AnonymBruker Skrevet 16. februar 2024 #1 Skrevet 16. februar 2024 Kort fortalt: Hun juger så mye om slikt at det er direkte pinlig. Hun kan lyve å si at hun har en date, at hun har hatt sex med den og den, vært i forhold med den ene og den andre, noe som ikke stemmer, Innbiller seg at den og den har et godt øye til henne, når realiteten er en helt annen. Om vi er en gjeng som skal ut å spise, spør vi henne ofte om at hu må ta med seg en av disse mange datene sine, men hver eneste gang kommer hun med en unnskyldning om at denne daten ikke kunne bli med pga jobb ol, det skjer HVER gang.. Hun kan komme med påstander om at «åh han var etter meg hele kvelden, hvor enn jeg gikk kom han etter» Jeg var på samme fest, å han gikk ikke etter henne en eneste gang, jeg pratet mer med han enn henne, å kunne ikke se de to ha en eneste samtale hele kvelden. Hvordan er det mulig å juge på seg slikt, å tro at folk rundt ikke merker slikt? Folk snakker jo liksom.. vi er 30 år gamle om det har noe betydning. Men nå begynner jeg å få nok av dette opplegget hennes. Anonymkode: 8b61b...c1a
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2024 #2 Skrevet 16. februar 2024 Hvordan er det mulig å ikke vite forskjell på sitt og hennes i en alder av 30 år? Hun mista passet hennes - hun mista passet sitt. Betyr det nødvendigvis det samme? Anonymkode: 4179f...729 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå