Gå til innhold

Knipeøvelser (Kegel) for menn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, 

Er det noen som har erfaring med å trene opp pcmuskelen for å få bedre kontroll over utløsing? Virker dette? Eller er det bare vas?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke trent slike knipeøvelser for å kontrollere utløsning. Den har jeg bra kontroll på fra før. Men jeg "trener" likevel fordi jeg foretrekker å slippe å stå opp på natten for å tømme blæren. Og da har det vist seg at det lønner seg å spare nok urin til å få tømt den skikkelig like før leggetid. Så full blære tidligere på kvelden tømmes bare halvveis. Dermed er det alltid nok igjen etterpå.

Men i seksuell sammenheng bruker jeg den litt humoristisk. Når jeg kniper med pc-muskelen når jeg har reisning, rykker penis kraftig oppover. Så en kvinnehånd på penis svarer jeg ofte med litt "hilsning". Det har ofte blitt positivt mottatt for å si det sånn.

• Hjerte 1
Skrevet

Knipeøvelser er bra både for kvinner og menn. Jeg trente både knipeøvelser og tok øvelser for kontroll på utløsning samtidig, så vanskelig å si hva som hjalp mest. Men det er klart at det har noe å si for ereksjonen. Har hatt partnere som sier det blir ekstra deilig når jeg kniper inne i dem. Og kniper vi sammen 🔥

Skrevet

Funker som bare det, som @Sphere sier, knipeøvelser er bra for begge kjønn (fremdeles lov å si det?😇), for flere ting enn det som handler om sex. Knip i vei folkens😁

Skrevet

Ja det virker fantastisk. 

Anonymkode: f4b18...c6b

Skrevet

Så bra å høre at det virker. Hvordan gjør dere øvelsene? Hvor ofte, hvor lenge, holder dere lenge etc? Hvor lang tid tar det før man merker forskjell?

Skrevet
Cor Cubiculum skrev (7 timer siden):

Jeg har ikke trent slike knipeøvelser for å kontrollere utløsning. Den har jeg bra kontroll på fra før. Men jeg "trener" likevel fordi jeg foretrekker å slippe å stå opp på natten for å tømme blæren. Og da har det vist seg at det lønner seg å spare nok urin til å få tømt den skikkelig like før leggetid. Så full blære tidligere på kvelden tømmes bare halvveis. Dermed er det alltid nok igjen etterpå.

Men i seksuell sammenheng bruker jeg den litt humoristisk. Når jeg kniper med pc-muskelen når jeg har reisning, rykker penis kraftig oppover. Så en kvinnehånd på penis svarer jeg ofte med litt "hilsning". Det har ofte blitt positivt mottatt for å si det sånn.

Ååååååååå, lord 🫠 Der er jo sexguden! Kom å hils på meg er du snill!!! Andre menn har virkelig noe å lære av deg altså 

Anonymkode: cf9bc...ce7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...