Tiara07 Skrevet i går, 17:42 #581 Skrevet i går, 17:42 Velinda skrev (1 time siden): Syns hun mer "fri"en de fleste jeg,nå for tiden ser det mest ut som om hun teker snap 24/7 Hun er likevel i beredskap?
Velinda Skrevet i går, 18:07 #582 Skrevet i går, 18:07 Tiara07 skrev (24 minutter siden): Hun er likevel i beredskap? Hvem er ikke det,sånn helt ærlig 3 1
Mei88 Skrevet i går, 18:11 #583 Skrevet i går, 18:11 Velinda skrev (3 minutter siden): Hvem er ikke det,sånn helt ærlig Hva får du ut av med all den kveruleringen? 1
Velinda Skrevet i går, 18:22 #584 Skrevet i går, 18:22 Mei88 skrev (9 minutter siden): Hva får du ut av med all den kveruleringen? Hva er kverulering tenker du??gi meg gjerne et eksempel,sånne hersketeknikker er feig 1
Sol Rampelyset Skrevet i går, 18:24 #585 Skrevet i går, 18:24 Tråden er ryddet for persondebatt. Sol, admin.
Bibbi_ Skrevet 14 timer siden #586 Skrevet 14 timer siden Velinda skrev (11 timer siden): Hvem er ikke det,sånn helt ærlig Man er alltid i beredskap når man har barn. Forstår jo at hun er det på en annen måte enn de som har friske barn. Men likevel. Jeg ser ikke problemet med at hun kunne jobbet på dagtid. Hvem har da ikke måtte stikke fra jobb pga barna? 3
Bibbi_ Skrevet 14 timer siden #587 Skrevet 14 timer siden Velinda skrev (11 timer siden): Hva er kverulering tenker du??gi meg gjerne et eksempel,sånne hersketeknikker er feig Når man ikke tåler en diskusjon, så svarer man slik som det. Kan ikke se at du driver med kverulering. 1 1
Mei88 Skrevet 12 timer siden #588 Skrevet 12 timer siden Bibbi_ skrev (1 time siden): Når man ikke tåler en diskusjon, så svarer man slik som det. Kan ikke se at du driver med kverulering. Jeg tåler en diskusjon jeg, men skjønner ikke hvorfor i alle dager det at hun ikke kan ha en ordinær jobb skal diskuteres. Datteren er alvorlig syk, som gjør at Christina må slippe det hun har i hendene å løpe fra jobb om noen ringer ang datteren. Det er jo en grunn til at NAV har gitt henne disse pleiepengene. Hvem vil ansette en person som i perioder må løpe fra jobb flere ganger i uken, og ikke vet når er tilbake? Trenger Christina enda en belastning ved å ha dårlig samvittighet ovenfor en arbgiver? 1
Tiara07 Skrevet 12 timer siden #589 Skrevet 12 timer siden Velinda skrev (13 timer siden): Hvem er ikke det,sånn helt ærlig I beredskap? Tror nok at en som VET at ting kan skje på null komma niks, er i mer beredskap enn det vi vanlige folk bekymrer oss for... 1 1
Tiara07 Skrevet 12 timer siden #590 Skrevet 12 timer siden (endret) Bibbi_ skrev (2 timer siden): Man er alltid i beredskap når man har barn. Forstår jo at hun er det på en annen måte enn de som har friske barn. Men likevel. Jeg ser ikke problemet med at hun kunne jobbet på dagtid. Hvem har da ikke måtte stikke fra jobb pga barna? Det er stor forskjell på å måtte gå fra jobb fordi barna er syke innimellom, og det å ha et barn med den tilstanden som C sitt barn har. Hun har også fått godkjent av NAV å være hjemme. Endret 12 timer siden av Tiara07 1 1
Tiara07 Skrevet 12 timer siden #591 Skrevet 12 timer siden Mei88 skrev (13 timer siden): Hva får du ut av med all den kveruleringen? Enig! Det er vanskelig for noen å forstå at å ha et barn som C har, ikke kan sammenliknes med å ha et vanlig friskt barn som innimellom blir syke. Det er jo ikke bare det å gå i jobb for C dette handler om osv. Det handler om en psykisk belastning for C også, og det å hele tiden "gå på vent". 1 2
Zenhouse Skrevet 12 timer siden #592 Skrevet 12 timer siden Tiara07 skrev (3 minutter siden): Det virker som folk ikke vil forstå! Det er stor forskjell på å måtte gå fra jobb fordi barna er syke innimellom, og det å ha et barn med den tilstanden som C sitt barn har. Hun har også fått godkjent av NAV å være hjemme... Man kan mene hva man vil om henne, jeg synes personlig ikke hun er noe interessant å følge. Men å mene noe om hvordan det er å ha et alvorlig sykt barn, og hva man klarer og ikke klarer, det synes jeg at folk kan holde seg for gode til. Oppfatter det som det er sjeldnere sykehus opphold nå? Det er veldig bra i såfall, for fakta er at C aldri vet om de kommer hjem begge to etter slike opphold. Og det klarer ikke jeg sette meg inn i engang, hvilken enorm påkjenning det må være. 4 1
Oxana Skrevet 11 timer siden #593 Skrevet 11 timer siden Tiara07 skrev (1 time siden): Enig! Det er vanskelig for noen å forstå at å ha et barn som C har, ikke kan sammenliknes med å ha et vanlig friskt barn som innimellom blir syke. Det er jo ikke bare det å gå i jobb for C dette handler om osv. Det handler om en psykisk belastning for C også, og det å hele tiden "gå på vent". Det folk reagerer på er vel at hun sjelden ‘sitter og venter’, men farter rundt og virker i stand til å jobbe fullt med andre ting enn ‘kjedelige’ 8-16 jobber. 1 4
Mei88 Skrevet 9 timer siden #594 Skrevet 9 timer siden Oxana skrev (2 timer siden): Det folk reagerer på er vel at hun sjelden ‘sitter og venter’, men farter rundt og virker i stand til å jobbe fullt med andre ting enn ‘kjedelige’ 8-16 jobber. Men hun skal jo ikke sitte hjemme å vente heller da😂😂😂 hun skal leve ett liv samtidig som hun er tilgjengelig om det skulle være noe.... 1
Velinda Skrevet 7 timer siden #595 Skrevet 7 timer siden Oxana skrev (3 timer siden): Det folk reagerer på er vel at hun sjelden ‘sitter og venter’, men farter rundt og virker i stand til å jobbe fullt med andre ting enn ‘kjedelige’ 8-16 jobber. 🎯 2
Mei88 Skrevet 6 timer siden #596 Skrevet 6 timer siden Velinda skrev (53 minutter siden): 🎯 Mener dere at hun skal sitte hjemme i sofaen 24/7 å vente på tlf bare i tilfelle??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå