AnonymBruker Skrevet 16. februar #1 Del Skrevet 16. februar Føler ikke jeg får god behandling på mitt første forsøk når de har satt opp en ultralyd dag 6 og ikke noe mer før uttak. Ingen flere blodprøver. Er det normalt? De så 13-14 eggposer. Anonymkode: b5802...5b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 16. februar #2 Del Skrevet 16. februar Det spørs. Har opplevd bare en ultralyd på 2 av 5 uttak. Dersom veksten er god og jevn så er jo en ultralyd nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar #3 Del Skrevet 16. februar 14 minutter siden, Neutral90 said: Det spørs. Har opplevd bare en ultralyd på 2 av 5 uttak. Dersom veksten er god og jevn så er jo en ultralyd nok. Veksten er jevn på ene siden, ikke på andre. Anonymkode: b5802...5b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar #4 Del Skrevet 16. februar Både og. Men hos meg har det vært vanlig med 2. Aller mest har vært 5-6. Anonymkode: 3d90c...ae7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar #5 Del Skrevet 16. februar De tar så mange UL som de trenger.. Noen har nok med 1, andre trenger 2, og noen har 3... Anonymkode: 642da...d82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar #6 Del Skrevet 17. februar Tror det er veldig forskjellig, de setter opp etter behov. Jeg hadde kun ul dag 6. fortsatte en dag til med sprøyter da og fikk ut 14 egg. Anonymkode: 14fba...07c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar #7 Del Skrevet 17. februar Har du normal amh og fsh? Jeg hadde to ultralyder. Dag 5 og dag 10. Jeg tror de kanskje hadde et større behov for å følge med på meg siden jeg gikk på ganske høy dose menopur. Kvinner med min diagnose kan også oppleve ujevn vekst, kansellering, eller at folliklene vokser tregt. Etter hver ultralyd har jeg måttet fortsette på sprøyter. Hvor mange dager er det mellom ultralyd og uttak? Og hvor store er folliklene? Kan hende de vurderte det slik at du hadde bra og normal vekst. At de vokser ujevnt på den ene eggstokken kan de dessverre ikke gjøre noe med. 13 eggposer er jo uansett kjempebra! Anonymkode: 30923...441 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar #8 Del Skrevet 18. februar On 2/17/2024 at 9:29 PM, AnonymBruker said: Har du normal amh og fsh? Jeg hadde to ultralyder. Dag 5 og dag 10. Jeg tror de kanskje hadde et større behov for å følge med på meg siden jeg gikk på ganske høy dose menopur. Kvinner med min diagnose kan også oppleve ujevn vekst, kansellering, eller at folliklene vokser tregt. Etter hver ultralyd har jeg måttet fortsette på sprøyter. Hvor mange dager er det mellom ultralyd og uttak? Og hvor store er folliklene? Kan hende de vurderte det slik at du hadde bra og normal vekst. At de vokser ujevnt på den ene eggstokken kan de dessverre ikke gjøre noe med. 13 eggposer er jo uansett kjempebra! Anonymkode: 30923...441 Ganske høy AMH, normal fsh mener jeg å huske. Usikker på hvor store de var, men han var veldig fornøyd med mange. Han sa at basert på det han så på dag 6 kan jeg forvente 12-14 egg. Anonymkode: b5802...5b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå