Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange av dere damer gjør ikke husarbeid? min samboer var flink i starten, men nå bærer hun knapt ut søpla. Roter rundt seg å lar det ligge. Mens jeg støvsuger og vasker, ordner alt med hus og bil, legger sammen klær osv.  Hadde dere akseptert dette om det var dere? Det tærer iaf hardt på hodet mitt. Hvordan ta det opp? Det blir alltid sure miner om jeg tar opp noe.  

Anonymkode: 1636a...faa

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvor mange av dere damer gjør ikke husarbeid? min samboer var flink i starten, men nå bærer hun knapt ut søpla. Roter rundt seg å lar det ligge. Mens jeg støvsuger og vasker, ordner alt med hus og bil, legger sammen klær osv.  Hadde dere akseptert dette om det var dere? Det tærer iaf hardt på hodet mitt. Hvordan ta det opp? Det blir alltid sure miner om jeg tar opp noe.  

Slutt å rydd etter henne, ta bare "ditt". 

Anonymkode: 632dd...1d6

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Slutt å rydd etter henne, ta bare "ditt". 

Anonymkode: 632dd...1d6

Allerede forsøkt. 

Skrevet

Hvis hun er "normal" kan du sette deg ned og snakke med henne og lage en uleplan over hvem som gjør hva - lage middag, vaske klær, støvsuge, vaske

Kan du ha egne soner i huset f.eks. et kontor eller en stue som bare du bruker? Hvert deres bad?  

Ellers ha en kurv hver i stua etc der alt havner som må ryddes vekk

Anonymkode: 69d18...3c9

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Det er slikt man mister sexlyst av.. 

Anonymkode: 43e31...05c

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det er slikt man mister sexlyst av.. 

Anonymkode: 43e31...05c

Jeppsipepsi

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker said:

Selv hadde jeg gitt henne husarrest. Det er synd husmorskolen ikke eksisterer lengere, hun kunne trengt ett år på den høres det ut som. Du bør også sette deg i respekt å fortelle henne at husarbeid er kvinnens jobb og ikke mannens!

Skrevet
Tobias001 skrev (18 timer siden):

Selv hadde jeg gitt henne husarrest. Det er synd husmorskolen ikke eksisterer lengere, hun kunne trengt ett år på den høres det ut som. Du bør også sette deg i respekt å fortelle henne at husarbeid er kvinnens jobb og ikke mannens!

Om du har dame, stakkars henne! Husarbeid bør fordeles ca 50% Du som mann klarer også å lage mat eller vaske klær. 

Anonymkode: d06b5...e1f

Skrevet
Tobias001 skrev (22 timer siden):

...husarbeid er kvinnens jobb og ikke mannens!

Klart det, når mannen jobber fullt +, og dama er husmor. 

Anonymkode: c6e0f...f99

Skrevet

Vi deler på husarbeidet, men det er han som vasker og bretter klær, og jeg som vasker badet.

Med eksen så ble mye av husarbeidet liggende på meg. Det var ganske slitsomt, men klesvasken ble i allefall lettere når jeg kjøpte større skittentøyskurv til han, og begynte sortere klærne "mitt" og "hans". Alle klærne hans som ikke lå i kurven eller skapet havnet i kurven. Han ble ganske overrasket første gangen det var tomt for undertøy i skuffen hans og han etterspurte det. Jeg sa at hvis han ikke hadde vasket klærne sine så lå de mest sannsynlig lå i skittentøyskurven hans...

Tobias001 skrev (23 timer siden):

Frihetsberøvelse er ulovlig....

Og hvis vi skal tilbake til at husarbeidet skal være kvinnens jobb, så skal også mannen stå for all inntekten så kvinnen kan være husmor på fulltid.

Anonymkode: 4eb50...561

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...