Mykmann41 Skrevet 16. februar 2024 #1 Skrevet 16. februar 2024 Hei, Er det noen som har erfaring med å trene opp pcmuskelen for å få bedre kontroll over utløsing? Virker dette? Eller er det bare vas?
Cor Cubiculum Skrevet 16. februar 2024 #2 Skrevet 16. februar 2024 Jeg har ikke trent slike knipeøvelser for å kontrollere utløsning. Den har jeg bra kontroll på fra før. Men jeg "trener" likevel fordi jeg foretrekker å slippe å stå opp på natten for å tømme blæren. Og da har det vist seg at det lønner seg å spare nok urin til å få tømt den skikkelig like før leggetid. Så full blære tidligere på kvelden tømmes bare halvveis. Dermed er det alltid nok igjen etterpå. Men i seksuell sammenheng bruker jeg den litt humoristisk. Når jeg kniper med pc-muskelen når jeg har reisning, rykker penis kraftig oppover. Så en kvinnehånd på penis svarer jeg ofte med litt "hilsning". Det har ofte blitt positivt mottatt for å si det sånn. 1
Sphere Skrevet 16. februar 2024 #3 Skrevet 16. februar 2024 Knipeøvelser er bra både for kvinner og menn. Jeg trente både knipeøvelser og tok øvelser for kontroll på utløsning samtidig, så vanskelig å si hva som hjalp mest. Men det er klart at det har noe å si for ereksjonen. Har hatt partnere som sier det blir ekstra deilig når jeg kniper inne i dem. Og kniper vi sammen 🔥
Gorgonzola Skrevet 16. februar 2024 #4 Skrevet 16. februar 2024 Funker som bare det, som @Sphere sier, knipeøvelser er bra for begge kjønn (fremdeles lov å si det?😇), for flere ting enn det som handler om sex. Knip i vei folkens😁
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2024 #5 Skrevet 16. februar 2024 Ja det virker fantastisk. Anonymkode: f4b18...c6b
Mykmann41 Skrevet 16. februar 2024 Forfatter #6 Skrevet 16. februar 2024 Så bra å høre at det virker. Hvordan gjør dere øvelsene? Hvor ofte, hvor lenge, holder dere lenge etc? Hvor lang tid tar det før man merker forskjell?
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2024 #7 Skrevet 16. februar 2024 Cor Cubiculum skrev (7 timer siden): Jeg har ikke trent slike knipeøvelser for å kontrollere utløsning. Den har jeg bra kontroll på fra før. Men jeg "trener" likevel fordi jeg foretrekker å slippe å stå opp på natten for å tømme blæren. Og da har det vist seg at det lønner seg å spare nok urin til å få tømt den skikkelig like før leggetid. Så full blære tidligere på kvelden tømmes bare halvveis. Dermed er det alltid nok igjen etterpå. Men i seksuell sammenheng bruker jeg den litt humoristisk. Når jeg kniper med pc-muskelen når jeg har reisning, rykker penis kraftig oppover. Så en kvinnehånd på penis svarer jeg ofte med litt "hilsning". Det har ofte blitt positivt mottatt for å si det sånn. Ååååååååå, lord 🫠 Der er jo sexguden! Kom å hils på meg er du snill!!! Andre menn har virkelig noe å lære av deg altså Anonymkode: cf9bc...ce7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå