Gå til innhold

Tinderdate- hjelp! hvem tar initiativ

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Begynt å prate med en mann, hvor begge opplever gjensidig foreløpig kjemi. Jeg nevnte for han at det hadde vært hyggelig å treffes. Det virket som at han tolket at vi sku treffes omgående da, og nevnte at han skulle på lekeland med barna i helgen, og at vi evt kunne møtes der (det er hans helg). For min del blir det litt voldsomt å dra barna med på et første møte med noen man aldri har møtt, selvom det er på et lekeland og nøytralt sted sånn sett.. Han forslo derfor at vi kunne møtes i kveld først alene (for å hilse på).

Og nå over til dilemmaet.. Jeg er vant til at menn da inviterer meg ut på date. Han har liksom ingen mål eller mening med treffet virker det som. Jeg konfronterte han med dette, spurte om han hadde en plan for kvelden, noe han svarte med at han ikke hadde fordi han ikke var så vant til å gå ut på date. Han mente at jeg sikkert hadde mer erfaring enn han i det, så nå ligger liksom ballen i mine hender. 

jeg kjente at jeg mista litt piffen. Er det galt av meg å kreve mer? Hva tenker dere? Er det jeg som bør «gi» meg her og komme opp med forslag?

Anonymkode: ba10b...a35

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer jo an på hv slags mann og hva slags relasjon du ønsker deg.

En mann som føreslår første date med barn, på Leos lekeland ville jeg vært mildt skeptisk til. Han har helt klart ikke rett i at han ikke er erfaren på dating i hvert fall.

Men folk er forskjellige. Kanskje du ønsker en fyr som ikke er dreven på dating? Det kan jo ha sin sjarm.

Hvis du tror fyren er noe å spare på koster det jo ikke mye å foreslå en kaffe, tur eller hva som helst som passer deg?

Skrevet

Trygge mennesker med nysgjerrighet og åpent sinn tar kontakt. 

Anonymkode: bb020...2dd

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hei

Begynt å prate med en mann, hvor begge opplever gjensidig foreløpig kjemi. Jeg nevnte for han at det hadde vært hyggelig å treffes. Det virket som at han tolket at vi sku treffes omgående da, og nevnte at han skulle på lekeland med barna i helgen, og at vi evt kunne møtes der (det er hans helg). For min del blir det litt voldsomt å dra barna med på et første møte med noen man aldri har møtt, selvom det er på et lekeland og nøytralt sted sånn sett.. Han forslo derfor at vi kunne møtes i kveld først alene (for å hilse på).

Og nå over til dilemmaet.. Jeg er vant til at menn da inviterer meg ut på date. Han har liksom ingen mål eller mening med treffet virker det som. Jeg konfronterte han med dette, spurte om han hadde en plan for kvelden, noe han svarte med at han ikke hadde fordi han ikke var så vant til å gå ut på date. Han mente at jeg sikkert hadde mer erfaring enn han i det, så nå ligger liksom ballen i mine hender. 

jeg kjente at jeg mista litt piffen. Er det galt av meg å kreve mer? Hva tenker dere? Er det jeg som bør «gi» meg her og komme opp med forslag?

Tja ta ballen da vel , å be han på bowling. Det er jo fin arena å bli kjent med noen uten at det blir helt kleint.  

Anonymkode: 94c3f...c53

Skrevet

Det virker ikke som dere egentlig har noe imot å treffes tidlig med barn. Bare det ikke er første treff. Og hvis han ikke foreslår noe konkret, kan du gjøre det. Tror ikke du kan forvente at han kommer til å be deg ut på "skikkelig" date etterhvert heller.. men dette er jo bare basert på det lille du har sagt her. 

Skrevet

Jeg dropper det.. pratet med venninna mi om det og hun hadde også latt være. 

ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Trygge mennesker med nysgjerrighet og åpent sinn tar kontakt. 

Anonymkode: bb020...2dd

Hva legger du iforhold til det og problemstillingen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...