Gå til innhold

Til kvinner. Er det greit at mannen onanerer til utløsning eller vil dere ha ham inni dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min kone får alltid orgasme før meg og noen ganger er hun ikke så interessert i å fortsette elskovakten etter egen utløsning. Det er greit for meg, siden den største nytelsen jeg har, er å gi henne orgasme. Jeg har da tatt saken i egne hender og runket meg til orgasme. Er det et must å komme inni dere eller er det greit å avslutte med onani. Jeg får aldri henne til onanere meg til orgasme. Hun liker sex, men er ikke så glad i pikk.

Anonymkode: d8986...e93

• Liker 1
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klarer ikke sette meg inn i situasjonen skikkelig, siden jeg elsker min manns pikk, og synes det er selvfølgelig at vi gir hverandre nytelse og orgasme. 

Hadde selvfølgelig vært greit om han selv ønsket det, men er glad for at jeg også får gi ham orgasme. Måte varierer. 

Anonymkode: 04884...dba

• Liker 1
Skrevet

Hvis du spør om hva vi vil ha i din kones situasjon, altså etter vi/hun har fått orgasme, så gir det ingen mening at du skulle stikke inn penis hvis den ikke allerede er der.. 

Dere greier ikke komme samtidig? 

Har vanskelig for å sette meg inn i hva du spør om.. ikke sikker på om jeg skjønner. 

Tenker spruten kommer der det er mest naturlig eller der jeg godtar det. Foretrekker inni, men er ikke så nødvendig at den havner der uansett liksom.

Skrevet

Og det aksepterer du, at hun avslutter sexen så fort hun kommer? Slik egoisme hadde ikke jeg taklet 

Anonymkode: 2e406...324

• Liker 11
Gjest Medelsvensson
Skrevet
23 minutter siden, svartkatt said:

Hvis du spør om hva vi vil ha i din kones situasjon, altså etter vi/hun har fått orgasme, så gir det ingen mening at du skulle stikke inn penis hvis den ikke allerede er der.. 

Dere greier ikke komme samtidig? 

Har vanskelig for å sette meg inn i hva du spør om.. ikke sikker på om jeg skjønner. 

Tenker spruten kommer der det er mest naturlig eller der jeg godtar det. Foretrekker inni, men er ikke så nødvendig at den havner der uansett liksom.

Her skulle jeg presisert. Kona får ikke orgasme med penis i sjeden alene. Det må jobbes intenst med tunge og fingre på klitten før det går for henne. Jeg ligger noen ganger oppå henne med penis i sjeden og en finger på klitten, men da må jeg holde med oppreist med en hånd, noe som blir slitsomt i 10-15 min før hennes klimaks

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Og det aksepterer du, at hun avslutter sexen så fort hun kommer? Slik egoisme hadde ikke jeg taklet 

Dette er egoisme tusenvis til millioner kvinner må finne seg i. 

Jeg er imidlertid enig i at man ikke burde finne seg i slikt. 

• Liker 10
  • Nyttig 1
Gjest Medelsvensson
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg synes ikke det er topp, men erfaringen min er at det gjelder flere enn henne. Det er total pasifisme i sengen.

Skrevet

Hvis jeg får orgasme av ytre stimuli ønsker jeg helst å bli penetrert etterpå da det gir mye nytelse og jeg kan få flere orgasmer. Men hvis han ønsker å heller runke, bli runket eller sugd etterpå, så gjør jeg det. 
For meg er ikke jeg ferdig selv om jeg får orgasme. Jeg er vel egentlig ikke ferdig før vi begge har fått orgasme og vi begge er tilfredse. Takker ikke nei til flere runder heller og setter pris på både to og tre orgasmer 😊

Hvis din partner kjenner seg ferdig etter sik orgasme bør dere kanskje forsøke å samkjøre litt eller at du kommer først? Begges nytelse bør jo etterstrebes, tenker jeg. 

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Dette er egoisme tusenvis til millioner kvinner må finne seg i. 

Jeg er imidlertid enig i at man ikke burde finne seg i slikt. 

At andre også opplever det gjør det ikke noe bedre. Her ville jeg tatt en alvorsprat med henne, og forklart tydelig at sex handler om mer enn å få 

• Nyttig 1
Skrevet
Medelsvensson skrev (1 minutt siden):

Jeg synes ikke det er topp, men erfaringen min er at det gjelder flere enn henne. Det er total pasifisme i sengen.

Har du tatt det opp? Du kan ikke finne deg i slikt 

• Liker 1
Skrevet

Du spør om det er greit å fortsette i nedoverbakke? Det er ikke vanlig.

Gjest Medelsvensson
Skrevet
1 minutt siden, Frkego said:

Hvis jeg får orgasme av ytre stimuli ønsker jeg helst å bli penetrert etterpå da det gir mye nytelse og jeg kan få flere orgasmer. Men hvis han ønsker å heller runke, bli runket eller sugd etterpå, så gjør jeg det. 
For meg er ikke jeg ferdig selv om jeg får orgasme. Jeg er vel egentlig ikke ferdig før vi begge har fått orgasme og vi begge er tilfredse. Takker ikke nei til flere runder heller og setter pris på både to og tre orgasmer 😊

Hvis din partner kjenner seg ferdig etter sik orgasme bør dere kanskje forsøke å samkjøre litt eller at du kommer først? Begges nytelse bør jo etterstrebes, tenker jeg. 

Jeg har det litt som henne, piffen forsvinner litt etter orgasme, derfor holder jeg igjen så lenge jeg kan.

Gjest Medelsvensson
Skrevet
Just now, Hoia said:

Du spør om det er greit å fortsette i nedoverbakke? Det er ikke vanlig.

Tenker du her på å forstsette etter orgasme. Jeg trodde kvinner klarte det bedre enn menn.

Skrevet
Medelsvensson skrev (Akkurat nå):

Jeg har det litt som henne, piffen forsvinner litt etter orgasme, derfor holder jeg igjen så lenge jeg kan.

Da ville jeg ha forsøkt å samkjøre orgasmene litt mer hvis det er slik at du ønsker mer enn solorunk etter hennes orgasme. 69? At du fingrer henne samtidig som hun runker deg? At du slikker henne samtidig som hun runker deg?

• Nyttig 1
Gjest Medelsvensson
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Har du tatt det opp? Du kan ikke finne deg i slikt 

Når det gjelder å snakke om sex, er det nærmest tabu.

Gjest Medelsvensson
Skrevet
1 minutt siden, Frkego said:

Da ville jeg ha forsøkt å samkjøre orgasmene litt mer hvis det er slik at du ønsker mer enn solorunk etter hennes orgasme. 69? At du fingrer henne samtidig som hun runker deg? At du slikker henne samtidig som hun runker deg?

Jo, dette er gode forslag som jeg skal prøve å sette ut i livet.

Skrevet
Medelsvensson skrev (6 minutter siden):

Tenker du her på å forstsette etter orgasme. Jeg trodde kvinner klarte det bedre enn menn.

De fleste er vel ikke laget for det??

Gjest Medelsvensson
Skrevet
45 minutter siden, AnonymBruker said:

Klarer ikke sette meg inn i situasjonen skikkelig, siden jeg elsker min manns pikk, og synes det er selvfølgelig at vi gir hverandre nytelse og orgasme. 

Hadde selvfølgelig vært greit om han selv ønsket det, men er glad for at jeg også får gi ham orgasme. Måte varierer. 

Det er slett ikke alle kvinner som er glad i pikk. Jeg har erfaring fra mer enn én og de jeg har vært sammen med synes nesten å ha pikkangst.

Gjest Medelsvensson
Skrevet
2 minutter siden, Hoia said:

De fleste er vel ikke laget for det??

Jeg har lest at for kvinner er det mulig å få både to og tre orgasmer etter hverandre.

Skrevet
Medelsvensson skrev (6 minutter siden):

Jo, dette er gode forslag som jeg skal prøve å sette ut i livet.

Min erfaring når man strever litt med kompatibiliteten i senga er at det skaper rom for mye moro utforsking hvis begge er med på det. Teste nye metoder, teknikker og stillinger. Nye måter å ha forspill på og kanskje teste nye leketøy. Kanskje får dere åpnet for mye god sexprat og kanskje testet noen fantasier. Ja, kanskje ender dere opp med å finne hverandre seksuelt og få et helt fantastisk sexliv 😊

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...