Gå til innhold

Kjæresten min fikk blomster av en annen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er samboere med 4 barn og har det fint men på Valentins day så fikk kjæresten min blomster på døra fra en annen person ,😞 Burde jeg tenke at det er noe galt eller glemme det? 

Anonymkode: 1e56a...ed1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet han hvem de var fra da?

Anonymkode: fc825...cfc

Skrevet

Er alle fire deres fellesbarn?

Anonymkode: 8f8fa...13a

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Er alle fire deres fellesbarn?

Anonymkode: 8f8fa...13a

Ja

Skrevet

Hvem var blomster fra? Hvis det var dama de som fikk blomster fra en venninne så er det ganske normalt for mange. Jeg og venninnen min pleide å gi hverandre blomster og sjokolade på valentines da vi va singel, eller var sammen med noen tullinger som vi forventet ikke ga oss noe. Var tydelig kort da, om hvem det var til og fra. 

Anonymkode: 658be...f63

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Vet han hvem de var fra da?

Anonymkode: fc825...cfc

Han sier han ikke vet.. men blir usikker 

Skrevet

Vet du hvem som sendte? 

Anonymkode: 2a1be...82d

Skrevet

Har du fått sett kortet selv? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvem var blomster fra? Hvis det var dama de som fikk blomster fra en venninne så er det ganske normalt for mange. Jeg og venninnen min pleide å gi hverandre blomster og sjokolade på valentines da vi va singel, eller var sammen med noen tullinger som vi forventet ikke ga oss noe. Var tydelig kort da, om hvem det var til og fra. 

Det sto beundrer

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det sto beundrer

🧌

• Liker 4
Skrevet

Ville ikke stresset for mye med dette hvis jeg var deg. Utroskap er lite sannsynlig, da det å være utro er vel noe begge parter vil holde skjult fra kjærestene. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Han sier han ikke vet.. men blir usikker 

En mann ja. Hm. Hadde blitt meget skeptisk. 
Om han visste hvem det kom fra, og det var uskyldig så hadde han vært ganske villig til å bevise det for deg. 

Kan det være en eks som prøver å lage kvalme? Eller noen i din krets som ønsker å såre deg? 

Må si jeg blir stuss på alle postene om de som har fått blomster ukjent på døren på valentines… Om jeg hadde sendt blomster til en jeg drev med som jeg trodde var singel, så hadde jeg ikke skjult avsender. Hadde jeg vært en elskerinne så hadde jeg ikke sendt blomster på døren hjemme, det er jo oppskriften på at affæren hadde tatt slutt. Uansett om en mann tenker å gå fra kona si, så vil han ikke gjøre det, eller gå videre sammen med en elskerinne som bevisst prøver å såre kona hans. 

Heller ikke normalt å gi blomster til en mann på valentinsdagen? Jeg har aldri gitt blomster til mannen på valentinsdagen, men en romantisk gave som passer han. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ville ikke stresset for mye med dette hvis jeg var deg. Utroskap er lite sannsynlig, da det å være utro er vel noe begge parter vil holde skjult fra kjærestene. 

Nja, det vet jeg nå ikke... er en del som helst vil at folk skal skilled seg i håp om at de to da blir sammen

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det sto beundrer

Så hyggelig da! Herregud TS, han er ikke utro. Kan godt hende han har en beundrer. Er ikke det bare koselig da, at noen ser på mannen din som en kjekkas? Er jo deg han er sammen med

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Så hyggelig da! Herregud TS, han er ikke utro. Kan godt hende han har en beundrer. Er ikke det bare koselig da, at noen ser på mannen din som en kjekkas? Er jo deg han er sammen med

Om avsender vet at han er i et forhold, da er hun ei skikkelig drittkjerring!! Alt for mange damer som legger seg etter menn som er i et forhold, som om det er en seier å klare å "stjele" de.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Kanskje en kompis eller kollega som tuller med han? Dette høres ut som noe kontorets "artigkar" kunne funnet på å gjøre for å tulle med en kollega f.eks. 

Anonymkode: 3de12...0bd

• Liker 2
Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker said:

Vi er samboere med 4 barn og har det fint men på Valentins day så fikk kjæresten min blomster på døra fra en annen person ,😞 Burde jeg tenke at det er noe galt eller glemme det? 

Høres ut som ett ganske sikkert tegn på at han er utro. Tipper elskerinnen hans prøver å gi deg ett hint med å sende blomster hjem til han. Jeg ville tatt en alvorsprat med han!

• Nyttig 1
Skrevet
Litamy skrev (4 minutter siden):

Om avsender vet at han er i et forhold, da er hun ei skikkelig drittkjerring!! Alt for mange damer som legger seg etter menn som er i et forhold, som om det er en seier å klare å "stjele" de.

Helt klart, men ikke noe ts trenger å bekymre seg for, dersom hun har en lojal mann. 

Hvor mange ganger har ikke menn lagt seg etter meg når jeg er i et forhold? Uendelig mange ganger. De kommer ingen vei med det, og mannen kan bli sint å føle for å markere seg ovenfor disse mennene. Men siden jeg har avvist og vi har hatt et godt forhold, så trenger ikke han å bekymre seg for å «miste» meg. 
Her er menn overlegen i å gå etter opptatte damer, finnes så klart damer som går etter opptatte menn. 

Jeg hadde personlig ikke sett på dette som noe videre trussel, derimot hadde jeg tatt meg en prat med vedkommende dersom det var en dame som kontinuerlig prøvde å flørte med mannen min og det ikke nyttet at han avviste henne. 

Skrevet

Nå er det en gang slik at man iikke kan tillegge han ansvar fpr at noen andre velger sende han blomster når han ikke vet hvem det er fra osv blir det bare helt feil å mistenke utroskap og krisemaksimere helt. Jeg ville tatt et bilde av dere begge med blomsten og lagt det ut på FB osv med en hilsen til den ukjente og takket for blomstene.. 

Anonymkode: a602c...5b8

• Nyttig 1
Skrevet
Tobias001 skrev (3 minutter siden):

Høres ut som ett ganske sikkert tegn på at han er utro. Tipper elskerinnen hans prøver å gi deg ett hint med å sende blomster hjem til han. Jeg ville tatt en alvorsprat med han!

Også hva skjer da? Vinner elskerinnen noe på dette, eller vil mannen bli fly forbanna på elskerinna som har gitt han så mye pes hjemme og såret kona? Tror ingen elskerinne ville gjort noe så dumt, med mindre affæren var over, og hun ville hevne seg. 

De fleste som er utro, hater ikke partneren sin. Det siste de vil er å såre dem, og derfor ofte havner i knipa med å være utro. Da egentlig forholdet har gått sin gang, og det beste hadde vært å skilt lag. 
Kvinner er sjeldnere utro mot partner, og også dem som oftest forlater et forhold. Tror ikke det er tilfeldig. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...