AnonymBruker Skrevet 16. februar 2024 #1 Skrevet 16. februar 2024 14 mnd. Hu vrikker seg ut av dyner, har alltid HATET sovepose, drar av seg sokker, har hun pysj med føtter prøver hun iherdig å dra av de også. Akkurat nå bruker hun ullpysj, men jeg er jo bekymret for at hun skal bli kald. Ligger oppå dyna av alle ting. I følge monitoren er det 18-19 grader på soverommet, så fryser jo ikke ihjel liksom. Men hvordan sørger dere for at ungen ikke våkner av å være kald om den ikke vil bruke dyne? 🙈 Anonymkode: 8c8a9...ce5
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2024 #2 Skrevet 16. februar 2024 Kan du ikke ha det litt varmere på rommet? Anonymkode: c0857...66b 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2024 #3 Skrevet 16. februar 2024 Er hun varm av seg? Jeg husker da jeg var ung - husker ikke så mye fra jeg var 14 mnd (hahah) - var jeg veldig, veldig varm av meg. Foreldrene mine kalte meg en ovn. Anonymkode: 926ff...771
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2024 #4 Skrevet 16. februar 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Kan du ikke ha det litt varmere på rommet? Anonymkode: c0857...66b Det er såpass lite rom, så hvis vi har det varmere så blir det så tett. Kan ikke ha åpen dør heller på grunn av katten som absolutt skal hoppe oppi senga. Anonymkode: 8c8a9...ce5
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2024 #5 Skrevet 16. februar 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er hun varm av seg? Jeg husker da jeg var ung - husker ikke så mye fra jeg var 14 mnd (hahah) - var jeg veldig, veldig varm av meg. Foreldrene mine kalte meg en ovn. Anonymkode: 926ff...771 Ja hu har aldri vært en unge som har blitt lett kald. Løper rundt her uten sokker helst. Plages ikke av at huset er dårlig isolert (er ikke iskaldt her altså, men gulvet er litt kjølig når det er som kaldest). Anonymkode: 8c8a9...ce5
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2024 #6 Skrevet 16. februar 2024 Vår sover med ullsett og pysj Anonymkode: 69ea6...b92 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2024 #7 Skrevet 16. februar 2024 Jeg har to varme barn, og jeg sover sjeldent med dyne over meg. Minsten er 14 mnder, og 18/19 er normal temp. Aldri opplevd at han har blitt for kald. Kan kanskje være litt kald på hender/føtter men tempen i nakken er god. Han sover godt sånn så stresser ikke med det. Anonymkode: 6f33d...ca5 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2024 #8 Skrevet 16. februar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg har to varme barn, og jeg sover sjeldent med dyne over meg. Minsten er 14 mnder, og 18/19 er normal temp. Aldri opplevd at han har blitt for kald. Kan kanskje være litt kald på hender/føtter men tempen i nakken er god. Han sover godt sånn så stresser ikke med det. Anonymkode: 6f33d...ca5 Ja virker jo som at hun sover godt nå som jeg ikke har lagt over henne dyna igjen, men så tar jeg heller ikke sjansen på å flytte henne av dyna 🙈 Anonymkode: 8c8a9...ce5
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2024 #9 Skrevet 16. februar 2024 Vi har brukt ullpysj med fot eller sokker (mine godtar det). Eldste kunne jeg hive dynen oppå når han sov godt. Yngste sparker og sparker til hun vekker seg selv. Så hun får sove helt uten. Det har holdt fint her😊 Anonymkode: 41986...bb1 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2024 #10 Skrevet 16. februar 2024 19 grader, ullpysj og dyne høres ALT for varmt ut! Vi har samme temp på rommene og bruker kun bomullspysj, allikevel sparker både 1-åringe og 4-åringen av seg dynene og sover uten. Prøver jeg å legge dyner over igjen vrir de seg i ubehag helt til de får dem vekk igjen. Slutt med ullpysj og slutt å stress med dyne. Kjenn i nakken, det skal kjennes hverken kaldt eller varmt. Anonymkode: b4d77...c99 1 2
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2024 #11 Skrevet 16. februar 2024 Jeg pleier bare å legge over et ullteppe når jeg legger meg. Har varmeovn på 18 grader på soverommene Anonymkode: edfaa...5a5
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2024 #12 Skrevet 16. februar 2024 Mine barn har vært helt like. Jeg strikket en myk ullgenser og ullbukse til å ha over pysjen i de kaldeste månedene. Sov også med tynn lue i perioder. Om kroppen er god og varm er den ikke gjerrig på å sirkulere godt med blod (varme) ut i hender og føtter. Om kroppen er kald vil den ikke dele varmen med hender og føtter. Anonymkode: fb288...b7d
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2024 #13 Skrevet 16. februar 2024 Det samme gjorde ungen min og når hun var liten. Bare bredde over henne dyna når vi la oss. Anonymkode: f70c8...d5a
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2024 #14 Skrevet 17. februar 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): 19 grader, ullpysj og dyne høres ALT for varmt ut! Vi har samme temp på rommene og bruker kun bomullspysj, allikevel sparker både 1-åringe og 4-åringen av seg dynene og sover uten. Prøver jeg å legge dyner over igjen vrir de seg i ubehag helt til de får dem vekk igjen. Slutt med ullpysj og slutt å stress med dyne. Kjenn i nakken, det skal kjennes hverken kaldt eller varmt. Anonymkode: b4d77...c99 Ullpysj begynte vi med når vi så at hun ikke ville ha dyne, brukte bomull før det Anonymkode: 8c8a9...ce5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå