AnonymBruker Skrevet 16. februar 2024 #1 Skrevet 16. februar 2024 Sitter og ser Ungkaren fra usa hvor de skal sove sammen. Jeg blir SÅ stressa for å sove med mye dater. Ligger og vaker og er livredd for å prompe i søvne eller mens jeg sovner. Blir helt stressa og utslitt dagen derpå. hvordan gjør andre dette…? bare lar det stå til, eller? Anonymkode: ad473...534 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2024 #2 Skrevet 16. februar 2024 Samboeren min prompa skikkelig første gangen han overnattet hos meg, vi hadde vel truffet hverandre 2-3 ganger? Han var halvveis i søvne, og vi holdt på å dø av latter, begge to. Kjærlighet ved første promp 😂 Anonymkode: 1927a...297 4
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2024 #3 Skrevet 16. februar 2024 Promping er beste sjekketriks, alle damer tenner på det. Anonymkode: 33724...448
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2024 #4 Skrevet 16. februar 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Sitter og ser Ungkaren fra usa hvor de skal sove sammen. Jeg blir SÅ stressa for å sove med mye dater. Ligger og vaker og er livredd for å prompe i søvne eller mens jeg sovner. Blir helt stressa og utslitt dagen derpå. hvordan gjør andre dette…? bare lar det stå til, eller? Anonymkode: ad473...534 H*n er garantert like stresset eller så kunne h*n ikke brydd seg mindre. Slapp av du. Du har mer igjen for det. Anonymkode: 30ab2...c37 1
DeLorean Skrevet 16. februar 2024 #5 Skrevet 16. februar 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Samboeren min prompa skikkelig første gangen han overnattet hos meg, vi hadde vel truffet hverandre 2-3 ganger? Han var halvveis i søvne, og vi holdt på å dø av latter, begge to. Kjærlighet ved første promp 😂 Anonymkode: 1927a...297 Haha. Min type humor! Jeg pleier av og til å våkne av min egen fis. 'Hei! Hvem der?' Å ja, det var bare det ja 🤢 2
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2024 #6 Skrevet 17. februar 2024 ALLE promper i søvne. Det får man ikke gjort noe med det. Ikke stress med det Anonymkode: a2de7...df8 3
Gjest WhisperingWind Skrevet 17. februar 2024 #7 Skrevet 17. februar 2024 🤭🤭🤭 Er en sammen med en normal oppegående person så vet en at en både promper og driter. Har ikke prompet foran han enda, men da han var hjemme hos meg og vi så film etter middag fjertet han🤭 Jeg så han ble litt sånn «Shit!», men jeg bare smilte og ignorerte det. Etter det ble han enda mer avslappet rundt meg.
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2024 #8 Skrevet 17. februar 2024 Man er ikke skikkelig voksen før man skjønner at kropp er kropp og den må få fungere som den må. Tåpelig å skjemmes over det. Litt ufrivillig fjert er bare naturlig. Å ta løpefart og sende ut en skikkelig dundrer midt i stua, derimot, er ekkelt. Anonymkode: d50e4...1fb 1 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2024 #9 Skrevet 17. februar 2024 Jeg aner ikke om jeg har prompet i søvne, og om typen har opplevd det så har han aldri sagt noe. Men han sover tungt, så han hadde iallefall ikke våknet av det Jeg derimot har tidvis vanskelig for å sove, og har noen ganger hørt det brake skikkelig under dyna ved siden av meg, for å si det sånn Men jeg er voksen, og har en voksen type. Det er stor forskjell på å prompe i søvne, eller ved ett uhell slippe en fis, og det å gjøre det bevist. Vi begge går på toalettet dersom vi kjenner behovet. Vi begge skjønner også såpass at den andre ikke har kontroll på hvilke lyder som kommer når man er på toalettet, og uansett hvor mye lyd og lukt som kommer når man er på toalettet så blir det ikke kommentert av den andre. Anonymkode: 8dd88...88f 1
Majer Skrevet 17. februar 2024 #10 Skrevet 17. februar 2024 Gjør nummer to et par ganger ekstra per dag
Topsi Skrevet 17. februar 2024 #11 Skrevet 17. februar 2024 Jeg prompa så høyt i søvne at jeg vekka noen på naborommet. Men altså, til saken, ts kommer til å prompe i søvne. Partner kommer til å prompe i søvne. Enten må man akseptere det eller forbli singel 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2024 #12 Skrevet 17. februar 2024 Det er litt vanskelig å styre hva som skjer i søvne, så det er nok bare å la det stå til. I det forrige forholdet jeg var i, så våknet jeg av at jeg prompet høyt og merket at han også skvatt til. Han sa ingenting dagen etter. Med nåværende partner har jeg ikke prompet foran han med vilje, men han prompet med et uhell ganske tidlig i forholdet. Så at han ble litt stressa da, men jeg bare lo. En annen gang ble det litt press på magen mens vi hadde sex og da prompet jeg. Da lo vi bare og fortsatte Nå er vi ganske komfortable rundt hverandre, så nå er det ikke noe vi bryr oss så mye om den ene slipper en ved et uhell. Vi kan tulle litt med det også. Anonymkode: bee7d...88d 1
svartkatt Skrevet 17. februar 2024 #13 Skrevet 17. februar 2024 Det blir sikkert verre av at du bekymrer deg og er anspent. Det beste er nesten at det kommer en skikkelig braker helt plutselig 😂 Kan hende det hjelper å endre på kostholdet forresten. 1
Rainstorm2.0 Skrevet 17. februar 2024 #14 Skrevet 17. februar 2024 Dette minner meg om situasjonen med en eks av meg. Jeg var så dønn forelsket som man kunne bli, og jeg besøkte ham for første gang, 4 netter overnatting. Jeg hadde en "flau tarm" på denne tiden, som gjorde at jeg virkelig ikke fikk gått på nr.2 eller prompet, ikke en gang på badet. På dag 3 begynte jeg å få skikkelig vondt i magen av innestengt luft. Da vi la oss fikk jeg ikke sove, han sovnet og jeg prøvde å gå på do. Neida, funket ikke. Jeg prøvde å gå ut på trappa å få ut litt luft, funket ikke. Så gikk jeg å la meg igjen, og da merket jeg at hver gang jeg holdt på å sovne, så slappet jeg av i musklene og en fis sneik seg ut. Jeg lå sånn og vaket en stund. Til slutt sovnet jeg. Neste dag stod han opp før meg, jeg var jo så trøtt. Og da jeg våknet og stod opp sa han "Hei på deg prompeguri!", for da hadde han våknet av at jeg lå og feis lange og høylytte promper! 😂 Jeg trodde jeg skulle forgå av flauhet, og ville helst synke i jorden. Han bare lo, og ga meg et kyss. Så jeg tror at om følelsene er der så er det ikke prompingen som ødelegger for deg TS! 🥰 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå