Ms. Steele Skrevet 16. februar 2024 #1 Del Skrevet 16. februar 2024 Er det bare Lifesum som gjelder eller finnes det andre apper som dere vil anbefale? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2024 #2 Del Skrevet 16. februar 2024 Lifesum er bra. Har ikke prøvd andre:) Anonymkode: f1aac...a95 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2024 #3 Del Skrevet 16. februar 2024 Lifesum er da gratis? Veldig bra Anonymkode: 18464...2dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2024 #4 Del Skrevet 16. februar 2024 Jeg bruker myfitnesspal. Anonymkode: 70f5d...5ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ms. Steele Skrevet 16. februar 2024 Forfatter #5 Del Skrevet 16. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Lifesum er da gratis? Veldig bra Anonymkode: 18464...2dc Ja da, som jeg skrev, er det bare Lifesum som gjelder eller finnes det andre som man vil anbefale Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2024 #6 Del Skrevet 16. februar 2024 Lifesum. Anonymkode: bd378...4af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2024 #7 Del Skrevet 16. februar 2024 Jeg bruker My fitnesspal gratisversjon som nå har strekkodeleser. Har funnet bare et par norske matvarer som ikke har ligget inne. Anonymkode: 1c618...edd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2024 #8 Del Skrevet 17. februar 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg bruker My fitnesspal gratisversjon som nå har strekkodeleser. Har funnet bare et par norske matvarer som ikke har ligget inne. Anonymkode: 1c618...edd Woah! Det hadde jeg ikke fått med meg! Jeg logger vanligvis via nettsiden og søker alt opp manuelt der, hadde ikke satt meg inn i selve appen i det hele tatt. Gamechanger! 😃 Anonymkode: 70f5d...5ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2024 #9 Del Skrevet 17. februar 2024 Bruker Lifesum og liker den, har ikke sett behovet for å finne noe annet. Anonymkode: 22372...3d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2024 #10 Del Skrevet 17. februar 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Woah! Det hadde jeg ikke fått med meg! Jeg logger vanligvis via nettsiden og søker alt opp manuelt der, hadde ikke satt meg inn i selve appen i det hele tatt. Gamechanger! 😃 Anonymkode: 70f5d...5ba De har hatt strekkodeleser i mange mange år, men det var reservert for premium-medlemmer i starten. Samme med oversikt over makroer, salt og vitaminer. Når det er endel av gratisappen så tåler jeg litt reklame rundt om. Fantastisk at jeg fikk gjort din dag noe lettere! Anonymkode: 1c618...edd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå