Velinda Skrevet 29. april #421 Skrevet 29. april Når hun sier at mødre som jobber offshore blitt sett på som dårlige mødre så er hun virkelig så langt ute på tynn is som det går an å komme,jeg har 2 svigerinner og flere veninner som jobber på plattform å alle syns de er kule å dyktige mammaer,virker som om hun er ute etter å lage problemer utav ting som ikke fins,å han mannen som luffer etter henne i rosa dress.han er enig med alt hun sier,hjelp 11 4
jeppjepp2 Skrevet 29. april #422 Skrevet 29. april Velinda skrev (45 minutter siden): Når hun sier at mødre som jobber offshore blitt sett på som dårlige mødre så er hun virkelig så langt ute på tynn is som det går an å komme,jeg har 2 svigerinner og flere veninner som jobber på plattform å alle syns de er kule å dyktige mammaer,virker som om hun er ute etter å lage problemer utav ting som ikke fins,å han mannen som luffer etter henne i rosa dress.han er enig med alt hun sier,hjelp No er jeg ifra ein øy der mange jobber offshore. Å må si meg enig med hun. Høre ukentlig ' hva slags mor er de' og ' hvorfor få barn når hun berre riser ifra de?' 'Er ikke rart at barna ikke kan oppføre seg, moren er jo for opptatt med å reise på jobb" Skal sies at sånne utalelser kjem ofteest ifra den eldre garden 45+år. Folk har forskjellig erfaring, det betyr ikke at din sannheten er sånn samfunnet ver. Det er 2 utterpunkter som møtes. Å sannheten er vell ein plass i midten. 3 1
Orly Skrevet 29. april #423 Skrevet 29. april Velinda skrev (7 timer siden): Når hun sier at mødre som jobber offshore blitt sett på som dårlige mødre så er hun virkelig så langt ute på tynn is som det går an å komme,jeg har 2 svigerinner og flere veninner som jobber på plattform å alle syns de er kule å dyktige mammaer,virker som om hun er ute etter å lage problemer utav ting som ikke fins,å han mannen som luffer etter henne i rosa dress.han er enig med alt hun sier,hjelp Hun vil ha oppmerksomhet og penger i kassen, så derfor slenger hun ut sånt 2 3
Orly Skrevet 29. april #424 Skrevet 29. april jeppjepp2 skrev (6 timer siden): No er jeg ifra ein øy der mange jobber offshore. Å må si meg enig med hun. Høre ukentlig ' hva slags mor er de' og ' hvorfor få barn når hun berre riser ifra de?' 'Er ikke rart at barna ikke kan oppføre seg, moren er jo for opptatt med å reise på jobb" Skal sies at sånne utalelser kjem ofteest ifra den eldre garden 45+år. Folk har forskjellig erfaring, det betyr ikke at din sannheten er sånn samfunnet ver. Det er 2 utterpunkter som møtes. Å sannheten er vell ein plass i midten. Eldre garde på 45 år? Jeg kjenner ingen på den alderen so sier det 4 3
Velinda Skrevet 29. april #425 Skrevet 29. april Orly skrev (13 minutter siden): Eldre garde på 45 år? Jeg kjenner ingen på den alderen so sier det Sier jo litt når de på 45 blir kalt eldre garde🙈 6 1
Orly Skrevet 29. april #426 Skrevet 29. april Velinda skrev (1 minutt siden): Sier jo litt når de på 45 blir kalt eldre garde🙈 Var min tanke også 😂 1
Sol Rampelyset Skrevet 30. april #427 Skrevet 30. april Tråden er ryddet for brukerdebatt. Sol, admin.
Oxana Skrevet 2. mai #428 Skrevet 2. mai Hva er greien med å si ‘impostersyndrom’ og ‘migrene’ for det de fleste andre nok ville kalt nerver og hodepine? Status med diagnoser? Eller influenser-språk? 3 7
Bibbi_ Skrevet 2. mai #429 Skrevet 2. mai Oxana skrev (6 timer siden): Hva er greien med å si ‘impostersyndrom’ og ‘migrene’ for det de fleste andre nok ville kalt nerver og hodepine? Status med diagnoser? Eller influenser-språk? Hos influensere er det stas med diagnoser. En vanlig hodepine er migrene, 100 baller i luften er adhd... 6 1
Maskopi Skrevet 3. mai #430 Skrevet 3. mai jeppjepp2 skrev (På 29.4.2025 den 13.11): No er jeg ifra ein øy der mange jobber offshore. Å må si meg enig med hun. Høre ukentlig ' hva slags mor er de' og ' hvorfor få barn når hun berre riser ifra de?' 'Er ikke rart at barna ikke kan oppføre seg, moren er jo for opptatt med å reise på jobb" Skal sies at sånne utalelser kjem ofteest ifra den eldre garden 45+år. Folk har forskjellig erfaring, det betyr ikke at din sannheten er sånn samfunnet ver. Det er 2 utterpunkter som møtes. Å sannheten er vell ein plass i midten. Gjetter du snakker om øyen C bodde på før. Folk der representerer ikke normalen for hvordan man ser på andre. 1 1
jeppjepp2 Skrevet 3. mai #431 Skrevet 3. mai Maskopi skrev (13 timer siden): Gjetter du snakker om øyen C bodde på før. Folk der representerer ikke normalen for hvordan man ser på andre. Nopp, har ikke budd på bømlo.
Velinda Skrevet 4. mai #432 Skrevet 4. mai jeppjepp2 skrev (20 timer siden): Nopp, har ikke budd på bømlo. Bømlo?
jeppjepp2 Skrevet 4. mai #433 Skrevet 4. mai Velinda skrev (5 timer siden): Bømlo? Er det ikke der C budde ein gang i tiden då? Eller tar eg helt feil 🤔
Velinda Skrevet 4. mai #434 Skrevet 4. mai jeppjepp2 skrev (45 minutter siden): Er det ikke der C budde ein gang i tiden då? Eller tar eg helt feil 🤔 Tror ho budde på Husnes men er jo i nærheten så fort gjort å ta feil
Admdir Skrevet 5. mai #435 Skrevet 5. mai Velinda skrev (20 timer siden): Tror ho budde på Husnes men er jo i nærheten så fort gjort å ta feil Hun er oppvokst på Husnes som for øvrig ikke er en øy. Faren er fra Bømlo ( som er en øy) så hun hun har tilbrakt mye tid der og. Ser ikke ut til å ha tatt skade av å bo noen av stedene. Christina er en fantastisk flott, oppegående og inspirerende dame🩷 2
jeppjepp2 Skrevet 6. mai #436 Skrevet 6. mai Admdir skrev (21 timer siden): Hun er oppvokst på Husnes som for øvrig ikke er en øy. Faren er fra Bømlo ( som er en øy) så hun hun har tilbrakt mye tid der og. Ser ikke ut til å ha tatt skade av å bo noen av stedene. Christina er en fantastisk flott, oppegående og inspirerende dame🩷 Er samme inntrykket eg har fått ifra hun på snap😊 Så skjønner ikke hvor all hate kjem ifra.
Sammy! Skrevet 6. mai #437 Skrevet 6. mai jeppjepp2 skrev (1 time siden): Er samme inntrykket eg har fått ifra hun på snap😊 Så skjønner ikke hvor all hate kjem ifra. Hvilket hat er det du mener? Er det for eksempel hat å være kritisk til hennes måte å blande et dødssykt barn og reklame? Først dramatiske filmer/bilder av sykebil/legehelikopter, bilder fra sykehuset før det i neste sekund kommer reklame for et eller annet. Dette i seg selv er jeg kritisk til, jeg syns at hun utleverer barnet på det groveste. Jeg stiller også spørsmål ved situasjoner der det er så ille at barnet må hentes med ambulanse eller helikopter, da tar hun seg tid til å ta bilder og film for å vise følgerne sine.... 7 1 15
Velinda Skrevet 6. mai #438 Skrevet 6. mai jeppjepp2 skrev (2 timer siden): Er samme inntrykket eg har fått ifra hun på snap😊 Så skjønner ikke hvor all hate kjem ifra. Hva tenker du er hat??
M.H85 Skrevet 7. mai Forfatter #439 Skrevet 7. mai Velinda skrev (På 29.4.2025 den 12.18): Når hun sier at mødre som jobber offshore blitt sett på som dårlige mødre så er hun virkelig så langt ute på tynn is som det går an å komme,jeg har 2 svigerinner og flere veninner som jobber på plattform å alle syns de er kule å dyktige mammaer,virker som om hun er ute etter å lage problemer utav ting som ikke fins,å han mannen som luffer etter henne i rosa dress.han er enig med alt hun sier,hjelp Haha ja mannen hennes er årets tøffelhelt!😱 Han er enig i alt. Han har ikke egne meninger. Hun er dominerende, han bare nikker og dilter etter henne. Hun sier svarene før han rekker å svare. Ikke akkurat slik et jevnbyrdig forhold bør være. 4 5
M.H85 Skrevet 7. mai Forfatter #440 Skrevet 7. mai Sammy! skrev (På 6.5.2025 den 18.00): Hvilket hat er det du mener? Er det for eksempel hat å være kritisk til hennes måte å blande et dødssykt barn og reklame? Først dramatiske filmer/bilder av sykebil/legehelikopter, bilder fra sykehuset før det i neste sekund kommer reklame for et eller annet. Dette i seg selv er jeg kritisk til, jeg syns at hun utleverer barnet på det groveste. Jeg stiller også spørsmål ved situasjoner der det er så ille at barnet må hentes med ambulanse eller helikopter, da tar hun seg tid til å ta bilder og film for å vise følgerne sine.... Reagert på det samme. Viser bilder av ambulanse, helikopter, at hun gråter og gjerne med trist musikk. Hvorfor legge ut slik??? Mobilen hadde vært det siste jeg tok opp da. 7 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå