Gå til innhold

Tinder-dilemma

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 19.2.2024 den 11.13):

Det er helt umulig å være 7/10 og få null likes og matcher.

Anonymkode: 68541...e57

Jeg sa ikke 0 likes og matcher, men veldig lite attraktive matcher.

Fikk sånn 50 likes eller noe men ingen jeg kunne se for meg noe som helst seriøst med.

Anonymkode: cf10f...44a

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.2.2024 den 22.04):

I noen tilfeller vil det være fint å bli mer skeptisk og miste naiviteten sin. Neste gang vil hun kanskje kreve facetime eller en ordentlig date, før det går så langt. Men det får hun ikke muligheten til å lære nå, bare fordi hun skal "skånes" for at ts har vært en idiot. 

Anonymkode: ccbe5...57d

Vell nå har ikke jeg vært på markedet på 20 år. Men sist jeg var der, så var facetime med fremmede menn ikke en god start på en flørt... Da fikk man som regel nærbilde av underlivet til en hvem som helst. Og det er ikke akkurat noe man har veldig lyst å bli kjent med... Men igjen... Jeg har ikke vært på markedet på veldig lenge og ting kan jo ha forandret seg og menn har innsett at ingen er interessert i utstyret deres med mindre man blir spurt.... 

Anonymkode: 6ca20...150

Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Vell nå har ikke jeg vært på markedet på 20 år. Men sist jeg var der, så var facetime med fremmede menn ikke en god start på en flørt... Da fikk man som regel nærbilde av underlivet til en hvem som helst. Og det er ikke akkurat noe man har veldig lyst å bli kjent med... Men igjen... Jeg har ikke vært på markedet på veldig lenge og ting kan jo ha forandret seg og menn har innsett at ingen er interessert i utstyret deres med mindre man blir spurt.... 

Anonymkode: 6ca20...150

Jeg har aldri opplevd at en mann som jeg har utvekslet telefonnummer med, har slengt en penis i trynet på meg under facetime. Derimot de som kun vil utveksle snap.. Blir fort litt mer seriøsitet så fort man faktisk gir bort telefonnummer. 

Anonymkode: ccbe5...57d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...