Gå til innhold

Har dere noen planer i helgen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skal du gjøre denne helgen? Noe gøy eller bare slappe av og lade batteriene 

Anonymkode: 605b8...3cf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er på campingen.

Anonymkode: f6464...9cb

Skrevet

Ingenting, som alltid

Anonymkode: ff883...c34

Skrevet

Skal gjøre alt i min makt for å slippe unna pilking med mannen og ungene i morgen🙈 søndag skal jeg følge en av ungene i bursdag. 

Anonymkode: 72889...a4b

Skrevet

Alpin med mann og barn

Anonymkode: 38971...7b6

Skrevet

Blir nesten hjemme. Skal spise god mat og vin. Klær meg i fine kjoler og sminke.

Skrevet

Kjøre på dynga, vaske hus, leke med ungene, lage middag og dra på kino med veninner 😃

Anonymkode: f445e...138

Skrevet
LiseTV skrev (Akkurat nå):

Blir nesten hjemme. Skal spise god mat og vin. Klær meg i fine kjoler og sminke.

Mest

Skrevet

I kveld blir det ikke så mye. Har nettopp kommet fra jobb, litt husvask og litt matlaging. Morgendagen blir det fjelltur med mann og hund, i strålende solskinn 🌞Lager litt mat på bålet, bare nyte finværet i det beste selskapet og jeg driver med litt forberedelser til det nå i kveld. Søndag tenker jeg å pusle på med litt skriving i bullet journalen min. Det har vært en hektisk uke med myyyyye og får å få litt klarhet liker jeg å skrive shit ut... Litt yoga og litt maling

Og så er helgen vekke 

Skrevet

Blir 🥳🍾 og bytur, er en stund siden sist. Nesten jobbet hver helg det siste halve året 😬.

Anonymkode: 290e2...733

Skrevet

Skal på spahotell med den yngste jenta mi i morgen.  Gleder meg sånn 😊

Anonymkode: c7a87...7ea

• Liker 1
Skrevet

Pakke ned i flytteesker, sortere i kast-doner og selge kasser, vaske ene badet- hvis jeg gidder.. hater flyttevask av dusjkabinett🤮

Spise, gå tur med hunden, sikkert småkrangle med mannen… 

Skrevet

Skal trene litt imorgen, og så sitte på ræva resten av helga 

• Nyttig 1
Skrevet

Pleier ikke legge så mye planer, er litt av poenget egentlig synes jeg☺️sønnen min er her da så blir å gjøre litt ting i huset, drive med hobbyer etc. Mulig vi tar en tur på kino 👍

Skrevet

Jeg skal ta den heeeeeeeelt ut, var og kjøpte meg en 6-pakning, og den skal bort, kombinert med chilling på nett og musikk :) 

Anonymkode: e6b08...15b

Skrevet

Brukte noen timer i kveld på frivillig arbeid. I morgen ettermiddag/kveld trenger noen jeg kjenner hjelp, så da går det noen timer der. Søndag skal jeg ut i skogen for å finne grønt til en dekorasjon jeg skal sette på en grav ❤️

Anonymkode: c96e7...ed2

Skrevet

Ikke en dritt, Brad Pitt.

Anonymkode: 618b0...cea

Skrevet

Ingenting.  Prøver å unngå en venninne.  Har absolutt ingenting med at jeg misliker henne  heller,  tvert i mot.  Men det er min første frihelg siden november, og jeg vil egentlig bare sove  vanvittig lenge og rydde i huset. Bare gjøre null og nada  for første gang på aldri så  lenge.  Er jeg kjip som ikke vil ta buss 1,5 t tur og 1,5 retur?  Er jeg kjip som prioriterer meg selv? 😬 Jeg er i en skvis 

• Hjerte 3
Skrevet
MammaMums skrev (4 timer siden):

Pakke ned i flytteesker, sortere i kast-doner og selge kasser, vaske ene badet- hvis jeg gidder.. hater flyttevask av dusjkabinett🤮

Spise, gå tur med hunden, sikkert småkrangle med mannen… 

😂😂😂😂 Helt enig...hater å vaske dusjen

Anonymkode: f8557...2cb

Skrevet
Laraa skrev (2 minutter siden):

Ingenting.  Prøver å unngå en venninne.  Har absolutt ingenting med at jeg misliker henne  heller,  tvert i mot.  Men det er min første frihelg siden november, og jeg vil egentlig bare sove  vanvittig lenge og rydde i huset. Bare gjøre null og nada  for første gang på aldri så  lenge.  Er jeg kjip som ikke vil ta buss 1,5 t tur og 1,5 retur?  Er jeg kjip som prioriterer meg selv? 😬 Jeg er i en skvis 

Forstår deg 100% og vel så det. Har det likt....

Anonymkode: f8557...2cb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...