Fnug Skrevet 11. mai #481 Skrevet 11. mai Så hun kunne gjerne tenkt seg å hatt en psykolog i veska - men syns det er for dyrt å bruke penger på? Da setter jeg kanskje litt spmtegn ved hvor stort behovet egentlig er - siden de visstnok har så god råd og mulighet til å spare så mye, så hadde hun hatt mulighet til å ta en psykologtime ved behov når ting er så tungt.. men det er bare mine tanker da 🤷🏼♀️ 5
hvaduikkeser Skrevet 12. mai #482 Skrevet 12. mai Fnug skrev (22 timer siden): Så hun kunne gjerne tenkt seg å hatt en psykolog i veska - men syns det er for dyrt å bruke penger på? Da setter jeg kanskje litt spmtegn ved hvor stort behovet egentlig er - siden de visstnok har så god råd og mulighet til å spare så mye, så hadde hun hatt mulighet til å ta en psykologtime ved behov når ting er så tungt.. men det er bare mine tanker da 🤷🏼♀️ Hadde hun faktisk hatt bruk for en psykolog, så hadde hun hatt råd til det. Så dyrt er det ikke for en med god råd. Hun burde virkelig kommet seg ut i en form for jobb de dagene hun ikke har barn hjemme. 6 1
Fnug Skrevet 12. mai #483 Skrevet 12. mai hvaduikkeser skrev (46 minutter siden): Hadde hun faktisk hatt bruk for en psykolog, så hadde hun hatt råd til det. Så dyrt er det ikke for en med god råd. Hun burde virkelig kommet seg ut i en form for jobb de dagene hun ikke har Nina hjemme. Akkurat - jeg har ikke på nær så god råd som de, som aleneforsørger - men helsa mi er noe jeg prioriterer foran mye annet, siden den skal være med meg hele livet.. men å sitte å klage over hvor tungt alt er på snap, uten å oppsøke den hjelpen hun «trenger», blir jo kun for oppmerksomheten.. 5 1
Oxana Skrevet 12. mai #485 Skrevet 12. mai Bingo Bongo skrev (9 timer siden): Vil ha sponset psykolog? 🤷♀️ Sikkert noen groupies som oppretter en Spleis 😉 3 2
Måne Rampelyset Skrevet 13. mai #486 Skrevet 13. mai Tråden er ryddet for persondebatt og krenkelser. Måne, admin.
Sammy! Skrevet 13. mai #487 Skrevet 13. mai Fnug skrev (På 12.5.2025 den 8.10): Akkurat - jeg har ikke på nær så god råd som de, som aleneforsørger - men helsa mi er noe jeg prioriterer foran mye annet, siden den skal være med meg hele livet.. men å sitte å klage over hvor tungt alt er på snap, uten å oppsøke den hjelpen hun «trenger», blir jo kun for oppmerksomheten.. Slik jeg ser og tolker henne er hun en type som trenger mye oppmerksomhet og bekreftelse på hvor flink hun er. Jeg er som andre her enig i at hun har en tøff hverdag, men hun er heller ikke redd for å melke det ene med det andre. I forhold til økonomien hun snakker om så trenger det ikke nødvendigvis være sant. Folk har løyet på sosiale medier om mye verre ting enn det. 7 2
M.H85 Skrevet 14. mai Forfatter #488 Skrevet 14. mai (endret) Sammy! skrev (20 timer siden): Slik jeg ser og tolker henne er hun en type som trenger mye oppmerksomhet og bekreftelse på hvor flink hun er. Jeg er som andre her enig i at hun har en tøff hverdag, men hun er heller ikke redd for å melke det ene med det andre. I forhold til økonomien hun snakker om så trenger det ikke nødvendigvis være sant. Folk har løyet på sosiale medier om mye verre ting enn det. Hun melker til den store finalen.... Hun er oppmerksomhetsyk, og ALT som har med datteren hvor stolt hun, hvor løvemma hun er. ,ja ALT. Det mister så sinnsykt verdig og effekt når hun tyter om det samme konstant! Flaut. Kunne tror hun var den eneste med et sykt barn i dette landet.?? Hun har også et veldig sinne bak de øynene, hun må virkelig begrense seg når hun skal uttale seg om noe hun ikke er enig i. Hun tror hun er kongen på haugen.... mannen dilter bare med.. Hun er dominerende og kunne aldri hatt en mann som sa henne i mot,hadde hun klikket... jeg ser mye passiv aggressiv oppførsel fra henne. Endret 14. mai av M.H85 6 1 6
Måne Rampelyset Skrevet 23. mai #490 Skrevet 23. mai Tråden er ryddet for spekulasjoner. Måne, admin. 1
Velinda Skrevet 19. juni #491 Skrevet 19. juni Nå snakker hun om Influenser yrket som ikke blir tatt på alvor??hva om hun starter som et godt eksempel med å merke reklame,smykkene sine merker hun skjelden å aldri,Ellos kjoler merker hun når de ska snakkes om ellers gidder hun ikke å merke de heller,å nå ska hun være ambassadør for Balion,de klærene labba hun rundt med i halve går uten å merke,ser Tone Damli merker hver gang hun bruker eget design på smykker så det burde hun også klare 4 3
Oxana Skrevet 19. juni #492 Skrevet 19. juni Velinda skrev (3 timer siden): Nå snakker hun om Influenser yrket som ikke blir tatt på alvor??hva om hun starter som et godt eksempel med å merke reklame,smykkene sine merker hun skjelden å aldri,Ellos kjoler merker hun når de ska snakkes om ellers gidder hun ikke å merke de heller,å nå ska hun være ambassadør for Balion,de klærene labba hun rundt med i halve går uten å merke,ser Tone Damli merker hver gang hun bruker eget design på smykker så det burde hun også klare Veldig vanskelig å ikke le høyt når hun sitter der og sammenligner det meningsløse fjaset sitt med ekte underholdning. Hun må ha et kraftig mindreverdighetskompleks… Intenst behov for å være viktig 2 4
Velinda Skrevet 19. juni #493 Skrevet 19. juni Oxana skrev (42 minutter siden): Veldig vanskelig å ikke le høyt når hun sitter der og sammenligner det meningsløse fjaset sitt med ekte underholdning. Hun må ha et kraftig mindreverdighetskompleks… Intenst behov for å være viktig Tenkte det samme 1
Kosetosta Skrevet 17. juli #494 Skrevet 17. juli Fikk helt vondt i meg av måten hun gjorde narr av mannen’s innsats i går. Hadde tydeligvis brukt lang tid på dikt og små overaskelser, mens hun bare fjaste det bort og gjorde narr. Ser nå hun har fått en kommentar ang det på snap og at de ikke er enige såklart, men jeg fikk ett helt annet inntrykk av henne etter den videoen. 3 1
Oxana Skrevet 17. juli #495 Skrevet 17. juli Kosetosta skrev (20 minutter siden): Fikk helt vondt i meg av måten hun gjorde narr av mannen’s innsats i går. Hadde tydeligvis brukt lang tid på dikt og små overaskelser, mens hun bare fjaste det bort og gjorde narr. Ser nå hun har fått en kommentar ang det på snap og at de ikke er enige såklart, men jeg fikk ett helt annet inntrykk av henne etter den videoen. Sånn går det vel når alt må gjøres med telefonen på slep… Hun påstår at hun er så ekte og genuin, men det er jo åpenbart at alt hun driver med er for å gjøre seg til for følgere 5 1
Kosetosta Skrevet 17. juli #496 Skrevet 17. juli Oxana skrev (1 time siden): Sånn går det vel når alt må gjøres med telefonen på slep… Hun påstår at hun er så ekte og genuin, men det er jo åpenbart at alt hun driver med er for å gjøre seg til for følgere Den følelsen jeg og fikk.. keep something private! 5 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå