jeppjepp2 Skrevet 17. februar #361 Del Skrevet 17. februar shab skrev (4 timer siden): Jeg synes det blir vel generaliserende mot alle som er i tråden. Jeg for eksempel synes at hun ofte kommer med fornuftige tanker/meninger, men at det også kan ligge intensjoner bak en del. F;eks i går: Lang seanse om hvordan hun føler seg i ei bukse som da blir til at hun får mye fine kommentarer om hvor bra hun ser ut og får snappet om kroppspress... No sa jeg at 90% av det er å rakke ned. Sa ikke at hele tråden er berre å snakke C ned. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 1. mars #362 Del Skrevet 1. mars Hvor er pappaen til datteren hennes? Er han ikke tilstedet i det hele tatt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessa12 Skrevet 1. mars #363 Del Skrevet 1. mars Bibbi_ skrev (9 minutter siden): Hvor er pappaen til datteren hennes? Er han ikke tilstedet i det hele tatt? Joda, hun er hos han innimellom, men han bor langt unna, så det er vel stort sett lagt til ferier evt langhelger 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvaduikkeser Skrevet 1. mars #364 Del Skrevet 1. mars «Selv om ting er krise nå, så gå inn på linken min så jeg kan tjene penger». 6 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Velinda Skrevet 1. mars #365 Del Skrevet 1. mars hvaduikkeser skrev (11 minutter siden): «Selv om ting er krise nå, så gå inn på linken min så jeg kan tjene penger». Ganske usmakelig i en sånn setting 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sunflowerseed Skrevet 1. mars #366 Del Skrevet 1. mars hvaduikkeser skrev (6 minutter siden): «Selv om ting er krise nå, så gå inn på linken min så jeg kan tjene penger». Dette var min automatiske tanke - men hun lever et liv de færreste kan sette seg inn i. Dette er jo dessverre langt ifra første opplevelse av alvorlig natur, og på mange måter er det nesten konstant «krise». Fremstår nok veldig bisart for mange.. men deres normal er preget av alvorlig sykdom, og da finner man måter å leve livet på som kanskje virker sykt for mange. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mmmwhatever Skrevet 1. mars #367 Del Skrevet 1. mars Den ansiktsmaskereklamen var virkelig usmakelig. Da forsvant mye sympati fra min side, gitt. 8 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 1. mars #368 Del Skrevet 1. mars Tessa12 skrev (5 timer siden): Joda, hun er hos han innimellom, men han bor langt unna, så det er vel stort sett lagt til ferier evt langhelger Men når dattera ligger i kunstig koma , så er han ikke tilstede? 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessa12 Skrevet 1. mars #369 Del Skrevet 1. mars Bibbi_ skrev (1 time siden): Men når dattera ligger i kunstig koma , så er han ikke tilstede? Som sagt så bor han langt unna og jobber, mor har hovedomsorgen og pleiepenger, men når det blir langvarig så har det hendt han har avlastet 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 1. mars #370 Del Skrevet 1. mars Bibbi_ skrev (4 timer siden): Men når dattera ligger i kunstig koma , så er han ikke tilstede? Han har vært der flere ganger når hun har vært innlagt før hvertfall 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleOlga Skrevet 2. mars #371 Del Skrevet 2. mars Tessa12 skrev (14 timer siden): Som sagt så bor han langt unna og jobber, mor har hovedomsorgen og pleiepenger, men når det blir langvarig så har det hendt han har avlastet men bur ikkje han nærmare Haukeland enn kva dei gjer ? Men med det sagt så er det ikkje alle som takler slike akutte og alvorlige hendinger like godt. Og det må ein respektere. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilja82 Skrevet 2. mars #372 Del Skrevet 2. mars For alt vi vet, så kan det være at han sitter der i bakgrunnen! Han ønsker ikke å være en offentlig person, så dette er ikke noe å diskutere her! 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 2. mars #373 Del Skrevet 2. mars Orly skrev (14 timer siden): Han har vært der flere ganger når hun har vært innlagt før hvertfall Ok, det har jeg ikke fått med meg. Takk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MøllersTran Skrevet 2. mars #374 Del Skrevet 2. mars Nå har ikke jeg fulgt Christina fast på lenge, men mener da hun har sagt at hun er takknemlig for at datteren har en så støttende og tilstedeværende far..? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiara07 Skrevet 2. mars #375 Del Skrevet 2. mars (endret) Bibbi_ skrev (På 1.3.2025 den 14.24): Hvor er pappaen til datteren hennes? Er han ikke tilstedet i det hele tatt? Jo, tror nok han er tilstede når han kan/det passer (ikke vet jeg). Som mor hadde jeg uansett vært der uavhengig av far. Endret 2. mars av Tiara07 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 2. mars #376 Del Skrevet 2. mars Tiara07 skrev (1 minutt siden): Jo, tror nok han er tilstede når han kan/det passer (ikke vet jeg). Som mor hadde jeg uansett vært der uavhengig av far. Ja selvfølgelig. Kunne bare ikke huske å ha sett eller hørt noe om han. Så var vel rett og slett nysgjerrig på om han var med i bildet eller hvordan det var. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiara07 Skrevet 2. mars #377 Del Skrevet 2. mars Bibbi_ skrev (Akkurat nå): Ja selvfølgelig. Kunne bare ikke huske å ha sett eller hørt noe om han. Så var vel rett og slett nysgjerrig på om han var med i bildet eller hvordan det var. Forstår det. Tipper han ikke vil være synlig i dette ❤️ 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleOlga Skrevet 2. mars #378 Del Skrevet 2. mars Tiara07 skrev (8 timer siden): Forstår det. Tipper han ikke vil være synlig i dette ❤️ Noe som er fullt forståelig ❤️ Der er en jo ulike. Noen får terapi av å fortelle og det er helt okei. Og så er jo ikke han en offentlig person - og har gjerne ikke ønske om det heller. Vi må hugse at vi ser kun en brøkdel av livet deres. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 3. mars #379 Del Skrevet 3. mars Hun sitter på sykehuset der datteren ligger alvorlig syk og forteller «dette er tøft, da er det godt med en ansiktsmaske fra **** #reklame» … Kan det bli mer umusikalsk? Her knyttes reklamen direkte opp mot en vanskelig situasjon pga alvorlig sykt barn! Å mene at dette er veldig ugreit av mor er ikke det samme som å ikke ha sympati med barnet, snarere tvert imot! 11 1 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jeppjepp2 Skrevet 3. mars #380 Del Skrevet 3. mars FruRosa skrev (23 minutter siden): Hun sitter på sykehuset der datteren ligger alvorlig syk og forteller «dette er tøft, da er det godt med en ansiktsmaske fra **** #reklame» … Kan det bli mer umusikalsk? Her knyttes reklamen direkte opp mot en vanskelig situasjon pga alvorlig sykt barn! Å mene at dette er veldig ugreit av mor er ikke det samme som å ikke ha sympati med barnet, snarere tvert imot! No får hum ofte spm om hvilken maske, sminke,kle osv er ifra. Når hun har eit samarbeid med de merke så må hun skrive eller si at det er reklame for å ikke få bot. Reglene for influensere å merking av reklame er sjukt strengt. Å si at der forsvant mye av min sympati er usmakelig å ondskapsfullt pga hun sier navnet på eit merke som hun er lovpålagt å si at de er reklame også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå