AnonymBruker Skrevet 17. februar #21 Del Skrevet 17. februar Mange småbarn er platinablonde. De aller, aller fleste voksne som er platinablonde har farget/bleket håret. Har du ikke tenkt over det før? Helt vanlig at de som har blondt hår får mørkere hår med alderen. De som starter livet med mørkt hår får vanligvis ikke så store endringer i fargen som de blonde før de blir grå. Anonymkode: c42b2...97b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar #22 Del Skrevet 17. februar Syvårssyklus på hår er ganske fascinerende. Jeg er født med mørk kobberrødt hår, da jeg ble syv ble jeg nesten helt lys strawberry blonde. Etter det har det vekslet mellom lyst og litt mørkere. Jeg ble mye mørkere i håret siste graviditet for 14 år siden, mens nå er jeg lysere igjen. Sønnen min er født heltblond, nå er han 14 og er blitt mørk/kommunegrå. Anonymkode: 51c3d...3de 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar #23 Del Skrevet 17. februar AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ja her å. Det er mye vi ikke vet om det spirituelle verden og vi tror vi vet alt og føyer alt annet som sprøyt. Det er jo noe på hvor sjelen våres er på vei. Anonymkode: 19ace...3f4 Så mørkare hårfarge betyr at ein er meir spirituell? (Omforlatelse viss eg misforstår) Anonymkode: e4a47...5de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar #24 Del Skrevet 17. februar AnonymBruker skrev (19 timer siden): Nei mente at lysblond hårfarge kunne gå fra å bli litt mørkere i fargen og det er sånn hver sommer og vinter og har vært sånn flere år siden tenårene. Anonymkode: 19ace...3f4 Vanlig at man blir mørkere med alderen. Anonymkode: 6bc8e...b26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar #25 Del Skrevet 17. februar 1 hour ago, AnonymBruker said: Så mørkare hårfarge betyr at ein er meir spirituell? (Omforlatelse viss eg misforstår) Anonymkode: e4a47...5de Nei, det har jeg aldri skrevet. Jeg mente at hvis hårfargen endrer seg iløpet av livet (utenom grått) at det er fordi det skjer endring i planene på et vis på et høyere sjelsplan. Noe som ikke skjer helt etter planen og en får endret kurs. Anonymkode: 19ace...3f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå