Gå til innhold

Lettkledde bilder på Tinder i dagens samfunn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva tenker dere om mennesker som viser lettkledde bilder av seg selv? Stranden, på båt i bikini, badebilder ol. Er det yay eller nei?

er kvinne og vurderte selv å legge ut et bilde av meg hvor jeg isbader. Man ser armer og litt overdel, men veldig lite sånn sett. Ønsker vel bare å vise mer av hvem jeg er, og gjorde noe jeg er stolt over 😊 Ville du tenkt det var slutty?

Anonymkode: 559d6...6ba

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hva tenker dere om mennesker som viser lettkledde bilder av seg selv? Stranden, på båt i bikini, badebilder ol. Er det yay eller nei?

er kvinne og vurderte selv å legge ut et bilde av meg hvor jeg isbader. Man ser armer og litt overdel, men veldig lite sånn sett. Ønsker vel bare å vise mer av hvem jeg er, og gjorde noe jeg er stolt over 😊 Ville du tenkt det var slutty?

Er vel heller det at med slike bilder vil du nok trekke flere som er ute etter sex og kun dette. Forstår godt at du kanskje vil legge vekt på andre ting enn en lettkledd kropp med et slikt bilde, men de fleste menn vil nok ha det i som hovedfokus. Men kommer vel også ann på hva slags forhold du er ute etter da

Skrevet

Mann 50+

Jeg lurer veldig på hvorfor så mange damer legger ut bikini bilder av seg på tinder. Noen legger it close ups av puppene. Andre "bridge bilder" osv. Kan fort virke litt sex-orientert. Og jeg tror det tiltrekker seg mange sleezebags som vil ha snap for å sende dicpics.

Samtidig er det nok mange menn som lurer på hvordan du ser ut kroppslig.  Jeg sveiper mye venstre på damer som ikke har helfigur bilder. For meg funker det fint med bilder i treningstøy og jeg dømmer ingen som legger ut bikinibilder. 

Bilder i naturlig settings slik som isbading er veldig innafor.  Jeg ville tolket det bildet mer som info om en av interessene dine enn et kroppsbilde. 

Anonymkode: 4d4a1...9c0

• Liker 1
Gjest WhisperingWind
Skrevet

Unngå masse hud. Menn som kvinner. Kan heller dele sånt på chat om en prater om isbading eller ferier🤷🏻‍♀️

Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Jeg ville ikke tenkt det nei. Hater ordet 'slutty', men det er nok av kvinner på Tinder som poserer (profilbilde) foran speil med skikkelig kløft og solide doser filter. I tillegg så påstår de at de er ute etter et forhold. Eh, nei. Det tror jeg faktisk ikke.

Jeg sveiper alle sånne bort umiddelbart. Jeg vil ha kjærlighet, ikke ei som samler på likes. Det er kun for å sjekke sin egen attraktivitet og jeg er sikker på dette gjelder menn og.

Skrevet
DeLorean skrev (5 minutter siden):

Jeg ville ikke tenkt det nei. Hater ordet 'slutty', men det er nok av kvinner på Tinder som poserer (profilbilde) foran speil med skikkelig kløft og solide doser filter. I tillegg så påstår de at de er ute etter et forhold. Eh, nei. Det tror jeg faktisk ikke.

Jeg sveiper alle sånne bort umiddelbart. Jeg vil ha kjærlighet, ikke ei som samler på likes. Det er kun for å sjekke sin egen attraktivitet og jeg er sikker på dette gjelder menn og.

TS her. Jeg er såå enig i det du skriver. Derfor jeg og spør. 

Det er utrolig mange profiler av menn som briefer i speil på treningssenteret, flasher muskler på baderommet og so on. I dag sveipet jeg faktisk over en som rettet en pistol mot speilet.. Herregud. Alt går til venstre for meg.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Trashy damer, men lette å lande. 🤷‍♂️

Anonymkode: 9fae6...2f1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...