AnonymBruker Skrevet 16. februar 2024 #1 Skrevet 16. februar 2024 Jeg er på dating apper og får utrolig mange henvendelser angående lettvindt sex fra menn. Faktisk flere enn de som vil på date og bli ordentlig kjent. Ettersom det er så mange menn som er ute etter noe lettvindt. Får det meg til å tenke at er det virkelig så mange damer der ute som syns sånn sex er bra? Må jo være en stor andel kvinner som faktisk sier ja til det ellers hadde vel ikke menn søkt etter ting som er vanskelig og få så mye. Er det bare slik samfunnet har blitt?? Bare nyskjerrig for ingenting av sånt funker for meg. Anonymkode: 929fa...bcc 2
bullehurk Skrevet 16. februar 2024 #2 Skrevet 16. februar 2024 Noen av oss liker spennende og uforpliktende sex, deal with it. 2 3
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2024 #3 Skrevet 16. februar 2024 Betraktninger som mann, sier at det er en svært liten del som dyrker tilfeldig sex over lang tid. Det er derimot temmelig vanlig å ha perioder i livet, med utforskning, eller å ta igjen for et dårlig samliv. Anonymkode: 15db8...3da 1 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2024 #4 Skrevet 16. februar 2024 Jeg har ingen problemer med å finne damer for sporadisk sex, enten på tinder eller nakenti.no osv. De finnes over alt. M54 Anonymkode: 696e4...b56 1
Sølvi Normalbakken Skrevet 17. februar 2024 #5 Skrevet 17. februar 2024 Det er jo veldig enkelt å forholde seg til da. Hvis man blir invitert til hotellet for en natt, eller en natt i førerhuset på en trailer på døgnehvileplassen i nærheten. jeg har flere ganger møtt menn uten å hvite hverken navn eller alder. Bare hva de har lyst på og at de reiser videre neste dag.
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2024 #6 Skrevet 17. februar 2024 8 minutter siden, Sølvi Normalbakken said: Det er jo veldig enkelt å forholde seg til da. Hvis man blir invitert til hotellet for en natt, eller en natt i førerhuset på en trailer på døgnehvileplassen i nærheten. jeg har flere ganger møtt menn uten å hvite hverken navn eller alder. Bare hva de har lyst på og at de reiser videre neste dag. Jeg regner med du tar betalt ? Anonymkode: f85d6...f1c 3
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2024 #7 Skrevet 17. februar 2024 TS her. Ja vi er tydeligvis forskjellige. Å dra til en trailerpark og knulle en trailersjåfør.. ser jeg absolutt ingen spenning med da. Jeg foretrekker god kjemi og tiltrekning og at man kan bygge opp spenning over tid. Anonymkode: 929fa...bcc
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2024 #8 Skrevet 17. februar 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg regner med du tar betalt ? Anonymkode: f85d6...f1c Det var da en ufin kommentar? Kvinner som har tilfeldig sex er horer? Anonymkode: 2000a...14e
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2024 #9 Skrevet 17. februar 2024 Jeg husker det var en del slike annonser på gamle Nakenprat. Jeg tviler på om noen av dem noen gang fikk napp. Anonymkode: eab0a...935
Fremmed fugl Skrevet 17. februar 2024 #10 Skrevet 17. februar 2024 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Jeg er på dating apper og får utrolig mange henvendelser angående lettvindt sex fra menn. Faktisk flere enn de som vil på date og bli ordentlig kjent. Ettersom det er så mange menn som er ute etter noe lettvindt. Får det meg til å tenke at er det virkelig så mange damer der ute som syns sånn sex er bra? Må jo være en stor andel kvinner som faktisk sier ja til det ellers hadde vel ikke menn søkt etter ting som er vanskelig og få så mye. Er det bare slik samfunnet har blitt?? Bare nyskjerrig for ingenting av sånt funker for meg. Anonymkode: 929fa...bcc Amerikanske tal for bruk av Tinder sier at ca 13 % av kvinnene på appen bruker den til tilfeldig sex. Så sånn hvis en mann sender melding til 8 tilfeldige kvinner, så vil en av dem i gjennomsnitt være interessert i tilfeldig sex. PS. De fleste mennesker er ikke på Tinder og er nok en betydelig seleksjonsbias. PS. Utfordringen til menn på jakt etter tilfeldig sex på Tinder er at det er så mange fler menn som ønsker det enn hva det er kvinner som ønsker det.
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2024 #11 Skrevet 17. februar 2024 3 hours ago, AnonymBruker said: TS her. Ja vi er tydeligvis forskjellige. Å dra til en trailerpark og knulle en trailersjåfør.. ser jeg absolutt ingen spenning med da. Jeg foretrekker god kjemi og tiltrekning og at man kan bygge opp spenning over tid. Anonymkode: 929fa...bcc «Kjemi» er bare et tulleord kvinner bruker når de ikke vil innse at alt handler om seksuell tiltrekning aka fysisk tiltrekning aka utseende. Anonymkode: 24717...7b9 1 1
Bippeti Skrevet 17. februar 2024 #12 Skrevet 17. februar 2024 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): «Kjemi» er bare et tulleord kvinner bruker når de ikke vil innse at alt handler om seksuell tiltrekning aka fysisk tiltrekning aka utseende. Anonymkode: 24717...7b9 Alt dette sier meg er at du ikke har opplevd å møte noen du har knall kjemi med. 1
Sølvi Normalbakken Skrevet 17. februar 2024 #13 Skrevet 17. februar 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg regner med du tar betalt ? Anonymkode: f85d6...f1c Ehh. Absolutt ikke. Jeg er ikke hore. Jeg bare liker å treffe fremmede for sex og ikke noe mer.
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2024 #14 Skrevet 17. februar 2024 Fremmed fugl skrev (5 timer siden): Amerikanske tal for bruk av Tinder sier at ca 13 % av kvinnene på appen bruker den til tilfeldig sex. Så sånn hvis en mann sender melding til 8 tilfeldige kvinner, så vil en av dem i gjennomsnitt være interessert i tilfeldig sex. PS. De fleste mennesker er ikke på Tinder og er nok en betydelig seleksjonsbias. PS. Utfordringen til menn på jakt etter tilfeldig sex på Tinder er at det er så mange fler menn som ønsker det enn hva det er kvinner som ønsker det. Dette høres logisk ut for meg da at prøver man mange nok så får man napp tilslutt.. men jaggu mye jobb det og få tak i den ene da og så ferdig med ett ligg så er det på'n igjen med ny runde jakt. Anonymkode: 929fa...bcc
Irak Skrevet 17. februar 2024 #15 Skrevet 17. februar 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): «Kjemi» er bare et tulleord kvinner bruker når de ikke vil innse at alt handler om seksuell tiltrekning aka fysisk tiltrekning aka utseende. Anonymkode: 24717...7b9 Det er det slettes ikke..... For et tøysete utsagn....
Kryneren Skrevet 17. februar 2024 #16 Skrevet 17. februar 2024 Irak skrev (2 minutter siden): Det er det slettes ikke..... For et tøysete utsagn.... Jeg tror kjemi er en del av tiltrekningskraften. For meg er det ikke nok med et pent utseende, selv om det er fint. Og jeg er mann. Jeg vet at mange kvinner er enig med meg. 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2024 #17 Skrevet 17. februar 2024 On 2/16/2024 at 3:51 PM, bullehurk said: Noen av oss liker spennende og uforpliktende sex, deal with it. Jeg skjønner ikke hvordan det på noen måte kan være spennende. Sex er mye, men spennende vil det aldri bli i min bok. Anonymkode: c4565...f91
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2024 #18 Skrevet 17. februar 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Det var da en ufin kommentar? Kvinner som har tilfeldig sex er horer? Anonymkode: 2000a...14e Enig, veldig unødvendig å kommentere sånne ons. Selv hadde jeg endel spennende oms i 2- årene. Nå er jeg gift, men når begge er single og kåte er jo ons ett fint alternativ. Anonymkode: c6564...fee
bullehurk Skrevet 17. februar 2024 #19 Skrevet 17. februar 2024 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jeg skjønner ikke hvordan det på noen måte kan være spennende. Sex er mye, men spennende vil det aldri bli i min bok. Anonymkode: c4565...f91 Bra vi har forskjellige "bøker" da vet du
Fremmed fugl Skrevet 17. februar 2024 #20 Skrevet 17. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Dette høres logisk ut for meg da at prøver man mange nok så får man napp tilslutt.. men jaggu mye jobb det og få tak i den ene da og så ferdig med ett ligg så er det på'n igjen med ny runde jakt. Anonymkode: 929fa...bcc Hvis man reiser mye i jobben, har man vel mye fritid som må brukes til noe. Men jeg hadde anbefalt trening eller noe annet som ikke fremstår så meningsløst og kjedelig som det som disse mennene driver på med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå