Gå til innhold

Sammenheng mellom frivillig barnløshet og personlighetstype? Jeg er f.eks INFJ

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei😊

Tenkte vi kunne ha en uhøytidelig undersøkelse her; dere som er frivillig barnløse, hvilken personlighetstype er dere? Jeg kan legge inn testen til 16 personalities under her

https://www.16personalities.com/

Jeg er selv barnfri og lander jeg på INFJ/"advocate". Kjenner meg selv igjen i mye, blant annet det å være introvert. Hva med dere?

Anonymkode: edf2e...f30

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Intp

Anonymkode: 329ad...8f5

• Liker 1
Skrevet

Jeg havner på infj og enfj annenhver gang, og har barn. Er mer glad i å ha barn enn jeg trodde jeg skulle være😅

Anonymkode: e1d8f...849

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg er INFJ og har barn. 

Anonymkode: c6256...891

• Liker 1
Skrevet

INTJ-a

Livet ble ikke akkurat barnløst nei.

Anonymkode: 2c699...36c

Skrevet

Jeg fikk  INFP, mediator. Det eneste jeg følte på oppsumeringen som ikke helt stemmer var prosentfordelingen mellom "thinking - feeling". Opplever meg selv som mye mer tenkende enn det kom frem etter svarene.

Anonymkode: 9b9b5...b42

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg fikk  INFP, mediator. Det eneste jeg følte på oppsumeringen som ikke helt stemmer var prosentfordelingen mellom "thinking - feeling". Opplever meg selv som mye mer tenkende enn det kom frem etter svarene.

INFP - T, uten at jeg vet hva T'en står for 😊

Skrevet

INTP - frivillig barnløs

• Liker 1
Skrevet

Eventyrer (ISFP-T) fikk jeg. Har ikke barn.

Anonymkode: 311ad...fe6

Skrevet

ESFJ-T var mitt resultat. Syntes det meste i beskrivelsen der passet til meg. Frivillig barnløs.

Anonymkode: 72bc9...ecc

Skrevet

INFJ-T advocate og frivillig barnløs

Skrevet

INTJ-A - Architect

Gift med barn.

Anonymkode: 39c92...c72

Skrevet

Jeg er ISFJ og frivillig barnløs 😁🥳

Anonymkode: 5c70f...e0e

Skrevet

Får alltid INFJ-A (tatt med flere års mellomrom). Har barn og trives med det, men trenger en del tid alene uten planer for å ta meg inn igjen. Har heldigvis en god mann som lar meg få det. Men opplever ikke å bli så sliten av å ha barna rundt meg som andre folk. 

Anonymkode: 91d08...a29

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg er INFJ-A og har to barn som jeg er veldig glad i og ikke vil leve uten nå når jeg kjenner de.

Men jeg fikk de fordi mannen ønsket barn og jeg følte samfunnet forventet det og jeg er sikker på at jeg hadde hatt et like fint liv som barnløs også. 

Anonymkode: f7391...c0b

• Hjerte 1
Skrevet

INTJ-T architect. Frivillig barnløs.

Architects are imaginative and strategic thinkers, with a plan for everything.

90% Introverted (ja, minst)
69% Intuitive
54% Thinking (tror jeg ligger mye høyere der, jeg er vel heller en overtenker)

71% Judging (denne var merkelig, for egenskapene som listes opp tyder på det motsatte)
57% Turbulent

Anonymkode: 6af2a...fd2

Skrevet

Jeg får INFP-A. Jeg har "alltid" ønsket meg barn, jobber med barn og fikk heldigvis barn til slutt etter mange år som ufrivillig barnløs. 

Anonymkode: 8c1b7...b83

Skrevet
Disney Adult skrev (4 timer siden):

INTP - frivillig barnløs

Samme her, INTP som aldri vil ha barn.

Anonymkode: 6619d...32c

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Dette er ganske typisk svar fra en infp 😂 Måtte le litt. Har erfaring med en infp som var besatt av personlighetstester en periode, og hn kunne jo ikke være infp mente hun for hun "tenkte så mye" 😅. Det er jo nettopp det som gir deg "f" i infp.

Anonymkode: 4c80d...fc2

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Samme her, INTP som aldri vil ha barn.

Anonymkode: 6619d...32c

intp her også. Ville aldri ha barn frem til jeg var 26. Da tenkte jeg 50-50 på å ha barn eller ei.

Så vi prøvde oss på barn, og funket det ikke så funket det ikke. Hadde ikke vært noen sorg om det ikke ble.

Anonymkode: 4c80d...fc2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...