AnonymBruker Skrevet 16. februar 2024 #1 Skrevet 16. februar 2024 Barnet mitt ble mobbet av en i klassen, barnet er nå under bup pga skadene dette har medført, og det er alvorlig. Foreldrene til mobberen nekter for at deres barn har gjort noe, selv om lærere, medelever har fortalt hva som har skjedd. Skolen har gjort som de skal, og mobbingen har opphørt. Barnet mitt går på en fritidsaktivitet, hvor ene forelder til mobberen er i trenerteamet. Jeg har alltid pratet med de andre foreldrene under treninger osv,men nå opplever jeg at de helst ikke hilser, finner på unnskyldninger hvis jeg kommer bort, det er i det hele tatt veldig merkelig. Flere av foreldrene er klar over at barnet mitt ble mobbet,da det ble en stor sak. Hva får voksne folk til å oppføre seg sånn? De skulle visst hvor ødelagt mitt barn er,men kan ikke utlevere barnet mitt. Noen tips til hva jeg kan si dersom mobbingen blir et tema? Anonymkode: db386...ae4 2 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2024 #2 Skrevet 16. februar 2024 Mobbingen blir jo ikke noe tema, de er jo ikke int i å snakke med deg? Jeg hadde byttet aktivitet på barnet mitt Anonymkode: 396aa...e90 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2024 #3 Skrevet 16. februar 2024 Hvis de andre foreldrene unngår dere hadde jeg tenkt på hvordan dere foreldre og barnet fremstår. Hvis mitt barn ble mobbet på skolen hadde jeg nok ikke sendt det på en fritidsaktivitet med mobberen/mobberens ikke-støttende foreldre som trener. Hvis det ikke var et bevisst forsøk på å få til bedre forståelse mellom barna. Anonymkode: d8e98...332 2 3
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2024 #4 Skrevet 16. februar 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvis de andre foreldrene unngår dere hadde jeg tenkt på hvordan dere foreldre og barnet fremstår. Hvis mitt barn ble mobbet på skolen hadde jeg nok ikke sendt det på en fritidsaktivitet med mobberen/mobberens ikke-støttende foreldre som trener. Hvis det ikke var et bevisst forsøk på å få til bedre forståelse mellom barna. Anonymkode: d8e98...332 Det er lagidrett som barnet mitt har vært en del av i 7 år, som barnet liker og har mange gode venner på laget, så kan ikke ta dette vekk fra barnet. Anonymkode: db386...ae4 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2024 #5 Skrevet 16. februar 2024 Jeg ville tatt det opp med styret i klubben. Det er tydelig at denne foreldren ikke er egnet som trener når dubognditt barn blir fryst ut på treninger. jeg ville bedt klubbledelsen tatt en prat med trener, evt et møte med dere begge. Jeg ville forklart mine følelser, men ikke vært direkte anklagende i mott møte med trener ettersom det kunne fått uheldige konsekvenser. har mobbingen av ditt barn foregått på treninger også, eller kun i skoletiden? Selvom mobbingen nå har opphørt, så ville jeg tenkt at det var svært uheldig at mobberen sin foresatt var trener. Anonymkode: 2093e...8cd 3 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2024 #6 Skrevet 16. februar 2024 Fy søren. Noen foreldre er pill råtne. Hadde mitt barn mobbet så hadde jeg gjort alt jeg kunne for å få det til å stoppe. Men nei tenk at denne pappaen er så råtten og selvsentrisk at han baksnakker offeret. Anonymkode: 0719b...98e 1 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2024 #7 Skrevet 16. februar 2024 Hva om du tar en prat med disse voksne da? Kansje de vil være ærlig med deg om hva som har blitt sagt? Anonymkode: 0719b...98e
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2024 #8 Skrevet 16. februar 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg har alltid pratet med de andre foreldrene under treninger osv,men nå opplever jeg at de helst ikke hilser, finner på unnskyldninger hvis jeg kommer bort, det er i det hele tatt veldig merkelig Hva med å ta det opp direkte med dem? Uten å nevne noe om mobbingen? Hvis det er voksne oppegående folk vil de jo kunne snakke om det, og hvis ikke så er det vel egentlig bare å holde seg unna dem, du skylder ikke dem en forklaring på noe som helst Anonymkode: 1eeec...330
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2024 #9 Skrevet 16. februar 2024 Er du sikker på at ikke dette bare er noe du føler på? Høres veldig rart ut at en hel gruppe foreldre snur seg imot én person sånn fra den ene dagen til den andre. Prøv å ta kontakt igjen neste gang dere er på trening, kanskje det er bedre da. Jeg tror ikke det blir noe bedre for deg å spinne videre på sånne teorier som dette. Anonymkode: 31873...19f
fru Alving Skrevet 16. februar 2024 #10 Skrevet 16. februar 2024 Er du sikker på at dette er reelt? Eller føler du det sånn fordi du er skuffet og traumatisert etter det barnet ditt har gått igjennom. Og en ting til, hvordan opplever barnet det? Føler han seg mobbet og utestengt eller er det kun du som opplever det sånn? Hvis du mener at dette er slik det er så kan du ta det opp med klubben.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå