2024 #9 Skrevet 17. februar 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Det kan passe inn i allerede eksisterende tråder «vi som skal ned i vekt før påske» og «vi som skal bed i vekt før sommeren» som kommer etter påske☺️ Anonymkode: 11091...314 Kan ikke vente på dette
MakeItHappen Skrevet 17. februar 2024 #10 Skrevet 17. februar 2024 Jeg er med. Holdt på i 5 uker allerede. Trener en del og spiser etter matplan. Syns det går veldig greit med både matplan og trening. Veier meg hver dag, for det motiverer meg. Går i rykk og napp. Gått ned 4,4 kg.
Gjest Eka Skrevet 18. februar 2024 #11 Skrevet 18. februar 2024 MakeItHappen skrev (13 timer siden): Jeg er med. Holdt på i 5 uker allerede. Trener en del og spiser etter matplan. Syns det går veldig greit med både matplan og trening. Veier meg hver dag, for det motiverer meg. Går i rykk og napp. Gått ned 4,4 kg. Fint! Det er jo nesten en kilo i uka, gratulerer! Bra jobbet! Hva slags matplan og trening driver du med? Jeg har trent styrke 45 minutter i dag. Trener litt hver dag nå. Har barn, så jobber med å få det inn i en rutine som fungerer med hverdagslivet.
MakeItHappen Skrevet 18. februar 2024 #12 Skrevet 18. februar 2024 Matplan og treningsplan har jeg fått gjennom et opplegg jeg følger i 12 uker. Proteinrik. Mye grønnsaker, magert kjøtt, fisk, grove kornprodukter. Ligger på 1500-1700 kcal, kommer litt an på treningen. jeg har hatt 5 økter i uken. Prøver å få til to styrkeøkter og to kondisjonsøkter, pluss en crossfit økt. Jeg er motivert og syns det går ganske bra.
MakeItHappen Skrevet 18. februar 2024 #13 Skrevet 18. februar 2024 Jeg har to barn annenhver uke. Ikke så lett å få til treningen. Men jeg må prioritere treningen og legge alt annet rundt det så jeg får gjort det jeg skal. Jeg har ikke kapasitet eller ork til å trene på toppen av de vanlige hverdagene mine . Det hjalp veldig å snu tankegangen litt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå