AnonymBruker Skrevet 16. februar 2024 #1 Skrevet 16. februar 2024 Jeg har i kanskje 5-10 år fått det som jeg beskriver for «elektriske støt i hodet» som kommer og går, varer bare i noen sekunder. Når jeg har disse støtene så kan de komme og gå i noen dager for så at det kan gå uker/måneder før neste gang. Når jeg har disse støtene så kan det være ubehagelig å feks børste ut en tugg i håret. Det kan komme når jeg er syk og når jeg er frisk. Det er ikke vondt, bare veldig ubehagelig når det holder på. Har spurt legen om det før men det var ikke noe spesielt svar å få.. Jeg er bare nysgjerrig på om det er flere som har hatt/har noe lignende og evt hva det er? Anonymkode: c9700...431 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2024 #2 Skrevet 16. februar 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har i kanskje 5-10 år fått det som jeg beskriver for «elektriske støt i hodet» som kommer og går, varer bare i noen sekunder. Når jeg har disse støtene så kan de komme og gå i noen dager for så at det kan gå uker/måneder før neste gang. Når jeg har disse støtene så kan det være ubehagelig å feks børste ut en tugg i håret. Det kan komme når jeg er syk og når jeg er frisk. Det er ikke vondt, bare veldig ubehagelig når det holder på. Har spurt legen om det før men det var ikke noe spesielt svar å få.. Jeg er bare nysgjerrig på om det er flere som har hatt/har noe lignende og evt hva det er? Anonymkode: c9700...431 Det er ice pick headache, eller ishakke hodepine på norsk. Jeg er plaget med det samme i perioder, men for meg blir det veldig smertefullt. Vanlig Paracet og Ibux har ingen virkning, men Indometacin har god effekt. Anonymkode: 866fc...922
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2024 #3 Skrevet 16. februar 2024 Prøv å øke inntaket av omega-3. Gjerne tre-fire gram om dagen. Det hjalp meg. Anonymkode: 96909...5e1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2024 #4 Skrevet 16. februar 2024 Tar du SSRI? ...eller andre medisiner? Anonymkode: 38be4...457 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2024 #5 Skrevet 16. februar 2024 Jeg får også sånne støt, av og til i halsen og av og til i hodet. Aldri skjønt hva det er. Tenkt at det er noen celler som kræsjer i hverandre🤣 Anonymkode: 81c36...579
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2024 #6 Skrevet 16. februar 2024 Jeg fikk det av SSRI. Det er vanlig ved seponering. Nå tar jeg det for PMS, så da slutter jeg hver måned. Det gikk over etter en stund. Jeg tror det var SSRI, iallefall. Jeg var generelt litt i ubalanse på den tiden. Det sluttet etter ett år. Anonymkode: 38be4...457 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2024 #7 Skrevet 16. februar 2024 Jeg har det også, men jeg tar SSRI. Anonymkode: 8e375...689
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå