Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ei stor vorte på en finger jeg ikke får bort. Har prøvd sånn der frysespray, da dør det øverste laget og faller av. Så blir det et sår, men vorten vokser ut igjen. Har også prøvd med et sånt syremiddel som skal pensles på. Synes ikke det heller virker. Er det noen som har et godt råd for og få den bort?

Skrevet

Potet og salt 

Del en potet i to, grav en grop i kjøttet og fyll med en t-skje salt, la dette stå til det dannes væske. Bruk væsken på vorta flere ganger daglig.

Funker gull😊 

Poteten og saltet må byttes ut med jevne mellomrom .

• Liker 1
Skrevet

Hvis den er så gjenstridig at frysing og verucid ikke dreper røttene ville jeg vurdert kirurgisk fjerning. Da skjæres den bort i lokalbedøvelse 

• Liker 1
Skrevet

Du må behandle til alt er borte. Ingen små svarte prikker. Skjær vekk død hud og smør hver eneste kveld.. I månedsvis 

Anonymkode: 0e056...d59

• Liker 1
Skrevet

jeg hadde en standhaftig fotvorte, og INGENTING fungerte. Frysing, middel, skraping, osv. Jeg brukte så sykt mye penger på kostbare greier. Så kjøpte jeg noen billige små vorteplaster (ikke de dyre med sånn ringpute osv. dette var bare som små runde plaster) og jeg sverger, vorta var dau og borte innen noen få dager.

Plasteret inneholdt en eller annen syre tror jeg? (ala BHA / AHA syrer tror jeg?)

Jeg har også hatt en liten vorte på finger (ikke på toppen av finger, men der fingerprintet er, så samme som fotvorte...) og den forsvant da jeg brukte BHA syre i fjeset. (den kom i kontakt med middelet). Jeg brukte også neglefil på den hele tiden, altså slike neglefiler som er som pussepapir.

Anonymkode: 4d975...fea

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 16.2.2024 den 23.35):

Du må behandle til alt er borte. Ingen små svarte prikker. Skjær vekk død hud og smør hver eneste kveld.. I månedsvis 

Anonymkode: 0e056...d59

Har brukt et middel som heter Vortefri. Som inneholder maursyre. Står det skal smøres på kun en gang i uken. Det er jo helt virkningsløst.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...