AnonymBruker Skrevet 16. februar 2024 #21 Del Skrevet 16. februar 2024 Jeg var alene på en campinghytte, og koste meg veldig! Så fikk jeg en lapp på døra der det stod at han ønsket å voldta meg. Og beskrivelse av dette. Han hadde visst observert meg i noen dager. Jeg vet ikke hvem vedkommende var. Det var noen menn i de andre hyttene, så helt sikkert en av dem. Jeg pakket sammen og forlot stedet, og har ikke turt å dra på hytte alene igjen. Anonymkode: f9c73...4dd 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pop up bruker Skrevet 16. februar 2024 #22 Del Skrevet 16. februar 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det er jo digg å være alene. Er vel ikke så stor forskjell på hytte og hus. Anonymkode: 43c31...62b Kommer vel an på hvorfan hus og hytte man har? Vi har hus med strøm og vann, og er tilknyttet en bygd. Hytta er på en forlatt sæter, med svært langt til næreste bolig, uten mobildekning, vann og strøm. Vil si det er ganske stor forskjell på vårt hus og vår hytte! 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Example Skrevet 16. februar 2024 #23 Del Skrevet 16. februar 2024 Det har jeg gjort flere ganger. Ikke noe problem i grunn, men hjelper å ha med hund 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2024 #24 Del Skrevet 16. februar 2024 Nei huff 🤭 jeg er livredd for å være alene på kveld/natt. Var ikke så ille da vi bodde i rekkehus, men nå i landlig enebolig har jeg store utfordringer. Skal mannen bort etter mørkets frembrudd må han sjekke at alle dører er låst først osv, jeg har også en lei tendens til å dra for de fleste gardiner når jeg er alene 😅 Anonymkode: 0f788...a55 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2024 #25 Del Skrevet 16. februar 2024 Jeg hadde en forferdelig ekkel opplevelse når jeg telta noen år siden, så for meg er det vanskelig samtidig som jeg liker hytte- og teltlivet. Ts, noen ting du kan gjøre for å føle deg litt tryggere, er å sette store mannesko og andre "barske manneting" på utsiden av ytterdøra. Anonymkode: f83cd...31b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2024 #26 Del Skrevet 16. februar 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg hadde en forferdelig ekkel opplevelse når jeg telta noen år siden, så for meg er det vanskelig samtidig som jeg liker hytte- og teltlivet. Ts, noen ting du kan gjøre for å føle deg litt tryggere, er å sette store mannesko og andre "barske manneting" på utsiden av ytterdøra. Anonymkode: f83cd...31b Fortell 😊 Anonymkode: 9f9a4...7dc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2024 #27 Del Skrevet 16. februar 2024 Nei, det hadde jeg aldri turt... Anonymkode: f28b9...02a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2024 #28 Del Skrevet 16. februar 2024 pop up bruker skrev (49 minutter siden): Nei, aldri i verden. Vi har hytte på en forlatt sæter hvor det kun er vi som har hytte og det er uten mobildekning. Hytta har ikke strøm eller vann. Er rene skrekkfilmen å reise dit alene! Hvorfor? Skjer det noe? Anonymkode: f06b9...df2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2024 #29 Del Skrevet 16. februar 2024 I utgangspunktet ja. Vår hytte har strøm og vann, men er på ei øde øy dit du må dra med egen båt. Bare vi som har hytte der. Det jeg ville grudd meg til, er å kjøre båten alene dit, og hvis det ble dårlig vær mens jeg var på øya ville jeg engstet meg for om jeg hadde klart å fortøye båten godt nok. Det er mobildekning, men vil ta tid før man evt får legehjelp. Men ville kost meg alene. Sover så godt på hytta, det er bare naturlyder. På høsten blir det veldig mørkt fordi det ikke er lysforurensning fra andre hus eller gatelys/biler. Jeg er ikke husredd. Anonymkode: 3a791...e2a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2024 #30 Del Skrevet 16. februar 2024 Aldri. Altfor redd av meg. Anonymkode: 6c879...5f0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2024 #31 Del Skrevet 16. februar 2024 Ja, helt uten bekymringer. Om jeg sover alene på en hytte i skogen, eller ved siden av kona i leiligheten, er nøyaktig det samme på mitt bekymringsnivå. Må si jeg er overrasket over at folk er redde for å sove alene. Hadde ikke forestilt meg voksne si det. Anonymkode: b6eb4...60b 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
svartkatt Skrevet 16. februar 2024 #32 Del Skrevet 16. februar 2024 Kommer an på hytta.. hvordan den er, hvor den er, ny, kjent, gammel.. osv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2024 #33 Del Skrevet 16. februar 2024 Dere som ikke tør overnatte i hytte, drar dere aldri på telttur heller? Anonymkode: 4fe13...bb6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2024 #34 Del Skrevet 16. februar 2024 Hehe nei. Det hjelper heller ikke å tenke rasjonelt som noen sier fordi det er stort sett ikke levende mennesker jeg er redd for. Det er litt verre med åndene som kan stå og se på meg om natta som ikke bryr seg om at ytterdøra er låst liksom. Så jeg har problemer nok med å være hjemme alene på natterstid i huset vårt. Anonymkode: 78750...11d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2024 #35 Del Skrevet 16. februar 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Dere som ikke tør overnatte i hytte, drar dere aldri på telttur heller? Anonymkode: 4fe13...bb6 Joda, med midnattssol så er det jo greit å være på telttur på sommeren alene, men det er en del år siden jeg var det, for nå er jo samboeren min med. Anonymkode: 78750...11d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2024 #36 Del Skrevet 16. februar 2024 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Fortell 😊 Anonymkode: 9f9a4...7dc Jeg telta nær en rasteplass/parkeringsplass. Tre menn telta over innsjøen. Jeg våkna til at de gikk rundt teltet mitt midt på natten. De hviska og tiska og kniste, og én av de tissa på teltet mitt. Jeg hadde aldri opplevd å stivne i skrekk før, men der lå jeg og klarte ikke å røre på en eneste muskel. Anonymkode: f83cd...31b 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Missi- Skrevet 16. februar 2024 #37 Del Skrevet 16. februar 2024 Å være på hytta alene har jeg gjort siden jeg var tenåring. Lengste jeg har vært der i ett strekk er 2 mnd. Er hytte på fjellet, ser ingen naboer og er uten strøm og vann. Elsker det jeg. Er Bjørn og bjørne hi i nærheten hender jeg tenker på det når jeg sitter på utedoen at om bjørnen kommer er jeg fucked😂 hender det er litt voldsomme stormer der som i sommer hvor det haglet og bråkte på kryss og tvers var såpass voldsomt mot vinduene at jeg la meg på soverommet med radio på. Det har nemlig kun ett vindu med en lem du kan låse for sånne uværsdager. Ellers vil jeg nå si jeg er mer redd folk her jeg bor i blokk i 1 etg. Vil noen absolutt skade deg får de det jo til. Tviler på noen gidder prøve finne meg der på hytta om de ikke absolutt hater meg da🤭 Ser greia med hund da er ekstra koslig å ha med seg og den sier jo fra om noen kommer etc☺️ Eneste gangen jeg var sånn skikkelig redd på hytta var en gang i 20 åra jeg var der og jeg våknet og trodde det brant i hytta var både lyd, lukt og flammer. Trodde det brant på loftet. Løp ut og viste seg det brant i et tre like ved soverommet, lynet hadde slått ned. Da var det bare en ting å gjøre da og løpe frem og tilbake til Vatne med vannbøtta og forsøke slukke. Gikk bra det men hadde jaggu mye adrenalin i kroppen 😂 Stort sett går jo ting bra, jeg har overlevd så mye i livet at jeg er egentlig ikke redd lenger. Dør jeg så dør jeg lite å gjøre noe med før det skjer uansett☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siris Skrevet 16. februar 2024 #38 Del Skrevet 16. februar 2024 Har alltid med hagla, så da føler jeg meg så trygg så 😅 har den forøvrig med fordi jeg jakter altså, men føler meg trygg da ihvertfall 😅 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pop up bruker Skrevet 16. februar 2024 #39 Del Skrevet 16. februar 2024 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Hvorfor? Skjer det noe? Anonymkode: f06b9...df2 Ikke nødvendigvis, men det er heller ikke mulig å få kontakt med noen hvis det skjer noe fordi det ikke er dekning og langt fra alle andre, og ikke vann eller strøm. Derfor er det godt å I det minste være to. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2024 #40 Del Skrevet 16. februar 2024 Skjønner ikke problemet. Trives greit alene en liten stund. Det er da ikke spesielt farlig på hytter? De fleste kvinner i Norge som blir utsatt for vold, overgrep eller drap, blir det av noen de kjenner godt. Anonymkode: b6c5a...939 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå