Gå til innhold

Cubus

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kjøpt et fåtall plagg fra Cubus oppigjennom, men pga dårlige tekstiler blir det med de fåtallene. Jeg er glad i noen slafsebukser derifra. Jeg var innom der en dag og syns det så stuaselig ut. Bare svart/hvitt/beige og en og annen lys blåfarge. 

Andre som har tenkt på det? Bruker ikke mye tankekraft på det, men lurer på om andre reagerer slik jeg gjør.

Blir nok lenge til jeg kjøper noe fra Cubus (iallefall vårmoten deres)

Anonymkode: 3afcf...61b

• Liker 1
Skrevet

Ja, det er ikke ofte jeg finner klær jeg liker der. Syns alle topper/gensere alltid har noen rare detaljer. 

Anonymkode: 9a68c...a41

Skrevet

Veldig kjedelige klær, men ullklærne er bra! Jeg har flere trøyer, t-skjorter og «kosebukser» i  ull. Veldig fornøyd med det, og prisen er god, særlig når det er kjøpt på -30 eller 40%. Øvrige klær synes jeg er veldig kjedelig og at «alt» er i basis-kategorien, f. eks singleter, t-skjorter etc. 

Anonymkode: d7bf1...705

• Liker 3
Skrevet

Kjøper bare ullundertøy og vanlig undertøy på Cubus.

Anonymkode: fd953...2b2

Skrevet

Mange butikker jeg ikke handler på, deriblandt alle disse lavpris butikkene. Hm, cubus, kappahl, lindex osb er like kjedelige alle sammen.

Har mine favoritter dern jeg handler det meste av klær.

Anonymkode: b9265...f6a

• Liker 1
Skrevet

Handler ullklær på Cubus. De har de siste årene, spesielt i fjor sommer hatt sommerkjoler i god kvalitet og godt stoff. Kjøpte en kjole i bomull og det var et bra bomullstoff, og en annen nydelig kjole i bomull og lin. Synes cubus har blitt bedre de siste årene enn hva de var før. 

Anonymkode: a10a4...f90

Skrevet

Kjempebra ullklær som jeg kjøper når det er tilbud. Ellers er det lite i min stil, og ja det er litt kjedelige farger, og for meg også litt feil snitt på en del. 
Har også natttøy og sokker derfra som jeg er godt fornøyd med, og noen få andre plagg ellers som ikke er i fast omløp. 

Skrevet

Jeg har kjøpt noen merinoplagg, men tror ikke jeg vil gjenta det. De er alt for tynn kvalitet, tilnærmet gjennomsiktig.

Anonymkode: df848...d50

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...