Gå til innhold

Venninne/kollega ligger rundt på jobb

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jobber sammen med venninnen min på en skole, og hun har lugget med en kollega på en felles hyttetur, samt overnattet hos en annen mannlig kollega og vært veldig på flere kollegaer på sosiale medier. Nå har det nylig startet en ny mann hos oss, vi snakker typ 1 uke siden, og hun har allerede ligget med han. Nå begynner de andre ansatte å snakke om det på lunsjrommet og seg i mellom. Jeg synes synd på henne, men samtidig synes jeg at hun kanskje oppfører seg litt uprofesjonelt. Hva tenker dere? 

Anonymkode: d6a92...c7f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som man reder ligger man. Du kan snakke med henne å fortelle hva du tenker og hva du har hørt. At du synes hun må holde seg for god til å ligge med kollegaer. Hun virker jo litt lite oppegående. Personlig har jeg aldri flørtet med kollega engang, det er helt feil 

Anonymkode: 49368...9c2

• Liker 4
Skrevet

Hvordan vet alle rundt hvem hun ligger med? Går da an å ligge rundt uten å offentliggjøre det, jeg tenker først og fremst at det høres klønete gjennomført ut.

Anonymkode: e28bf...7e9

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Jobber sammen med venninnen min på en skole, og hun har lugget med en kollega på en felles hyttetur, samt overnattet hos en annen mannlig kollega og vært veldig på flere kollegaer på sosiale medier. Nå har det nylig startet en ny mann hos oss, vi snakker typ 1 uke siden, og hun har allerede ligget med han. Nå begynner de andre ansatte å snakke om det på lunsjrommet og seg i mellom. Jeg synes synd på henne, men samtidig synes jeg at hun kanskje oppfører seg litt uprofesjonelt. Hva tenker dere? 

Er det ditt problem hvem hun ligger med? Sjalusi? Hun må da for pokker få ligge med hvem hun vil, og håndtere de problemene som eventuelt kommer av det uten at du trenger bry deg? Voks opp og ta ansvar for deg selv og dine. Så håndterer andre seg selv og sine

Anonymkode: f77f4...191

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvordan vet alle rundt hvem hun ligger med? Går da an å ligge rundt uten å offentliggjøre det, jeg tenker først og fremst at det høres klønete gjennomført ut.

Anonymkode: e28bf...7e9

Tror ikke hun er interessert i å skjule det, også dropper hun hints til andre kollegaer slik at man putter to og to sammen.

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Er det ditt problem hvem hun ligger med? Sjalusi? Hun må da for pokker få ligge med hvem hun vil, og håndtere de problemene som eventuelt kommer av det uten at du trenger bry deg? Voks opp og ta ansvar for deg selv og dine. Så håndterer andre seg selv og sine

Haha, ja, er så sykt sjalu. 
Hun får absolutt ligge med hvem hun vil, tror bare at det kanskje kan komme negative konsekvenser av det. Kanskje ikke så lurt å blande jobb og følelser på den måten, men det er jo ikke mitt liv, bare vet ikke om jeg bør si noe til henne eller ikke. 

Skrevet

Tenker det bare er bra at kvinner har et avslappa forhold til å bli knulla. 

Anonymkode: e9c17...94c

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Som man reder ligger man. Du kan snakke med henne å fortelle hva du tenker og hva du har hørt. At du synes hun må holde seg for god til å ligge med kollegaer. Hun virker jo litt lite oppegående. Personlig har jeg aldri flørtet med kollega engang, det er helt feil 

Anonymkode: 49368...9c2

🤣🤣🤣 har selv vært ei som «ligger» rundt, og aldri har noen hatt en sånn samtale med meg. Og om de hadde prøvd, ville jeg nok ledd de midt i trynet 🤣🤣

Anonymkode: e6273...377

Skrevet

En grunn til at jeg holder jobben og det private adskilt. Uansett.

Anonymkode: 8a1ac...213

• Liker 1
Skrevet

Flere arbeidsplasser skulle hatt slike som venninna di. De er med på å skape samhold, en driv for å dra på arbeid, det motiverer når du vet at med noen få kurtiserende ord så får du deg et ligg. 

Og venninna de har det tydeligvis godt hun også siden hun ikke gir seg med det første. 

Vinn - vinn

Anonymkode: 7efdc...068

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Haha, ja, er så sykt sjalu. 
Hun får absolutt ligge med hvem hun vil, tror bare at det kanskje kan komme negative konsekvenser av det. Kanskje ikke så lurt å blande jobb og følelser på den måten, men det er jo ikke mitt liv, bare vet ikke om jeg bør si noe til henne eller ikke. 

Følelser? Ligger hun ikke rundt? Sikkert veldig mye følelser innblandet der. Og nei, ikke lurt blande jobb og sex. Men det er ikke ditt problem. Det er hennes og de hun ligger med sitt problem. Slutt å skape et dårlig arbeidsmiljø

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Selvsagt, men det kan jo være st hun trenger ett og annet råd på veien, før det går helt galt! 

Anonymkode: b81b1...72c

• Nyttig 1
Skrevet
Grüner skrev (Akkurat nå):

IMG_5867.jpeg.6dcbfbe64416668dc0d0e4cafcdd4f63.jpeg

Det er som sagt ikke noe generelt lovforbud mot å inngå forhold med kolleger, men hun kollegaen din som ligger rundt, får jo et visst rykte på seg på arbeidsplassen og det må jo være ganske kleint når hun har ligget med flere av kollegene på en så liten arbeidsplass. På en skole så kan jo elevene få snusen i det også, slik at hun får et rykte på seg blant dem også.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Hvor er denne arbeidsplassen og hva innebærer jobben? Jeg er tilfeldigvis på utkikk etter ny jobb ser du 🤣😂

• Liker 5
Skrevet

Så flaut. Har hun en bipolare lidelse? De er seksuelt ukritiske. Prøv å snakke med henne, si folk sladrer. 

Anonymkode: 8a73e...dcc

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Tenker du har minimum fire løsaktige kollegaer. 

Anonymkode: 2112e...da8

• Liker 2
Skrevet

Tror ikke hun er interessert i å skjule det, også dropper hun hints til andre kollegaer slik at man putter to og to sammen.

Da bryr hun seg jo ikke om at andre vet, ingen grunn til å synes synd på henne da. La henne ta egne valg. Om det kommer tilbake og biter henne i ræva en dag, så er det en nyttig lærepenge, så får hun vurdere om det er verdt å fortsette slik på neste arbeidsplass eller ikke. 

Anonymkode: 6eb8b...6ee

• Liker 2
Skrevet

HUN oppfører seg uprofesjonelt, men ikke mennene hun ligger med? Ligger hun med seg selv, siden mennene er uskyldige? Alle de involverte er svært uprofesjonelle hvis de flasher sexlivet sitt til dere kolleger. Det finnes ingenting galt å ha sex med en kollega, men drit i å fortelle det til alt og alle.

Anonymkode: 5de37...68f

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...