Velinda Skrevet 28. desember 2024 #301 Del Skrevet 28. desember 2024 mon_nom skrev (16 minutter siden): Kan godt være, jeg følger henne ikke så mye lenger, blei lei av å se på at hun tilberede kaffe dag ut og dag inn. Så mye kan ha endret seg siden sist jeg hørte hun snakket om hva pengene skulle brukes til. Men slik jeg forsto det hadde datteren da et ønske om å få kunne tjene litt penger selv forståelig nok. 😊 Det er veldig forståelig ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Velinda Skrevet 28. desember 2024 #302 Del Skrevet 28. desember 2024 M.H85 skrev (23 minutter siden): Datteren er sikret seg ung uføre fra 18 år ja. Ung uføre= mer penger enn standard uføre. Så pengene trenger de ikke. Hun har selv uttalt at det minste problemet de har er mangel på penger altså de har god råd! ...og bruker vel noen 100 tusen i året på sommerferie har hun også sagt. Det er jo fint for de men litt spes å gå ut med sånne utalelser 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Velinda Skrevet 28. desember 2024 #303 Del Skrevet 28. desember 2024 Jeg er ikke inne daglig så det er ikke sikkert det jeg skriver er 100%men mener hun sa hun fikk max pleiepenger,lurer på hvordan hun forklarer inntekten hun har på reklame å samarbeid+egen bedrift i kjelleren? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lurerbarelitt Skrevet 29. desember 2024 #304 Del Skrevet 29. desember 2024 Helt ærlig så lurer jeg litt på hva som er tanken bak dette firmaet. Englene kommer snart til å miste sin nyhets verdi. Vil det fortsette i kjent vlog stil som careless og gjengen? Skal hun finne sin nisje og tjene penger på, eller er dette kun får at datteren skal ha en hobby syssel for en liten periode. Time will show. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskopi Skrevet 29. desember 2024 #305 Del Skrevet 29. desember 2024 De får ikke forsikring på datteren, det vil si at om de må nødlande på grunn av epileptiske anfall så risikerer de å måtte betale det og eventuelle sykehusopphold av egen lomme, det er vel det de tenker på når de tjener penger til ferie mener jeg hun sa 1 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mon_nom Skrevet 29. desember 2024 #306 Del Skrevet 29. desember 2024 Lurerbarelitt skrev (8 timer siden): Helt ærlig så lurer jeg litt på hva som er tanken bak dette firmaet. Englene kommer snart til å miste sin nyhets verdi. Vil det fortsette i kjent vlog stil som careless og gjengen? Skal hun finne sin nisje og tjene penger på, eller er dette kun får at datteren skal ha en hobby syssel for en liten periode. Time will show. De har gått vekk i fra de englene som de selv produserte. (Muligens de har solgt noen av dem, noen som vet?) nå er det Nora Norway som produserer englene. Her kan det leses om historien https://ninusdesign.no/?page_id=201 Enig med at om en stund vil nok salget falle. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 29. desember 2024 Forfatter #307 Del Skrevet 29. desember 2024 Lurerbarelitt skrev (20 timer siden): Helt ærlig så lurer jeg litt på hva som er tanken bak dette firmaet. Englene kommer snart til å miste sin nyhets verdi. Vil det fortsette i kjent vlog stil som careless og gjengen? Skal hun finne sin nisje og tjene penger på, eller er dette kun får at datteren skal ha en hobby syssel for en liten periode. Time will show. Engler fås kjøpt overalt, nesten i en hver butikk i alle former og farger.... Tipper hun er inspirert av andre influensere som selger alt fra joggebukser til rosa vaser. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shab Skrevet 31. desember 2024 #308 Del Skrevet 31. desember 2024 M.H85 skrev (På 28.12.2024 den 17.55): Skal bli rik nå på å selge smykker? Englesmykker og figuren engelen har vært en trøst for mennesker siden ur tiden nærmest! Ikke akkurat noe nytt. Hun lager vel ikke smykkene selv heller. Det var ikke ang datteren. Det var noe sminkegreier!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lurerbarelitt Skrevet 6. januar #309 Del Skrevet 6. januar Med titte mellomrom prater hun om hvor sliten og utbrent hun blir, eller hvor nær utbrent hun blir. Og at hun må ha hvile dager etter at hun har hatt det så travelt. Hun sier at hun går på høy gir når hun er frisk og at hun ikke klarer og begrense det. Er det noe vi ikke ser? Selvfølgelig viser hun ikke alt, men med tanke på at hun ikke jobber så syns jeg ikke at dagene hennes virker for travle. Hun legger ut noen gjøre lister om hva hun skal gjøre om dagen, og de listene er ikke så lange. Er det bare meg som tenker dette? ingen tvil om at det er tøft å ha en syk datter den situasjonen går det ikke an å forstå. Men og skylde på et travelt liv? 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
muve Skrevet 6. januar #310 Del Skrevet 6. januar Lurerbarelitt skrev (1 time siden): Med titte mellomrom prater hun om hvor sliten og utbrent hun blir, eller hvor nær utbrent hun blir. Og at hun må ha hvile dager etter at hun har hatt det så travelt. Hun sier at hun går på høy gir når hun er frisk og at hun ikke klarer og begrense det. Er det noe vi ikke ser? Selvfølgelig viser hun ikke alt, men med tanke på at hun ikke jobber så syns jeg ikke at dagene hennes virker for travle. Hun legger ut noen gjøre lister om hva hun skal gjøre om dagen, og de listene er ikke så lange. Er det bare meg som tenker dette? ingen tvil om at det er tøft å ha en syk datter den situasjonen går det ikke an å forstå. Men og skylde på et travelt liv? Som du skriver selv, å ha et sykt barn- kronisk sådan, hvor man alltid er i alarmberedskap er ufattelig slitsomt. Og har du ikke erfart det, kan du faktisk ikke ha så sterke meninger om det. Jeg har opplevd det (men med visshet om at det ikke er dødelig, og at hun på sikt kunne leve et tilnærmet normalt liv)- og jeg var så utslitt at jeg nesten ble utbrent. En ting er alt man skal holde styr på, alle legebesøk og oppfølging med skoler, ppt ++++ , så er det sorgen som foresatt, sorgen for det familielivet som alltid er utsatt , sorgen over at barnet ikke får være med på ting som andre jevnaldrende kan delta på, sorgen over mangel på vennskap. Lista er LANG, og alt sammen bidrar til at tåleransevinduet for aktiviteter og gjøremål blir mindre (kanskje også uten at man helt merker det selv. Fordi man står så midt oppi det). Om man ikke blir inspirert av å se på, eller klarer å forstå, så bare slutt å se på. Eller ha meninger, men akkurat dette kan man ikke snakke «dritt» om hvis man ikke har erfaringer med situasjonen selv. For det er SÅ TØFT Å STÅ I !!! På så mange områder på en og samme tid. 7 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
muve Skrevet 6. januar #311 Del Skrevet 6. januar muve skrev (1 time siden): Som du skriver selv, å ha et sykt barn- kronisk sådan, hvor man alltid er i alarmberedskap er ufattelig slitsomt. Og har du ikke erfart det, kan du faktisk ikke ha så sterke meninger om det. Jeg har opplevd det (men med visshet om at det ikke er dødelig, og at hun på sikt kunne leve et tilnærmet normalt liv)- og jeg var så utslitt at jeg nesten ble utbrent. En ting er alt man skal holde styr på, alle legebesøk og oppfølging med skoler, ppt ++++ , så er det sorgen som foresatt, sorgen for det familielivet som alltid er utsatt , sorgen over at barnet ikke får være med på ting som andre jevnaldrende kan delta på, sorgen over mangel på vennskap. Lista er LANG, og alt sammen bidrar til at tåleransevinduet for aktiviteter og gjøremål blir mindre (kanskje også uten at man helt merker det selv. Fordi man står så midt oppi det). Om man ikke blir inspirert av å se på, eller klarer å forstå, så bare slutt å se på. Eller ha meninger, men akkurat dette (om hun har rett til å være sliten eller ikke) kan man ikke snakke «dritt» om hvis man ikke har erfaringer med situasjonen selv. For det er SÅ TØFT Å STÅ I !!! På så mange områder på en og samme tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lurerbarelitt Skrevet 6. januar #312 Del Skrevet 6. januar Takk, jeg tar det til meg. Det var stygt skrevet, og jeg beklager det. Det var derfor jeg likte å følge henne, hun var ærlig og viste hvor jævlig urettferdig livet er. En mot vekt til de andre. Samtidig var hun morsom og glad. Nå har det blitt mer meg meg meg. Mindre seriøst. Mest sminke kaffe og symptomer av diverse slag. At hun nå er nominert til vixen og ikke før er egt litt rart. Men det er kanskje dette seere vil ha? 4 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
muve Skrevet 6. januar #313 Del Skrevet 6. januar Lurerbarelitt skrev (1 time siden): Takk, jeg tar det til meg. Det var stygt skrevet, og jeg beklager det. Det var derfor jeg likte å følge henne, hun var ærlig og viste hvor jævlig urettferdig livet er. En mot vekt til de andre. Samtidig var hun morsom og glad. Nå har det blitt mer meg meg meg. Mindre seriøst. Mest sminke kaffe og symptomer av diverse slag. At hun nå er nominert til vixen og ikke før er egt litt rart. Men det er kanskje dette seere vil ha? ❤️❤️ Fort gjort, og så fint at du tar det til deg. Personlig har jeg valgt å ikke følge henne så mye, bare titter litt en gang i blant. Man håndterer sorgen sin ulikt, og livet sitt selvsagt. Tror bare kommentaren din traff meg litt ekstra fordi jeg dessverre har erfart , og selv blitt overrasket over hvor uendelig sliten man blir (ofte i de gode og rolige periodene), og hvor alt oppslukende det kan være. Og hvor få rundt oss som klarte å forstå 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MzMe Skrevet 9. januar #314 Del Skrevet 9. januar Lurerbarelitt skrev (På 6.1.2025 den 22.34): Takk, jeg tar det til meg. Det var stygt skrevet, og jeg beklager det. Det var derfor jeg likte å følge henne, hun var ærlig og viste hvor jævlig urettferdig livet er. En mot vekt til de andre. Samtidig var hun morsom og glad. Nå har det blitt mer meg meg meg. Mindre seriøst. Mest sminke kaffe og symptomer av diverse slag. At hun nå er nominert til vixen og ikke før er egt litt rart. Men det er kanskje dette seere vil ha? Hun har vært nominert før også… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shab Skrevet 18. januar #315 Del Skrevet 18. januar Mor i huset har fjernet barnas muligheter til å bruke YouTube fordi det er avhengighetsskapende. Etter to dager har hun sett resultater. Mon tro om mor tenker å jobbe med egen sosiale medier avhengig da? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rundtfingern Skrevet 9 timer siden #316 Del Skrevet 9 timer siden Dette var flaut. Folkets favoritt er altså en som tjener på å utlevere sitt eget barn. Hva har verden blitt? 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Granneman82 Skrevet 9 timer siden #317 Del Skrevet 9 timer siden rundtfingern skrev (6 minutter siden): Dette var flaut. Folkets favoritt er altså en som tjener på å utlevere sitt eget barn. Hva har verden blitt? Lukter sympatistemmer lang vei...... 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rundtfingern Skrevet 8 timer siden #318 Del Skrevet 8 timer siden Granneman82 skrev (47 minutter siden): Lukter sympatistemmer lang vei...... Gjør jo det. Eller så er det rigga. Etisk er jo dette helt ute og kjøre. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå