AnonymBruker Skrevet 16. februar 2024 #1 Del Skrevet 16. februar 2024 Jeg lurer på om hårfargen kan endre seg om noe ikke skjer helt som ment eller en får endret kurs? Setter pris på diskusjon. Anonymkode: 19ace...3f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 16. februar 2024 #2 Del Skrevet 16. februar 2024 ??? Hårfarge endre seg etter alderdom...om du da mener naturlig ? Noen blir lysere på sommer og mørkere på vinteren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 16. februar 2024 #3 Del Skrevet 16. februar 2024 Det er jo naturlig at en blir gråhåret når man har levd en stund. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2024 #4 Del Skrevet 16. februar 2024 Forskere har jo kommet fram til at grå hår kan reverseres. Men jeg aner ikke hvordan. Anonymkode: 6883c...731 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2024 #5 Del Skrevet 16. februar 2024 Nei mente at lysblond hårfarge kunne gå fra å bli litt mørkere i fargen og det er sånn hver sommer og vinter og har vært sånn flere år siden tenårene. Anonymkode: 19ace...3f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2024 #6 Del Skrevet 16. februar 2024 Det er ikke noe grå hår, men at lysblond blir mørkere. TS Anonymkode: 19ace...3f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2024 #7 Del Skrevet 16. februar 2024 Jeg forstår ikke helt spørsmålet ditt, men hårsekkene har en syklus på ca 7 år. Etter syv år endrer de seg noe, og det kan man merke i endret hårfarge og struktur. Denne syvårsayklusen kan påvirkes av hormoner, f.eks graviditet. min ene datter var blond til hun var ca fem, så rødhåret, og nå som 14 åring har hun brunt hår. Min ene sønn var kritthvit i håret (ikke blond, men hvit), før han gradvis ble mørkere, og nå som 14 åring (tvilling) er han brunhåret. Anonymkode: fda0f...9bb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2024 #8 Del Skrevet 16. februar 2024 Håret endrer seg ca hvert 7. år. Var blond som liten, så ble det mørkere. Fikk krøller da jeg var rundt 21. Nå har krøllene blitt slappere igjen, men fortsatt mye sterkere enn bølgene jeg hadde som ungdom. Det kan se ut som stress gjør håret raskere grått, men vet ikke om det er noe hold i det. Anonymkode: 33359...97a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2024 #9 Del Skrevet 16. februar 2024 Håret blir jo alltid bleiket på sommeren? Anonymkode: 1446b...a3f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2024 #10 Del Skrevet 16. februar 2024 * vitenskapelig hold 😄 Anonymkode: 33359...97a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2024 #11 Del Skrevet 16. februar 2024 Hår kan endre seg feks etter cellegift også. Anonymkode: 2ac17...d35 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2024 #12 Del Skrevet 16. februar 2024 Ja det kan skje. Er rødhåret og merker at under nakken er jeg mye mørkere blitt. Så forandrer det selvsagt med sollyset. Anonymkode: 9fd86...c6a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2024 #13 Del Skrevet 16. februar 2024 Blondt hår vil bli mørkere i vinterhalvåret fordi det blekes av solen om sommeren. Blondt hår vil også ofte bli mørkere når man blir eldre. Kursendring vil generelt ikke ha noe å si, vet ikke helt hvordan du tenkte at det skulle gå til. Anonymkode: 57cd3...083 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2024 #14 Del Skrevet 16. februar 2024 Jeg var blond som liten. Har hatt det kjipt i livet, og nå er jeg ganske mørk i håret. Men vet ikke om det er det som er grunnen. Anonymkode: 6883c...731 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2024 #15 Del Skrevet 16. februar 2024 2 hours ago, AnonymBruker said: Blondt hår vil bli mørkere i vinterhalvåret fordi det blekes av solen om sommeren. Blondt hår vil også ofte bli mørkere når man blir eldre. Kursendring vil generelt ikke ha noe å si, vet ikke helt hvordan du tenkte at det skulle gå til. Anonymkode: 57cd3...083 Tenkte om det kunne være en spirituell mening med det -TS Anonymkode: 19ace...3f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2024 #16 Del Skrevet 16. februar 2024 Jeg var BLOND. Etter jeg fikk barn ble jeg mørk. Fra lyseblond til brun. Anonymkode: 90c76...c4a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2024 #17 Del Skrevet 16. februar 2024 Ja det kan det En vi kjenner som mistet alt håret under kreftbehandling var lys blond og har nå nesten svart. En ser jo og på barn jenta her hadde nesten svart hår når ho kom til verden. Endret seg til nesten fargen til Emil og nå er ho mørk blond Guttungen hadde også Emil farge og han er mørk blond med litt rødskjer Anonymkode: aa3a3...98b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stoltskeiv Skrevet 16. februar 2024 #18 Del Skrevet 16. februar 2024 Jeg har fått mørkere og mørekere år med alderen. Uavhengig av årstid. Før hadde jeg lyseblondt hår, mens nå har jeg ganske mørkt hår. Selv om sommeren. Aldri farget håret 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2024 #19 Del Skrevet 17. februar 2024 11 hours ago, Stoltskeiv said: Jeg har fått mørkere og mørekere år med alderen. Uavhengig av årstid. Før hadde jeg lyseblondt hår, mens nå har jeg ganske mørkt hår. Selv om sommeren. Aldri farget håret Ja her å. Det er mye vi ikke vet om det spirituelle verden og vi tror vi vet alt og føyer alt annet som sprøyt. Det er jo noe på hvor sjelen våres er på vei. Anonymkode: 19ace...3f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2024 #20 Del Skrevet 17. februar 2024 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Jeg lurer på om hårfargen kan endre seg om noe ikke skjer helt som ment eller en får endret kurs? Setter pris på diskusjon. Anonymkode: 19ace...3f4 Hårfarge kan endre seg når som helst - hele livet, men har ingenting med om man endrer kurs i livet eller ei.. Hvordan håret endres er genetisk betinget. Anonymkode: 8807b...ab3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå