Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Dottie skrev (1 time siden):

Var en følger som mente at Sandra Lyng hadde kopiert Ninusenglene. (Smykkene)

Herlighet, noe så lite originalt som de englene… man kan jo ikke si at noen har kopiert dem. 

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Dottie skrev (9 timer siden):

Hun kan da ikke mene at hun har patent på formen engel 😆 

• Liker 5
Skrevet
Dottie skrev (21 timer siden):

Åh d må jeg sjekke ut 

Skrevet
Dottie skrev (21 timer siden):

Hmm, ser ingen engler hos Sandra

Skrevet

Oi oi, nå er hun såå krenket over at noen syns det harry ferieopplegget hennes ikke er fantastisk. Og kommentar på alkohol 🍿 Og at hun liksom har jobbet så mye for pengene. Dauer. Hun er en naver som later som om hun er kjendis 

• Liker 4
  • Nyttig 7
Skrevet (endret)
Oxana skrev (5 minutter siden):

Oi oi, nå er hun såå krenket over at noen syns det harry ferieopplegget hennes ikke er fantastisk. Og kommentar på alkohol 🍿 Og at hun liksom har jobbet så mye for pengene. Dauer. Hun er en naver som later som om hun 

Endret av jeppjepp2
Skrevet
Oxana skrev (15 timer siden):

Oi oi, nå er hun såå krenket over at noen syns det harry ferieopplegget hennes ikke er fantastisk. Og kommentar på alkohol 🍿 Og at hun liksom har jobbet så mye for pengene. Dauer. Hun er en naver som later som om hun er kjendis 

Har hun hatt en jobb etter hun ble voksen? Siden hun har jobbet så hardt for pengene sine..

Altså, jeg skjønner at livet ikke er en dans på roser når man har pleiepenger, og at hun har stønaden for en grunn.. men med jenta på avlastning en god del, usikker på hvor stor %, så har hun også god tid til å ligge på sofaen, noe som jeg ikke tenker er  så veldig hardtarbeidende.. 🤷🏼‍♀️

• Liker 10
  • Nyttig 1
Skrevet
Fnug skrev (28 minutter siden):

Har hun hatt en jobb etter hun ble voksen? Siden hun har jobbet så hardt for pengene sine..

Altså, jeg skjønner at livet ikke er en dans på roser når man har pleiepenger, og at hun har stønaden for en grunn.. men med jenta på avlastning en god del, usikker på hvor stor %, så har hun også god tid til å ligge på sofaen, noe som jeg ikke tenker er  så veldig hardtarbeidende.. 🤷🏼‍♀️

Veldig enig. Syns det oser mindreverdighetskompleks av hele damen. Voldsom til å hisse seg opp og forsvare seg. Som om hun er flink til å spare. Alle ser jo hvor mye sminke, klær og drit hun kjøper hele tiden 

• Liker 8
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
Oxana skrev (På 4.8.2025 den 9.33):

Hun kan da ikke mene at hun har patent på formen engel 😆 

Var ikke CYS som mente det, det var følgeren..altså, at Sandra Lyng lagde like smykker (ikke det med patent).

Endret av Dottie
Skrevet

Mye passivt aggressivt det siste døgnet 😬 Så voldsomt hun reagerte på flere av disse kommentarene. Hun må nesten regne med å få reaksjoner når hun legger ut om at de bruker rundt 100.000,- på ferie, at de ikke er heldige, men at de har jobba hardt for det. Det er ganske priviligert. Tydelig ut fra hvordan de snakker om dette at de ikke forstår hvor priviligerte de er økonomisk. 

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet
Soro123 skrev (1 time siden):

Mye passivt aggressivt det siste døgnet 😬 Så voldsomt hun reagerte på flere av disse kommentarene. Hun må nesten regne med å få reaksjoner når hun legger ut om at de bruker rundt 100.000,- på ferie, at de ikke er heldige, men at de har jobba hardt for det. Det er ganske priviligert. Tydelig ut fra hvordan de snakker om dette at de ikke forstår hvor priviligerte de er økonomisk. 

Hvorfor må hu regne med reaksjoner? 

Skrevet
Soro123 skrev (1 time siden):

Jeg har fulgt hun av og på i noen år. Men de siste 2-3 dagene er jeg faktisk sjokkert øve at hun har mista bakkekontakten. 

Ja, hun og mannen jobber hardt. Det er svintungt å ha eit alvorlig sykt barn å leve i berdeskap heila tio. Så hun er flink, og unner ho alt godt.

No som jeg har fått hørt ifra folk som kjenner hun og familien så så er ikke oppveksten sånn som hun legger det frem. Hun hadde ein jævlig stefar i noen år, men en veldig god mor, gjorde det godt på skolen, vert i den populære "gjengen".  Søskene hennes sitte også fint i det økonomisk. De har møtt motgang i livet, men hun er ikke eit løvetann barn som hun prøver å fremvise seg som. 

• Liker 7
Skrevet
jeppjepp2 skrev (10 timer siden):

Jeg har fulgt hun av og på i noen år. Men de siste 2-3 dagene er jeg faktisk sjokkert øve at hun har mista bakkekontakten. 

Ja, hun og mannen jobber hardt. Det er svintungt å ha eit alvorlig sykt barn å leve i berdeskap heila tio. Så hun er flink, og unner ho alt godt.

No som jeg har fått hørt ifra folk som kjenner hun og familien så så er ikke oppveksten sånn som hun legger det frem. Hun hadde ein jævlig stefar i noen år, men en veldig god mor, gjorde det godt på skolen, vert i den populære "gjengen".  Søskene hennes sitte også fint i det økonomisk. De har møtt motgang i livet, men hun er ikke eit løvetann barn som hun prøver å fremvise seg som. 

Ja, hun virker desperat etter å finne noe å gjøre seg interessant med nå. Var nok kommentarer som traff usikkerheten ganske godt. Hun vil jo gjerne fremstå som voldsomt ressurssterk. Ikke alkoholisert trailer trash på charter tur 😉

• Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet
Soro123 skrev (12 timer siden):

Jobbet hardt? Hva har de jobbet hardt med? 

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet
Bibbi_ skrev (10 minutter siden):

Jobbet hardt? Hva har de jobbet hardt med? 

Det er Christina som sier at de ikke har vært heldige, men at de har jobbet hardt for å komme dit de er. Jeg vet ikke hva de har jobbet hardt med 🙂

• Liker 1
Skrevet
Soro123 skrev (6 minutter siden):

Det er Christina som sier at de ikke har vært heldige, men at de har jobbet hardt for å komme dit de er. Jeg vet ikke hva de har jobbet hardt med 🙂

Har sluttet å følge jeg, for en stund siden. Kan ikke akkurat si hun jobber hardt. Subbe rundt i huset der er ikke hard jobb. 

• Liker 6
Skrevet
slipperyslope skrev (12 timer siden):

Hvorfor må hu regne med reaksjoner? 

Jeg tror det handler om hvordan der blir lagt frem. At de ikke er heldige, men har jobbet hardt. Det kan godt hende de jobber hardt, men de er likevel heldige og bør kunne anerkjenne det. Det finnes så mange mennesker som jobber hardt, bare for å holde hodet over vannet. 

Det sagt så mener jeg at influencere må regne med reaksjoner, konstruktiv kritikk og kritiske spørsmål uansett hva de legger ut, nettopp på grunn av yrket de har valgt. 

• Liker 7
Skrevet
Sammy! skrev (25 minutter siden):

Jeg tror det handler om hvordan der blir lagt frem. At de ikke er heldige, men har jobbet hardt. Det kan godt hende de jobber hardt, men de er likevel heldige og bør kunne anerkjenne det. Det finnes så mange mennesker som jobber hardt, bare for å holde hodet over vannet. 

Det sagt så mener jeg at influencere må regne med reaksjoner, konstruktiv kritikk og kritiske spørsmål uansett hva de legger ut, nettopp på grunn av yrket de har valgt. 

For min del er det kanskje det at jeg syns konseptet influenser er så til de grader tåpelig.
Hvorfor tror hun at folk bryr seg om hennes middelmådige uttalelser? Jeg følger henne ikke, men det dukker opp stadig vekk.  

Men at hun jobber hardt og sparer mye kan alle se bare er løgn. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
  • 2 uker senere...
Skrevet

Vil heller høre om smykker enn det evige kropp/slanke gnålet. Det har jo tatt helt av! Er bare snakk om godteristopp, slanking og vekt hele tiden. Jeg er for å fremsnakke sunn livsstil, men det holder nå. Frustrerende å høre på. Og foran barna sine blir det snakket om slanking og kropp i tide og utide. 
Og den kaffen…. Møkkalei 😂

• Liker 10
Skrevet (endret)
Oxana skrev (På 4.8.2025 den 22.33):

Med en mann sikkert sliter ræva av seg på jobb + tar seg av 3 kids. Hun derimot bruker dagene i sofaen på å klage.... Hun fremstår som veldig usikker på seg selv.

Endret av M.H85
  • Liker 2
  • Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...