AnonymBruker Skrevet 16. februar 2024 #1 Del Skrevet 16. februar 2024 Kan noen spå? Jeg har litt problemer nå og framover. Kommer det til å bli bedre etterhvert? Anonymkode: 79ab1...e8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 16. februar 2024 #2 Del Skrevet 16. februar 2024 Dessverre er det nok bare du som kan styre og spå din fremtid med din økonomi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2024 #3 Del Skrevet 16. februar 2024 Sofakona skrev (2 minutter siden): Dessverre er det nok bare du som kan styre og spå din fremtid med din økonomi Ok. Anonymkode: 79ab1...e8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NakenPanda Skrevet 16. februar 2024 #4 Del Skrevet 16. februar 2024 Når du tror at din økonomi er basert på spådom og ting som skjer random og du ikke bidrar, så kan jeg "spå" at den vil bli skikkelig kjip. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2024 #5 Del Skrevet 16. februar 2024 Håper noen klarsynte kommer inn. Anonymkode: 79ab1...e8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2024 #6 Del Skrevet 16. februar 2024 NakenPanda skrev (1 minutt siden): Når du tror at din økonomi er basert på spådom og ting som skjer random og du ikke bidrar, så kan jeg "spå" at den vil bli skikkelig kjip. Selvfølgelig må jeg bidra selv også. Anonymkode: 79ab1...e8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2024 #7 Del Skrevet 16. februar 2024 Trekk i uføretrygden fra og med starten av april, kommunen øker den kommunale husleia fra juni. Og husbanken kommer til å oppdage flere feilutbetalinger. Så ikke særlige gode framtidsutsikter dessverre. Bortsett fra at du vinner 45kr på lotto denne lørdagen Anonymkode: 4ed9a...f38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NakenPanda Skrevet 16. februar 2024 #8 Del Skrevet 16. februar 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Håper noen klarsynte kommer inn. Anonymkode: 79ab1...e8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2024 #9 Del Skrevet 16. februar 2024 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Trekk i uføretrygden fra og med starten av april, kommunen øker den kommunale husleia fra juni. Og husbanken kommer til å oppdage flere feilutbetalinger. Så ikke særlige gode framtidsutsikter dessverre. Bortsett fra at du vinner 45kr på lotto denne lørdagen Anonymkode: 4ed9a...f38 Selvfølgelig tror jeg ikke på klarsynte. Skulle bare teste om noen faktisk svarte som om de kunne spå. Nei at det blir trekk i uføretrygden tror jeg ikke noe på. Og nei, jeg har heller ikke uføretrygd. Anonymkode: 79ab1...e8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2024 #10 Del Skrevet 16. februar 2024 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Trekk i uføretrygden fra og med starten av april, kommunen øker den kommunale husleia fra juni. Og husbanken kommer til å oppdage flere feilutbetalinger. Så ikke særlige gode framtidsutsikter dessverre. Bortsett fra at du vinner 45kr på lotto denne lørdagen Anonymkode: 4ed9a...f38 Haha 🤭😆 Hvis du virkelig kan spå. Hva driver jeg med akkurat nå da? Anonymkode: 79ab1...e8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
imagineme Skrevet 16. februar 2024 #11 Del Skrevet 16. februar 2024 Har kikket i kula og spår at du må (som alle andre) jobbe 08-16 for å motta lønn. Har du god utdanning får du høyere lønn. Det er dessverre mer eller mindre slutt på tiden hvor man kunne spasere inn et sted og si "jeg vil ha jobb". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå