Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han har ikke sagt det direkte, men hintet om at jeg har så lite nytt å si. 

Han driver med jakt og reiser noen turer i året. I tillegg driver han å hobbysnekrer litt i garasjen. Han er også interessert i kunst og kultur. 

Jeg også er interessert i ting, men ikke på samme nivå som han. Han går veldig inn i de tingene han interesserer seg for. Eksempel: leser seg opp på kunsten som er på museum vi besøker på ferie. Mens jeg kan være interessert i å se kunst og lese når jeg er på museum, men er ikke på detaljnivå av kunnskap. 

Ellers er jeg mye med venner og familie. Altså mye sosial. Jeg går turer og trener litt. Liker å se på serier, men vi har ulike sjangre vi liker, så jeg ser gjerne litt når han snekrer. 

Ellers snakker vi ikke bare om overfladiske tema. Vi kan stille hverandre filosofiske spørsmål og feks prate om livet og andre mer dypere tema. 

Jeg tror nok han savner at jeg har noe å fortelle eller at jeg kan dele noe med han som er av interesse. Han deler litt, men det er ikke alt jeg er interessert i. Men jeg prater likevel med han, stiller spørsmål og prøver å virke interessert. I motsetning til han som virker han kjeder seg når jeg deler noe. Føler han ikke alltid er interessert i å høre. Men da er vi jo like langt? 

Anonymkode: e0825...34d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan dere ikke få noen felles hobbier? 

• Liker 1
Skrevet

Så med kjedelig mener han egentlig at du ikke har samme interesser som han? Da er det vel heller han som er snever og ikke interessert i å bry seg om det du liker? 

• Liker 1
  • Nyttig 5
Skrevet

Problemet er deg. Motpoler funker fint å være i lag sammen. Problemet oppstår når den andre begynner å ta sine EGNE antakelser for sannhet. Men ja, det er lurt å finne et felles hobby til ha sammen. For eksempel sex. 

Anonymkode: 0ef57...6ab

Skrevet

Han høres egentlig egosentrisk ut.

Anonymkode: 0ce3e...9d9

• Nyttig 1
Skrevet

Ha ha. Han er tror han er bedre. Men du kan jo dele av dine interesser med han, om du ikke gjør det.

Anonymkode: 12986...63b

Skrevet

Få en utstrakt interesse for eksperimentell sex så skal du se han ikke syns du er så kjedelig. ;)

Anonymkode: a2550...475

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...