Gå til innhold

Tenker veldig mye på daten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har møtt han noen ganger og når vi møtes er jeg litt tilbakeholden (viser ikke veldig tydelig at jeg liker han), mens etter datene tenker jeg veldig mye på han, og jeg kjenner det mye mer når jeg ikke er med han. Akkurat som jeg har et beskyttelsesskjold når vi er sammen. Jeg har en historikk med en del dårlige erfaringer med menn og avvisning, så jeg har en underliggende skepsis med de fleste menn. Men ikke med han her. Han får meg til å føle meg komfortabel og trygg. Vi har ikke vært fysiske. 

Men jeg tenker altså så mye på han mellom datene. På en sånn måte at jeg ikke får gjort arbeidsoppgavene mine skikkelig, og jeg dagdrømmer mye. Vet ikke helt hva jeg vil med dette egentlig. Kan noen fortelle meg om dette er normalt etter få dater? Jeg tror ikke han forstår helt at jeg liker han så godt. 

Anonymkode: b7123...a91

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du ikke bare sende han en melding om at du tenker mye på han og at du synes at dere har det fint når dere møtes?

Det blir han sikkert veldig glad for 🙂 Du merker vel også om han trives og har det bra når dere møtes.

• Liker 2
Skrevet

Jeg hadde trolig fortalt at jeg er tilbakeholden osv.. hvertfall hvis det virker som han er like interessert og seriøs.

• Liker 1
Skrevet

Er dette å være betatt? Eller mildt betatt? Begeistret? Hilsen trådstarter

Anonymkode: b7123...a91

Skrevet

Du er nok betatt ja 🙂 Hvis du tar deg i å tenke på han til "alle mulige tidspunkter" 🙂 Nyt følelsen ❤️

• Liker 1
Skrevet

Så deilig! 

Anonymkode: 0cd7a...b79

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...