AnonymBruker Skrevet 5. mai 2024 #61 Del Skrevet 5. mai 2024 AnonymBruker skrev (På 19.2.2024 den 18.56): Ikke meg du spurte, men jeg la noen kort på situasjonen din. La meg gjerne få vite om det treffer:) Jeg får opp at du må ta noen valg for å kunne fortsette. Det handler om en annen person, en mann, muligens en partner, som på en eller annen måte gjør at du føler deg litt fastlåst og ute av stand til å bevege deg framover slik du vil/må for å få den her skuta på rett kjøl. Du vet veldig godt hva slags valg det er snakk om, intuisjonen din har allerede fortalt deg dette, men det er som at du ikke enda er helt klar til å handle på det. Jeg føler det kanskje handler om at du har en partner som gir deg dårlig samvittighet for å jobbe mye. Men det er nettopp mye arbeid som vil kunne gjøre at du vil lykkes. Det vil blomstre om du legger ned den innsatsen. Penger og fremgang ligger der på andre siden av det valget. Anonymkode: ac94c...dbb Hei! Ser det er en stund siden dette innlegget ble lagt ut. Men håper likevel du har litt tid og ork til å kanskje legge kort på meg? Jeg som alle andre, håper jo på å finne den store kjærligheten. Ganske så nylig skulle jeg på en date med en jeg har snakket med over tid. Alt virker veldig bra, og ingen tegn til usikkerhet. Han dukka aldri opp, kontakten ble også brått kuttet etter det. Ingenting ga mening, selv følte jeg også at vi tok ting veldig sakte og ga mye pusterom til hverandre underveis. Men kjemien var unik. Hvorfor? Hva ligger bak det? Har opplevd dette også en gang tidligere, begynner å spekulere om det er noe jeg virkelig gjør galt. Anonymkode: d25c1...4b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå