AnonymBruker Skrevet 16. februar 2024 #1 Skrevet 16. februar 2024 Hei! Jeg har reklamert på et par varer jeg kjøpte på partyking.no. De har sendt returlapp, og sier at jeg selv må betale for retur av varene for å få pengene tilbake. Kan det stemme? Det var tydelige feil på begge varene (jeg kjøpte andre varer også, som det ikke var noe feil på, disse beholder jeg). Anonymkode: 7c8f7...f46
Fountaine Skrevet 16. februar 2024 #2 Skrevet 16. februar 2024 Ja noen nettbutikker betaler ikke for frakt hvis man skal returnere. Det står lover og regler for deres nettbutikk på nettsiden deres.
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2024 #3 Skrevet 16. februar 2024 Fountaine skrev (1 minutt siden): Ja noen nettbutikker betaler ikke for frakt hvis man skal returnere. Det står lover og regler for deres nettbutikk på nettsiden deres. Det er forskjell på retur og reklamasjon… Anonymkode: 6e076...4f9 2
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2024 #4 Skrevet 16. februar 2024 Det er mange som tar betalt for returen inntil varene er kommet i retur og man ser at det er reklamasjon. Anonymkode: 7fc5f...c9a 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå