Gå til innhold

Skal jeg tro på clairvoyante eller ham det gjelder?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Når ca. 30-40 forskjellige clairvoyant+empaths på forskjellige plattformer sier at han har sterke følelser for meg, men er veldig forvirret og synes dette er vanskelig og derfor tilbakeholden, pluss at magefølelsen min selv sier det VS at han har sagt rett ut at han er lykkelig gift og ikke har følelser for meg.

Hvem skal man tro på? Flere av de clairvoyante har også veldig gode anmeldelser på nett, type treffer veldig ofte og leser spesielt nå-situasjoner med stor presisjon. Jeg gir også veldig lite info, ingen bakgrunnsinfo, jeg spør kun om hva er hans følelser for meg. Alle sier tilnærmet akkurat det samme.

Jeg er så forvirret.

Anonymkode: c190d...1d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes du skal fortelle ham at du har spurt 30-40 såkalte clairvoyante om dette, fordi du ikke tror på ham. Sic

Anonymkode: 996eb...839

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt sier de alle det samme, fordi de følger en oppskrift de er mer eller mindre bevisste på. Disse menneskene vet ikke noe mer enn det du har fortalt dem. Det gjør derimot han. Ha litt respekt for fyren.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Respekter mannen og respekter hans svar! Dette er hans valg, så la han være i fred! Eller er du en gæren stalker?

Anonymkode: d9e55...c1c

• Liker 2
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Selvsagt sier de alle det samme, fordi de følger en oppskrift de er mer eller mindre bevisste på. Disse menneskene vet ikke noe mer enn det du har fortalt dem. Det gjør derimot han. Ha litt respekt for fyren.

Utenom at ei av de, som regnes som tilnærmet den beste, sa en liten detalj, et slags kjernesvar, om noe som akkurat hadde skjedd, som var veldig spesifikt, rett inn i situasjonen. Og siden hun sa det samme generelt som også alle andre, bekreftet egentlig denne ene uttalelsen alle de andre også, fordi denne ene uttalelsen på en måte bekreftet at hun faktisk "så" ting, at det ikke var oppspinn.

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Når ca. 30-40 forskjellige clairvoyant+empaths på forskjellige plattformer sier at han har sterke følelser for meg, men er veldig forvirret og synes dette er vanskelig og derfor tilbakeholden, pluss at magefølelsen min selv sier det VS at han har sagt rett ut at han er lykkelig gift og ikke har følelser for meg.

Hvem skal man tro på? Flere av de clairvoyante har også veldig gode anmeldelser på nett, type treffer veldig ofte og leser spesielt nå-situasjoner med stor presisjon. Jeg gir også veldig lite info, ingen bakgrunnsinfo, jeg spør kun om hva er hans følelser for meg. Alle sier tilnærmet akkurat det samme.

Jeg er så forvirret.

Av de 31-41 menneskene du nevner i HI er det en som vet sannheten, sikkert lurest å høre på han tenker jeg.

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest mirjia
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Utenom at ei av de, som regnes som tilnærmet den beste, sa en liten detalj, et slags kjernesvar, om noe som akkurat hadde skjedd, som var veldig spesifikt, rett inn i situasjonen. Og siden hun sa det samme generelt som også alle andre, bekreftet egentlig denne ene uttalelsen alle de andre også, fordi denne ene uttalelsen på en måte bekreftet at hun faktisk "så" ting, at det ikke var oppspinn.

TS

Jaha. Uansett skal man ha nok respekt for et menneske du sier du liker, til faktisk å respektere hans svar.

Endret av mirjia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo åpenbart at du ikke tror på de klarsynte siden du har kontaktet så mange av dem.  De har nok bare fortalt deg det de har merket at du har ønsket å høre. 

Han vil ikke ha deg. Det må du forholde deg til. La ham være i fred, trekk deg tilbake og lev ditt eget liv uten ham. Blokker ham gjerne på alle flater, da kommer du raskere over kjærlighetssorgen din.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Jeg er så forvirret.

Hvis noe er gift og sier de ikke har følelser så er det et klart og tydelig tegn at han ikke VIL du skal tro han er det - og når noen sier de ikke er glad i deg så er det enten fordi (mest sannsynlig) at de ikke er det - eller VIL du skal holde deg unna siden vedkommende tenker å fortsette å være gift - helst begge deler. 

Vil noen ha deg er det sjeldent de påstår det motsatte - og uansett man bør helst ta folk på ordet, spesielt når de sier de ikke oppmuntrer til å fortsette å tro på deres 'kjærlighet' til deg. Fordi da er det det de ønsker du skal tro på - og da bør man helst respektere deres vilje.

Hva hjelper det å spørre så mange klarsynte om det? Det må jo ha kostet en formue tilsammen og siden de ikke vet om hverandre har de ikke engang muligheter for å vite at du er spåavhengig og få stoppet deg fra å ringe seg engang. 

Du tror jo ingen av dem likevel, hverken spåkonene eller ham så stans hvertfall ringingen. En mann som vil ha deg viser og forteller deg det. 

Hvordan vet du at de treffer veldig ofte? Hvorfor tror du at nettanmeldelser nødvendigvis stemmer?

Her bør du helst ha hørt på dem som sier NEI og det er HAN og sikkert noen av spåkonene. Spåkoner som sier nei er oftere de mest seriøse siden de tør risikere å gjøre seg upopulære.

Endret av Lawyam
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig mange er ikke helt ærlig og åpen om følelsene sine. Han kan si at de ikke har følelser for deg fordi han allerede er gift og i et forhold og finner også det lettest fordi hvis han hadde sagt han hadde følelser for deg ville det ført til en del endringer på personlig liv med en eventuel skillsmisse som det kan virke som han ikke helt har motet i seg til å gjøre noe med.

La det gå litt tid, men jeg synes ikke et gift forhold er bra det heller om de bare er sammen for å være sammen og det ikke er noe kjærlighet der...

Anonymkode: 05570...402

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det første du bør gjøre er å fortelle han at du har møtt så mange " klarsynte " Da har han mulighet til å komme seg fort unna. Du er ett gigantisk rødt flagg.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har følelser for deg, men kommer aldri til å gjøre noe med det, dette er et valg han har tatt 

Tror du at du klarer å gå videre? 

Anonymkode: dcd35...fe3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men herregud da menneske, du er jo helt psyko som oppsøker klarsynte for å få "sannheten", når den det gjelder har avvist deg 🙄 Det er helt urelevant om han føler noe for deg når han sier han er lykkelig gift. Det er mulig å føle ting for flere, men han elsker den han er sammen med og vil holde seg til henne. Hvorfor kan du ikke akseptere det? 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om han har følelser eller ikke, er ikke relevant når han ikke ønsker kontakt med deg. Når han sier at han er lykkelig gift, så sier han at han ikke ønsker å være med deg. Dette bør du respektere! 

Å ringe en hel masse ‘spåkoner’/‘klarsynte’ er rett og slett idiotisk. Snakk om å kaste bort penger på tull. 

Anonymkode: 0ecf3...abc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor 'spår' dere noen som forteller at de har et spåproblem? Det er jo tydelig at NEI ikke er et svar hun er ute etter, men flest mulig bekreftelser for å holde håpet vedlike. 

Endret av Lawyam
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...