Sol Rampelyset Skrevet 7. november #641 Skrevet 7. november Tråden er ryddet for spekulasjoner. Sol, admin. 1
Oxana Skrevet 8. november #642 Skrevet 8. november Toegget sverd å gjøre seg interessant med at hun har ADHD, når noen spør om hun kanskje har autisme også 😉 Og hva er greien med de gule bokstavene? Lokkemiddel? 6
Durancell Skrevet 8. november #643 Skrevet 8. november Oxana skrev (51 minutter siden): Toegget sverd å gjøre seg interessant med at hun har ADHD, når noen spør om hun kanskje har autisme også 😉 Og hva er greien med de gule bokstavene? Lokkemiddel? Når hun har fått et barn med så mange diagnoser, så er det vel stor sannsynlighet at det er noe med mor/far også. 5 1
Umami Skrevet onsdag kl. 14:42 #644 Skrevet onsdag kl. 14:42 Durancell skrev (På 8.11.2025 den 9.43): Når hun har fått et barn med så mange diagnoser, så er det vel stor sannsynlighet at det er noe med mor/far også. Øystein er ikke faren til Nina
Durancell Skrevet onsdag kl. 16:29 #645 Skrevet onsdag kl. 16:29 Umami skrev (1 time siden): Øystein er ikke faren til Nina Har ikke sagt det heller. 4 1
Oxana Skrevet torsdag kl. 12:47 #646 Skrevet torsdag kl. 12:47 Litt interessant det hun snakker om i dag. Jeg følger henne ikke, og kan ikke spørre direkte. Og jeg skjønner at det føles tidlig å sende en 18 åring i ‘egen bolig’. Men hvor skal grensen settes da? ‘Barnet’ er vel neppe mer voksen om hun er 20 eller 25? 1
Tessa12 Skrevet torsdag kl. 12:58 #647 Skrevet torsdag kl. 12:58 (endret) Oxana skrev (1 time siden): Litt interessant det hun snakker om i dag. Jeg følger henne ikke, og kan ikke spørre direkte. Og jeg skjønner at det føles tidlig å sende en 18 åring i ‘egen bolig’. Men hvor skal grensen settes da? ‘Barnet’ er vel neppe mer voksen om hun er 20 eller 25? Nei, og i dette spesifikke tilfellet så svekkes jo barnets kognitive evner for hvert anfall, så hun vil (mest sannsynlig)ikke bli noe mer voksen, heller gå andre veien. (dette er det mor selv som har fortalt på snap) Endret torsdag kl. 14:36 av Tessa12 5
Mei88 Skrevet torsdag kl. 13:39 #648 Skrevet torsdag kl. 13:39 Oxana skrev (50 minutter siden): Litt interessant det hun snakker om i dag. Jeg følger henne ikke, og kan ikke spørre direkte. Og jeg skjønner at det føles tidlig å sende en 18 åring i ‘egen bolig’. Men hvor skal grensen settes da? ‘Barnet’ er vel neppe mer voksen om hun er 20 eller 25? Du vet du kan følge for å stille ett spørsmål, vente på svar og så evt av følge igjen i stedefor at andre må svare her inne på det du lurer på
Oxana Skrevet torsdag kl. 14:30 #649 Skrevet torsdag kl. 14:30 Mei88 skrev (50 minutter siden): Du vet du kan følge for å stille ett spørsmål, vente på svar og så evt av følge igjen i stedefor at andre må svare her inne på det du lurer på Ingen må svare her inne 😉 Følte du deg tvunget? Huff da… Jeg orker ikke spørre henne. Hun liker ikke folk som ikke bare skriver hvor flink hun er. 3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå