Admdir Skrevet 23. august #521 Skrevet 23. august M.H85 skrev (16 timer siden): Med en mann sikkert sliter ræva av seg på jobb + tar seg av 3 kids. Hun derimot bruker dagene i sofaen på å klage.... Hun fremstår som veldig usikker på seg selv. Hva fa.. har du tilbrakt dagene dine hos Christina noen gang? Døgnet består av uendelig mye mer enn de 5 minuttene hun snapper om dagen. Den synsingen din må du lenger ut på landet med! 1
Babyyoda Skrevet 23. august #522 Skrevet 23. august Admdir skrev (24 minutter siden): Hva fa.. har du tilbrakt dagene dine hos Christina noen gang? Døgnet består av uendelig mye mer enn de 5 minuttene hun snapper om dagen. Den synsingen din må du lenger ut på landet med! Delvis enig her. Her ligger det mye mer bak, som ingen av oss kan sette oss inn i. Men noe mange influencere glemmer er at de minuttene de velger å dele er de minuttene de blir dømt ut ifra. Velger de kun vise syting fra sofaen så er det ikke opp til seerne og fantasere seg frem til hva annet hen gjør ila døgnet. 4
Oxana Skrevet 26. august #523 Skrevet 26. august Smått komisk for oss med ekte jobber å høre på hvor travelt det er å subbe rundt og lage fjollete kaffi hele dagen 8 3
Morild Skrevet 19. september #525 Skrevet 19. september Admdir skrev (På 15.9.2025 den 22.50): Noen som var på RAUS i helgen? Virker som dei fleste har vært fornøyd med Raus helgen, ut i fra det hu deler av kommentarer som kommer inn....
jeppjepp2 Skrevet 19. september #526 Skrevet 19. september Morild skrev (4 minutter siden): Virker som dei fleste har vært fornøyd med Raus helgen, ut i fra det hu deler av kommentarer som kommer inn.... Kjenner folk som var der. De er veldig fornøyd med helgen, å vil tilbake te neste år. 1 1
Oxana Skrevet 28. september #527 Skrevet 28. september Vet ikke om det er at hun tror at hun er kjendis, eller at hun tror at folk bryr seg om alt uinteressant som foregår i det ganske alminnelige nav-er livet hennes.., Ekstremt kjedelig er det i hvert fall 😴 7 1
Oxana Skrevet 2. oktober #528 Skrevet 2. oktober Bedragersyndrom… Så tåpelig. Få skryter vel mer av seg selv enn henne 😆😆 Som det meste annet, høres det ut som en måte å fiske komplimenter 4 5
Soro123 Skrevet 3. oktober #529 Skrevet 3. oktober Jeg har fulgt Christina en del de siste årene, også gjennom planleggingen og gjennomføringen av RAUS. Det er flott gjort å arrangere RAUS og bruke mye tid og energi på dette arrangementet. Men jeg må si at jeg klarer ikke legge fra meg den opplevelsen jeg har av at det først og fremst er hederlig omtale og mulighet for skryt som driver henne, ikke det å lage et inkluderende og raust fellesskap for andre mennesker gjennom dette arrangementet. Det å se klippene av de på scenen og høre det de sa - jeg fikk en bismak av å høre og se snappene, der jeg fikk en følelse av at det viktigste var å se bra ut, få mye skryt og løfte seg selv opp. Også sies ord som "inkluderende", "samhold", "fellesskap" og så videre. Men for meg føles det først og fremst som tomme ord. På samme måte som at det føles som at den eneste motivasjonen hennes er å tjene penger på Snapchat, ikke å dele det hun deler. 6 11
Maskopi Skrevet 7. oktober #530 Skrevet 7. oktober (endret) Oxana skrev (På 2.10.2025 den 19.46): Bedragersyndrom… Så tåpelig. Få skryter vel mer av seg selv enn henne 😆😆 Som det meste annet, høres det ut som en måte å fiske komplimenter Det er et evig diagnosejag, og ingen har det værre enn henne. Der andre har lav selvtillit har hun bedragersyndrom. Der andre har PMS og blir oppblåst av mat så har hun PMDD og IBS. Jeg er enig i det som skrives her, det virker som et jag etter å få betalt av Snapchat og etter skryt og heder for hvilket fantastisk menneske hun er. Mennesker som er genuint rause og hjelpsomme er ytterst sjelden de som roper høyest om hvor rause og hjelpsomme de er, men de som gjør det helt naturlig. Endret 7. oktober av Maskopi 9 11
Lurerbarelitt Skrevet lørdag kl. 23:25 #531 Skrevet lørdag kl. 23:25 Nominasjon til vixen og betaling fra snap står høyt på lista nå. Ellers er det samme melodien med hud-problemer, syndromer, feber og migrene. Det kan ikke være greit og være så mye syk. De stadige talefeila og feil bruk av ordtak hun har startet med. Morsomt. Jeg observerer at folk går på limpinnen, de ler og hygger seg. Kommenterer og arresterer henne. Gøy med engasjement da! Mulig det fører til en gul stjerne? 4 4
Oxana Skrevet søndag kl. 18:46 #532 Skrevet søndag kl. 18:46 Lurerbarelitt skrev (19 timer siden): Nominasjon til vixen og betaling fra snap står høyt på lista nå. Ellers er det samme melodien med hud-problemer, syndromer, feber og migrene. Det kan ikke være greit og være så mye syk. De stadige talefeila og feil bruk av ordtak hun har startet med. Morsomt. Jeg observerer at folk går på limpinnen, de ler og hygger seg. Kommenterer og arresterer henne. Gøy med engasjement da! Mulig det fører til en gul stjerne? Bingo 🌟 Det hele er så åpenbart fake og tilgjort at man må jo være døvblind for ikke å se det? 5 3
Oxana Skrevet tirsdag kl. 17:22 #533 Skrevet tirsdag kl. 17:22 Nå har visst noen pirket borti at hun melker nysgjerrigheten til folk om sykdom og elendighet. Og hun er jo ikke såret eller fornærmet 🤣 Not at all… Og hun tror visst det kun er en person som tenker dette. 6 2
Vanilje70 Skrevet tirsdag kl. 20:11 #534 Skrevet tirsdag kl. 20:11 Oxana skrev (På 12.10.2025 den 20.46): Bingo 🌟 Det hele er så åpenbart fake og tilgjort at man må jo være døvblind for ikke å se det? Fy så desperat hun er nå 6 1
jeppjepp2 Skrevet tirsdag kl. 21:21 #535 Skrevet tirsdag kl. 21:21 2 negative mld, så er ikke anonymiteten så viktig lenge. 😆 Likte C veldig godt før. Men desverre mista hu bakkekontakt etter vixen i fjord. Hun har mye gode tanker, synspunkter osv. Berre synd at hun enten viser glitter og stas, eller bubu stakkars meg. Hvor ble den kjekke morsomme C av. Hun som feilte og lykkes. Tok imot kritikk uten å gå rett i forsvar? 6 3
Vanilje70 Skrevet i går, 05:21 #536 Skrevet i går, 05:21 jeppjepp2 skrev (7 timer siden): 2 negative mld, så er ikke anonymiteten så viktig lenge. 😆 Likte C veldig godt før. Men desverre mista hu bakkekontakt etter vixen i fjord. Hun har mye gode tanker, synspunkter osv. Berre synd at hun enten viser glitter og stas, eller bubu stakkars meg. Hvor ble den kjekke morsomme C av. Hun som feilte og lykkes. Tok imot kritikk uten å gå rett i forsvar? Kun opptatt av seg selv og har ett stort behov for beundring. Alt hun gjør er med en baktanke for den stjerna nå. Nina blir vel 18, så hun mister vel pleiepengene sine. Hun har jo aldri brukt utdannelsen sin til en dag i jobb enda. Men da skal plutselig det virderes om nina kan bo hjemme, for det ble hvist for dyrt. Nei hun der er så grisk på penger at hun går over lik. Desperat nå. 5 5
Mei88 Skrevet i går, 07:02 #537 Skrevet i går, 07:02 Vanilje70 skrev (1 time siden): Kun opptatt av seg selv og har ett stort behov for beundring. Alt hun gjør er med en baktanke for den stjerna nå. Nina blir vel 18, så hun mister vel pleiepengene sine. Hun har jo aldri brukt utdannelsen sin til en dag i jobb enda. Men da skal plutselig det virderes om nina kan bo hjemme, for det ble hvist for dyrt. Nei hun der er så grisk på penger at hun går over lik. Desperat nå. Hun skal prøve å søke pleiepenger videre . Og skjønner godt at hun har tatt utdannelse jeg, for den dagen hun evt må ut på jobbmarkedet så har hun noe å vise til 1
Fnug Skrevet i går, 07:16 #538 Skrevet i går, 07:16 Hun er ikke opptatt av gul stjerne og mulighet for å tjene på snap - men hun kan ikke dele lenker(selv om hun gjerne skulle ha delt alle), for da blir hun straffet med at flere tusen ikke får se snappene hennes i flere dager fremover… da lurer jeg litt på hva det har å si - når man ikke jakter på ⭐️ og 💰, om litt færre ser det hun legger ut, de som følger ser det vel uansett 🤷🏼♀️ 10
Velinda Skrevet 4 timer siden #539 Skrevet 4 timer siden "Nina koser seg mens ho ser mamman vinne Vixsen"trodde jeg ikke såg mine egne øyner,tipper mamman hadde plasert mobilen med seg selv på skjermen i hendene på datteren,manipulerende dame 2 1
Oxana Skrevet 3 timer siden #540 Skrevet 3 timer siden Velinda skrev (26 minutter siden): "Nina koser seg mens ho ser mamman vinne Vixsen"trodde jeg ikke såg mine egne øyner,tipper mamman hadde plasert mobilen med seg selv på skjermen i hendene på datteren,manipulerende dame Det er så pinlig, at jeg ikke forstår hvem disse som liksom heier på henne er… Har hun mange kontoer der hun sender meldinger til seg selv? 😆 ‘Du er så ekte og raus’ og den slags kommentarer ekstremt langt fra sannheten 2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå