Gå til innhold

Har du Onlyfans?

Fremhevede innlegg

Skrevet
On 2/16/2024 at 3:33 PM, AnonymBruker said:

Aldri livet :) 

Anonymkode: f1ee9...86e

100% føtter. Ville satt penger på det.

ONT: Ville aldri aldri begynt med det,eller betale for å se noe der. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
On 2/16/2024 at 2:52 PM, AnonymBruker said:

Nei, har aldri vurdert det engang. Hverken å kjøpe eller selg.

Anonymkode: 52f1b...ba4

Nå er det vel heller tvilsomt at du eller noen andre her inne ser bra nok ut til å tjene penger på sex med mindre det er en ekstremt sær fetisj

Anonymkode: bb8ca...74c

Skrevet

Syns synd på disse jentene som gjør seg til prostituert for enkle penger. Tipper foreldrene må være veldig stolt. 

Onlyfans er renspikka prostitusjon i mine øyne. 

Anonymkode: 1ecc3...94d

• Liker 11
  • Nyttig 5
  • 1 måned senere...
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.2.2024 den 16.04):

Ei venninne tjener på å vise fingeren og be de dra til helvete. Krenkende kommentarer til menn som liker å bli ydmyket. Fullt påkledd. 

Anonymkode: 60d8d...4b8

Hvor gjør hun dette, onlyfans?
Dette hadde vært perfekt for meg.

Anonymkode: 4fcfe...3be

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.2.2024 den 17.24):

Syns synd på disse jentene som gjør seg til prostituert for enkle penger. Tipper foreldrene må være veldig stolt. 

Folk som jobber "vanlige" jobber er også prostituerte.Du kjøper tiden i 8 timer.Arbeidshorer.

Anonymkode: ac840...5d6

• Liker 5
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Må man ikke ha en sosiale medier med en del følgere for å få laget en konto? 

Anonymkode: 85bbc...d65

AnonymBruker
Skrevet

Ja, det er jo det. Dette er salg i sex.

Anonymkode: 8c6b1...ea3

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Folk som jobber "vanlige" jobber er også prostituerte.Du kjøper tiden i 8 timer.Arbeidshorer.

Anonymkode: ac840...5d6

Det kalles å bidra til samfunnet og velferdsstaten. Du burde prøve det, men er vel lettere å være et objekt.. 

• Liker 5
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Har ikke det, går det ann å tjene noe som mann der inne? Eller er det kun kvinner som kan tjene penger på det?

Anonymkode: 2e2b0...25d

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Har ikke det, går det ann å tjene noe som mann der inne? Eller er det kun kvinner som kan tjene penger på det?

Anonymkode: 2e2b0...25d

Finnes nok homofile menn der inne som tenner på mannfolk også vil jeg tro.

Så, det er bare å "go for it" - Penger er penger.. eller?

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.2.2024 den 16.12):

Nå er det vel heller tvilsomt at du eller noen andre her inne ser bra nok ut til å tjene penger på sex med mindre det er en ekstremt sær fetisj

Anonymkode: bb8ca...74c

Den kommentaren viser jo hvor uvitende det går ann å bli. Fint å røpe seg sjøl i et forsøk på å krenke andre 💪

Bare ved å være kvinne/femi på nett, blir man tilbudt latterlige summer for ymse ting. Ikke alle er noe uvanlig i en normal setting, og ikke alle er seksuelle engang.

Prøv igjen 😉

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvor mye penger er det å tjene? Vurderer å begynne å selge videoer med anallek med store leketøy. Er det et marked?

Anonymkode: a0dbc...c5b

AnonymBruker
Skrevet

Har hørt at only fans er pyramide shceme? 

De som lager spesifikk fetish innehold hvor de ikke trenger å eksponere seg eller utøve egen seksualitet, genialt. 

Anonymkode: d8dc2...f36

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.2.2024 den 16.04):

Ei venninne tjener på å vise fingeren og be de dra til helvete. Krenkende kommentarer til menn som liker å bli ydmyket. Fullt påkledd. 

Anonymkode: 60d8d...4b8

Hvordan begynner man med onlyfans? Føler oppriktig jeg gjør noe straffbart om jeg gjør det😅 har fik kropp og har sendt flere videoer av underlivet mitt til menn jeg holder på med, det blir en bra runk for de. Godt jeg holdet meg anonym her 

Anonymkode: b85a9...197

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Er da vel ikke bare damer som gjør dette?! Holdt på med en mann som filmet var sex( uten ansikt) , jeg da det gikk fint. Men i ettertid lurer jeg på om han enten gjorde det for å nyte videoen selv eller dele den til andre? 

Anonymkode: b85a9...197

AnonymBruker
Skrevet

Jeg (mann) fatter ikke at folk vil bruke penger på å kjøpe innhold fra OF sålenge det er så mye som er gratis på nettet. Er jeg bare gjerrig kanskje? 

Anonymkode: af44e...72e

• Liker 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har, fant ut at fetish er noe å satse på. Viser aldri ansikt eller noe, er så anonym som mulig. Gode penger...lager video på bestilling, noen betaler enorme summer for å få det som de vil.

Å ha en vanlig jobb gir jo en elendig lønn i forhold...derfor kombinerer jeg deltidjobb og onlyfans. 

Anonymkode: 32626...4fc

AnonymBruker
Skrevet

Interessant fenomen. Har brukt litt penger for å se noen "kjendiser" - har sett litt på Paradise Hotel og lignende steder og så viser de mer på Onlyfans. Litt spennende - og spennende nok til at man betaler noen ganger.

Men klart betenkelige greier - ser at det var skrevet en masteroppgave om fenomenet. Jentene trodde og insisterte på at de hadde kontroll og bestemte grensene. I prinsippet gjør det det, men konkurransen er hard og viser de ikke stadig mer forsvinner inntektene.

Men det er jo høyst frivillig - og dette er jo et område der det langtfra er likestilling - er man ung kvinne kan man tjene langt mer enn menn.

Anonymkode: c07dc...4a2

AnonymBruker
Skrevet

Innhold på Onlyfans spres også på gratissider utenfor OF. Da har man ikke kontroll lengre for de som tror det

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Innhold på Onlyfans spres også på gratissider utenfor OF. Da har man ikke kontroll lengre for de som tror det

Nettopp! Derfor være anonym på bilder/video...jeg bruker også hvit bakvegg på alt. Helt nøytralt..

Anonymkode: 32626...4fc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...