Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært sykemeldt en periode, og etter at jeg fyller ut «søknad om sykepenger» så bruker det å gå alt fra noen dager til en uke før jeg får sykepenger. Nå er det straks to uker siden jeg fylte ut og fikk ikke i dag heller 😔 burde jeg regne med at det har oppstått noe eller må jeg bare vente? 

Anonymkode: 0ad88...839

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer innen den 25., dersom søknad er godkjent før datoen. Sender du inn etter dato går det ca 5 virkedager. Dem kommer nok ikke før i løpet av neste uke

Anonymkode: 80c64...ebc

Skrevet

Takk for svar 🫶🏼

Skrevet

Da jeg var sykemeldt i fjor behandlet de alltid sykepengene etter et par dager, og pengene kom deretter siden det var sykepenger for måneden før. De skal bruke maks 3 uker på behandlingen av fornyelse av sykepenger. Ved min siste sykepengesøknad gikk det langt over en måned uten at de behandlet den. Ringte NAV og de på kontaktsenteret sa at dette ikke var normalt. De sendte en melding til de som satt og behandlet og deretter gikk det 2 dager før jeg fikk sykepengene. Ring med en gang det er gått 3 uker. 

Anonymkode: 60e2f...05a

• Nyttig 1
Skrevet

Enda ikke komt…snart 3 uker siden jeg sendte søknaden (ikke ny, har vært sammenhengende en periode). 25. er jo på søndag så burde vel komt i dag 😣

Skrevet

Til andre som syns det tar lang tid: ring. Det hadde stoppet opp og han jeg snakket med sa det var bra jeg ringte for det tar lang tid før de evt oppdager at det har stoppet opp i systemet. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...