AnonymBruker Skrevet 16. februar 2024 #1 Skrevet 16. februar 2024 Hva er poppis blant jenter i den alderen for tiden? Tenkte å kjøpe noe til 400-500,-. Anonymkode: 1edbe...d08
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2024 #2 Skrevet 16. februar 2024 Spør hva hun ønsker seg Anonymkode: 8cdf6...dab 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2024 #3 Skrevet 16. februar 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Spør hva hun ønsker seg Anonymkode: 8cdf6...dab Nei. Jeg ønsker tips. Anonymkode: 1edbe...d08 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2024 #4 Skrevet 16. februar 2024 Brettspill er veldig populær her. Anonymkode: a7d63...46a
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2024 #5 Skrevet 16. februar 2024 Squishmallows Anonymkode: 72175...26b 2
Tellus Skrevet 16. februar 2024 #6 Skrevet 16. februar 2024 dill som neglelakk, hårstrikker, TY bamser/nøkkelringer, gode fargeblyanter, dagbok, spill, LoL, lego friends, klær(pysjamas, en kul hettegenser..),
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2024 #7 Skrevet 16. februar 2024 9 åringen her ønsket seg slengbukser, støvletter, squishmallows bamser, ty bamser, lego friends, penger. Diverse hår stæsj, ansiktsmasker, neglakker, lipglosser, kosesokker. En god blanding av barnslige ting og ungodmsting 😅 Anonymkode: 1b3f2...793
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2024 #8 Skrevet 16. februar 2024 9 åringen sin ønskeliste til jul var: øredobber, squishmallows, deksel til mobilen som er pusete, kosesett/loungewear, myke tøfler, kosesokker, søte viskelær, ansiktsmaske som ser ut som forskjellige dyr, leppomade som ser ut som forskjellige dyr, myke og pusete votter, pusete strikker, gavekort på normal eller glitter, div stæsj til å henge på sekken/nøkkelringer. Dagbok, fine penner, ordentlige tusjer som er sterke, fin drikkeflaske, pusete pennal, hest Anonymkode: 07e4b...18f 2
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2024 #9 Skrevet 17. februar 2024 Tusen takk!! 😁 Anonymkode: 1edbe...d08
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2024 #10 Skrevet 17. februar 2024 Jenter på 8-10 år er ikke like - de har egne interesser, personligheter og ønsker. Ting som er kult blant en vennegjeng er heller ikke nødvendigvis kult i en annen. Spør foreldrene eller jenta selv. Må du absolutt kjøpe noe vilkårlig basert på gjetteleker fra fremmede på nett, så sørg nå i hvert fall for å legge med ikke bare byttelapp, men også kvitteringen - så gaven kan returneres og få penrrbf tilbake. Så hun kan kjøpe seg noe hun egentlig ønsker seg. Eller - kanskje hun ønsker seg penger, for å spare til noe dyrere hun ønsker seg? Anonymkode: f5ee8...a5f
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2024 #11 Skrevet 17. februar 2024 AnonymBruker skrev (På 16.2.2024 den 12.34): Hva er poppis blant jenter i den alderen for tiden? Ny iPhone, Apple Watch, iPad, MacBook. Anonymkode: deed5...7ea
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2024 #13 Skrevet 18. februar 2024 AnonymBruker skrev (På 17.2.2024 den 17.55): Jenter på 8-10 år er ikke like - de har egne interesser, personligheter og ønsker. Ting som er kult blant en vennegjeng er heller ikke nødvendigvis kult i en annen. Spør foreldrene eller jenta selv. Må du absolutt kjøpe noe vilkårlig basert på gjetteleker fra fremmede på nett, så sørg nå i hvert fall for å legge med ikke bare byttelapp, men også kvitteringen - så gaven kan returneres og få penrrbf tilbake. Så hun kan kjøpe seg noe hun egentlig ønsker seg. Eller - kanskje hun ønsker seg penger, for å spare til noe dyrere hun ønsker seg? Anonymkode: f5ee8...a5f Jeg vet alt dette. Jeg velger å kjøpe noe som er litt in blant de fleste i den aldersgruppen og er det helt feil, er det bare å bytte. Jeg stusser litt på dere som kommenterer at jeg skal spørre hva jenta ønsker seg. Tror dere liksom ikke jeg vet at det er et alternativ eller hvs er grunnen til å komme med råd/synspunkter det ikke er bedt om? Når jeg velger å ikke gjøre det, har jeg mine grunner. Jeg ønsker nemlig at gaven skal være en overraskelse, at den kommer uventet. Jeg kjenner ikke barnet pr nå og jeg vet foreldrene synes det er helt unødvendig at jeg kjøper noe. Men familien har vært i en spesiell situasjon og jeg skal hjem til dem for første gang om noen dager. Tilfeldigvis har barnet bursdag nesten samtidig. Er det greit for dere besserwissere at jeg tar med en gave eller? Anonymkode: 1edbe...d08 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå