Palma Skrevet 6. juli 2024 #201 Del Skrevet 6. juli 2024 Lurerbarelitt skrev (9 timer siden): Ikke utmattelse og spore i marbela. Sparer det til hun kommer hjem. Dere som ikke har utmattelse kan så utrolig lite om det. Men dere er veldig flinke til å kommentere og dømme. 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millaca Skrevet 6. juli 2024 #202 Del Skrevet 6. juli 2024 Lurerbarelitt skrev (9 timer siden): Ikke utmattelse og spore i marbela. Sparer det til hun kommer hjem. Utmattelse er sjelden synlig på utsiden. Du ser bare bruddstykker av den ferien, og har ingen forutsetninger for å vite hvordan hennes utmattelse er på ferie.. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blålilla Skrevet 6. juli 2024 #203 Del Skrevet 6. juli 2024 Nå kan det jo tenkes at kroppen slapper mer av når hun ikke må være i alarmberedskap pga datteren og svigermor. Synes det er fint at de klarer koble litt ut jeg. Det hjelper ihvertfall ikke å sitte hjemme og sture. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lurerbarelitt Skrevet 6. juli 2024 #204 Del Skrevet 6. juli 2024 Millaca skrev (Akkurat nå): Utmattelse er sjelden synlig på utsiden. Du ser bare bruddstykker av den ferien, og har ingen forutsetninger for å vite hvordan hennes utmattelse er på ferie.. Det har du rett i. folk reagere når hun er hjemme så er det så mye klaging. Utmattelse, PMS, kviser ( ikke så rart så mye sminke hun bruker ) vont i hode, hjerte problemer. På ferie eller hotell blir ikke disse plagene nevnt med et ord. Det er lett at folk ikke tror på klagingen da 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millaca Skrevet 6. juli 2024 #205 Del Skrevet 6. juli 2024 Lurerbarelitt skrev (2 minutter siden): Det har du rett i. folk reagere når hun er hjemme så er det så mye klaging. Utmattelse, PMS, kviser ( ikke så rart så mye sminke hun bruker ) vont i hode, hjerte problemer. På ferie eller hotell blir ikke disse plagene nevnt med et ord. Det er lett at folk ikke tror på klagingen da Men hvordan har du det når du er på ferie, kontra når du er hjemme? Gir ferie deg kanskje en pause fra livet hjemme? Er det kanskje mye annet man kan oppleve, se og FOKUSERE PÅ når man er på ferie, som man ikke har hjemme i eget hus? 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lurerbarelitt Skrevet 6. juli 2024 #206 Del Skrevet 6. juli 2024 Millaca skrev (12 minutter siden): Men hvordan har du det når du er på ferie, kontra når du er hjemme? Gir ferie deg kanskje en pause fra livet hjemme? Er det kanskje mye annet man kan oppleve, se og FOKUSERE PÅ når man er på ferie, som man ikke har hjemme i eget hus? Jeg har det fint på ferie. Men sykdommen min forsvinner ikke fordet. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millaca Skrevet 6. juli 2024 #207 Del Skrevet 6. juli 2024 Lurerbarelitt skrev (2 timer siden): Jeg har det fint på ferie. Men sykdommen min forsvinner ikke fordet. Nei, men det er gjerne ikke den du snakker om og fokuserer på når du er på ferie? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet 6. juli 2024 #208 Del Skrevet 6. juli 2024 Nå kan det jo også hende at hun «tar seg sammen» ekstra mye på ferie fordi den er etterlengtet både for voksne og barn. Rimelig kjipt om hun hadde lagt på hotellrommet. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 7. juli 2024 #209 Del Skrevet 7. juli 2024 Melus skrev (18 timer siden): Nå kan det jo også hende at hun «tar seg sammen» ekstra mye på ferie fordi den er etterlengtet både for voksne og barn. Rimelig kjipt om hun hadde lagt på hotellrommet. Kan man "ta seg sammen" bare når man er utbrent?? Interessant påstand. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet 7. juli 2024 #210 Del Skrevet 7. juli 2024 Bibbi_ skrev (2 timer siden): Kan man "ta seg sammen" bare når man er utbrent?? Interessant påstand. Ikke ta seg sammen, men man presser seg gjerne litt ekstra for å gjøre ferien fin. Mulig hun får igjen for det når de kommer hjem, men.. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sprettballen Skrevet 7. juli 2024 #211 Del Skrevet 7. juli 2024 Melus skrev (19 minutter siden): Ikke ta seg sammen, men man presser seg gjerne litt ekstra for å gjøre ferien fin. Mulig hun får igjen for det når de kommer hjem, men.. Jeg bare forstår ikke hvordan man klarer å ta seg sammen med å være utbrent når man er på ferie med barna, men hjemme klarer man det ikke for barna? Hjemme så har hun jo ikke orket å være med barna på ting og ligger heller hjemme🤔 Og nå må kanskje barna "bøte" med at mor blir liggende igjen fordi de har vært på ferie? Får ikke håpe at barna får en "skyldfølelse" hvis det skjer. 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minombre Skrevet 7. juli 2024 #212 Del Skrevet 7. juli 2024 sprettballen skrev (1 time siden): Jeg bare forstår ikke hvordan man klarer å ta seg sammen med å være utbrent når man er på ferie med barna, men hjemme klarer man det ikke for barna? Hjemme så har hun jo ikke orket å være med barna på ting og ligger heller hjemme🤔 Og nå må kanskje barna "bøte" med at mor blir liggende igjen fordi de har vært på ferie? Får ikke håpe at barna får en "skyldfølelse" hvis det skjer. Man klarer jo ikke bare å ta seg sammen, men som utbrent vil jo formen svinge enormt. Nå har de hatt svært belastende uker i forkant med dødssyk svigermor/mor, som trolig har påvirket formen ekstra i tiden før de reiste. Livet på ferie er jo noe helt annet enn hverdagen hjemme og selv om hun snapper mye, kan det jo være hun hviler i mange timer hver dag uten at vi ser det. Jeg har vært alvorlig utbrent selv og det kan variere fra sengeliggende til relativt oppegående på kort tid. En uke kan være bra, mens neste er helt håpløs. Sånn kan det være lenge, så syns ikke man skal spekulere så mye om formen hennes. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 9. juli 2024 Forfatter #213 Del Skrevet 9. juli 2024 Lurerbarelitt skrev (På 6.7.2024 den 12.25): Det har du rett i. folk reagere når hun er hjemme så er det så mye klaging. Utmattelse, PMS, kviser ( ikke så rart så mye sminke hun bruker ) vont i hode, hjerte problemer. På ferie eller hotell blir ikke disse plagene nevnt med et ord. Det er lett at folk ikke tror på klagingen da Reagerte på det samme! Bare positiv og happy på tur,men masse vondter og trenger egentid når hun kommer hjem!? Er du utbrent/kronisk syk så tar ikke "sykdommen" plutselig ferie den og den datoen. 1 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 9. juli 2024 Forfatter #214 Del Skrevet 9. juli 2024 sprettballen skrev (På 7.7.2024 den 18.25): Jeg bare forstår ikke hvordan man klarer å ta seg sammen med å være utbrent når man er på ferie med barna, men hjemme klarer man det ikke for barna? Hjemme så har hun jo ikke orket å være med barna på ting og ligger heller hjemme🤔 Og nå må kanskje barna "bøte" med at mor blir liggende igjen fordi de har vært på ferie? Får ikke håpe at barna får en "skyldfølelse" hvis det skjer. Er mannen i huset som må stå på i det hjemmet, for tenk hvis han også bare ble hjemme å sa han var sliten. Får man barn må man bare brette opp armene i ferien. Thats life! Mens de er små. Mer medlidenhet for alenemødre som må stå på 24/7, mens det gjør ikke Christina. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sprettballen Skrevet 9. juli 2024 #215 Del Skrevet 9. juli 2024 M.H85 skrev (29 minutter siden): Er mannen i huset som må stå på i det hjemmet, for tenk hvis han også bare ble hjemme å sa han var sliten. Får man barn må man bare brette opp armene i ferien. Thats life! Mens de er små. Mer medlidenhet for alenemødre som må stå på 24/7, mens det gjør ikke Christina. Mange tror sikkert det var jeg som sendte Christina den meldingen på snapchat for den lignet på det jeg skrev her inne. Men det er altså ikke meg😅 Det er ei som har holdt på å kritisere Christina i over ett år. Om jeg ikke tar feil så var det ei som ikke bodde så lang unna henne. Jeg hadde aldri sendt sånne meldinger uansett. Christina sier hun må ha ferie fra ferien. Hva med mannen, som akkurat har mistet sin mor? Hvem tar vare på han? Når ser man at Christina reiser avgårde alene med barna så mannen kan hvile eller gjøre andre ting? Han må ta seg av barna fordi Christina må hvile etter ferien. Jeg synes hun virker utrolig egoistisk. 10 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 9. juli 2024 Forfatter #216 Del Skrevet 9. juli 2024 (endret) sprettballen skrev (16 minutter siden): Mange tror sikkert det var jeg som sendte Christina den meldingen på snapchat for den lignet på det jeg skrev her inne. Men det er altså ikke meg😅 Det er ei som har holdt på å kritisere Christina i over ett år. Om jeg ikke tar feil så var det ei som ikke bodde så lang unna henne. Jeg hadde aldri sendt sånne meldinger uansett. Christina sier hun må ha ferie fra ferien. Hva med mannen, som akkurat har mistet sin mor? Hvem tar vare på han? Når ser man at Christina reiser avgårde alene med barna så mannen kan hvile eller gjøre andre ting? Han må ta seg av barna fordi Christina må hvile etter ferien. Jeg synes hun virker utrolig egoistisk. Alt du sier her er jeg 100% enig i. Faktisk har jeg skrevet det også i tråden. Det å miste en nær og kjær mor i såpass ung alder som mannen må være altoppslukende ,men som du sier han må bare stå på ta seg av barna så hun får hvile...😱Har heller aldri sett at Christina er på tur alene med barna uten om når mannen jobber. Synes også hun fremstår utrolig egoistisk. Endret 9. juli 2024 av M.H85 6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lurerbarelitt Skrevet 10. juli 2024 #217 Del Skrevet 10. juli 2024 Millaca skrev (På 6.7.2024 den 13.45): Nei, men det er gjerne ikke den du snakker om og fokuserer på når du er på ferie? Jeg snakker og fokuserer aldri på min sykdom. Og, ja, jeg har en alvorlig sykdom. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sprettballen Skrevet 2. august 2024 #218 Del Skrevet 2. august 2024 Hvem er det hun tror hun lurer? Bruker ikke filter? Øyner som er så glitrende og helt hvit inn på øyet og med glatt hud som en tenåring. Morsom hun som sier det kommer ann på lyset og hvor hun er i huset. Var hun som opplyste for en tid tilbake at hun hadde funnet ut hvordan hun kunne gjøre huden glattere og øynene klarere før hun publiserte på snap😅 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Juhu25 Skrevet 2. august 2024 #219 Del Skrevet 2. august 2024 sprettballen skrev (52 minutter siden): Hvem er det hun tror hun lurer? Bruker ikke filter? Øyner som er så glitrende og helt hvit inn på øyet og med glatt hud som en tenåring. Morsom hun som sier det kommer ann på lyset og hvor hun er i huset. Var hun som opplyste for en tid tilbake at hun hadde funnet ut hvordan hun kunne gjøre huden glattere og øynene klarere før hun publiserte på snap😅 Hun minner meg på en annen influenser som også snakka om lyset i huset men viste seg ble brukt photoshop og filter . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sprettballen Skrevet 2. august 2024 #220 Del Skrevet 2. august 2024 (endret) Juhu25 skrev (1 time siden): Hun minner meg på en annen influenser som også snakka om lyset i huset men viste seg ble brukt photoshop og filter . Jeg får ikke til å legge inn bilder her, men øynene så glassaktig ut og "knitrende" grønne, hun har ikke slike øyne ellers. Så helt idiotisk å ta på et sånt filter ihvertfall når hun svarer en følger som spør om hun bruker det. Endret,tillegg: ingen influensere innrømmer vel filterbruk, men la nå heller være da å svare på sånne spørsmål og heller bevare troverdigheten istedenfor å ødelegge den ennå mere. Og all den daglige klagingen, jeg likte Christina før, men nå begynner det å bli vel mye. Nå blir det vel ennå 14 dager med klaging siden pms'en kom 14 dager før tiden. Endret 2. august 2024 av sprettballen 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå