AnonymBruker Skrevet 16. februar 2024 #1 Skrevet 16. februar 2024 Mannen min har datter fra tidligere forhold, og nå er det visst slik at bestefaren går mot slutten av livet. Jeg synes det blir veldig upassende om mannen min drar i begravelsen, han hadde jo aldri et ordentlig forhold med denne barnemoren, og han er ikke en del av familien deres. Hva vil være normalt her? Jeg tenker å sende kondolansekort er nok, men han vurderer faktisk om han skal dra i begravelsen. Jeg sier nei, og kommer til å tenke det er illojalt på grensen til utroskap om han deltar. Til sammenligning døde moren min for fire år siden, kort tid etter jeg møtte mannen min. De rakk dessverre aldri å møtes, og han var ikke med i begravelsen til mamma. Da blir det et slags dobbelt svik om han blir med i begravelsen til denne bestefaren til datteren. Ønsker å sette ultimatum. Datteren er voksen, så er ikke slik at han må sitte og holde henne i hånden. Hun har også en kjæreste, og mor, som kan bli med i begravelsen. Med tanke på at han ikke var med i mammas begravelse, vurderer jeg faktisk å gjøre det slutt om han gjør alvor av å dra i denne begravelsen. Anonymkode: ba681...ae5 1
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 16. februar 2024 Populært innlegg #2 Skrevet 16. februar 2024 Han følger sitt (mindreårige?) barn i bisettelsen til hennes besteforelder, og er en støtte for barnet sitt. Anonymkode: 438b3...71a 44 1 5
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 16. februar 2024 Populært innlegg #3 Skrevet 16. februar 2024 Du er et troll. Enten bokstavelig eller i overført betydning. Selvsagt kan han dra. Normal folkeskikk. Anonymkode: f91bb...13e 41 1 9
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2024 #4 Skrevet 16. februar 2024 Du sammenlikner din mors begravelse med datterens morfar? Han og du hadde så vidt møttes, mens han har kjent denne morfaren i mange år. Han gjør faktisk rett i gå i den begravelsen. Du er ganske urimelig ja. Anonymkode: 72b2d...0ae 31
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2024 #5 Skrevet 16. februar 2024 Det er veldig passende å gå i begravelsen til sin datters bestemor. Og menneskelig lurt for å støtte sin datter. Det er ikke vanlig å gå i begravelsen til mor til en helt ny kjæreste (man får heller ikke fri fra jobb om man ikke er samboer/gift). Anonymkode: f4a0d...d3a 20
Gjest Jentamedtekopp Skrevet 16. februar 2024 #6 Skrevet 16. februar 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Mannen min har datter fra tidligere forhold, og nå er det visst slik at bestefaren går mot slutten av livet. Jeg synes det blir veldig upassende om mannen min drar i begravelsen, han hadde jo aldri et ordentlig forhold med denne barnemoren, og han er ikke en del av familien deres. Hva vil være normalt her? Jeg tenker å sende kondolansekort er nok, men han vurderer faktisk om han skal dra i begravelsen. Jeg sier nei, og kommer til å tenke det er illojalt på grensen til utroskap om han deltar. Til sammenligning døde moren min for fire år siden, kort tid etter jeg møtte mannen min. De rakk dessverre aldri å møtes, og han var ikke med i begravelsen til mamma. Da blir det et slags dobbelt svik om han blir med i begravelsen til denne bestefaren til datteren. Ønsker å sette ultimatum. Datteren er voksen, så er ikke slik at han må sitte og holde henne i hånden. Hun har også en kjæreste, og mor, som kan bli med i begravelsen. Med tanke på at han ikke var med i mammas begravelse, vurderer jeg faktisk å gjøre det slutt om han gjør alvor av å dra i denne begravelsen. Anonymkode: ba681...ae5 Nå må du faen meg gi deg. Så klart han skal være med BARNET SITT i begravelse som emosjonell støtte. Hater sånne kjærringer som deg, du burde ikke være i forhold med menn som har barn fra før.
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2024 #7 Skrevet 16. februar 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Du sammenlikner din mors begravelse med datterens morfar? Han og du hadde så vidt møttes, mens han har kjent denne morfaren i mange år. Han gjør faktisk rett i gå i den begravelsen. Du er ganske urimelig ja. Anonymkode: 72b2d...0ae Ja, sammenligner jo så klart. Denne datteren var jo ikke et barn han ønsket engang, så han burde absolutt ikke dra. Jeg tror ikke jeg klarer å respektere han engang om han faktisk drar i begravelsen. Anonymkode: ba681...ae5
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2024 #8 Skrevet 16. februar 2024 Den gylne regelen om begravelser: Hvis du lurer på om du burde gå i en begravelse, bør du gå i begravelsen. Og i dette tilfellet er det jo helt åpenbart at han bør være med som en støtte for barnet sitt. Og en regel til om begravelser: Du har aldri noe med hvem som går i en begravelse. Kanskje hadde den avdøde et nært og givende vennskap med frisøren eller postbudet uten at du vet det. Det er poenget med dødsannonser, et dødfall er en offentlig begivenhet. private begravelser er en uskikk. Anonymkode: b68d6...61a 16 2 3
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2024 #9 Skrevet 16. februar 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Mannen min har datter fra tidligere forhold, og nå er det visst slik at bestefaren går mot slutten av livet. Jeg synes det blir veldig upassende om mannen min drar i begravelsen, han hadde jo aldri et ordentlig forhold med denne barnemoren, og han er ikke en del av familien deres. Hva vil være normalt her? Jeg tenker å sende kondolansekort er nok, men han vurderer faktisk om han skal dra i begravelsen. Jeg sier nei, og kommer til å tenke det er illojalt på grensen til utroskap om han deltar. Til sammenligning døde moren min for fire år siden, kort tid etter jeg møtte mannen min. De rakk dessverre aldri å møtes, og han var ikke med i begravelsen til mamma. Da blir det et slags dobbelt svik om han blir med i begravelsen til denne bestefaren til datteren. Ønsker å sette ultimatum. Datteren er voksen, så er ikke slik at han må sitte og holde henne i hånden. Hun har også en kjæreste, og mor, som kan bli med i begravelsen. Med tanke på at han ikke var med i mammas begravelse, vurderer jeg faktisk å gjøre det slutt om han gjør alvor av å dra i denne begravelsen. Anonymkode: ba681...ae5 Er du seriøs??? Håper han finner ut at du er et troll. Anonymkode: 19a1e...52e 6
kaskazini Skrevet 16. februar 2024 #10 Skrevet 16. februar 2024 Han går ikke i begravelsen for å sørge, men for å vise respekt og for å støtte sin datter (som han har kjent hele hennes liv). At han ikke gikk i din mors begravelse når deres forhold var ferskt er helt forståelig og kan ikke sammenlignes i det hele tatt. At du vurderer å dumpe ham for det sier mest om deg egentlig. 21 1
sirenas Skrevet 16. februar 2024 #11 Skrevet 16. februar 2024 Troll! Utroskap og gå i begravelsen til sitt barns besteforeldre 😅 Det var jaggu dagens! 13 2 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2024 #12 Skrevet 16. februar 2024 Jentamedtekopp skrev (3 minutter siden): Nå må du faen meg gi deg. Så klart han skal være med BARNET SITT i begravelse som emosjonell støtte. Hater sånne kjærringer som deg, du burde ikke være i forhold med menn som har barn fra før. Emosjonell støtte? Besteforelderen kommer ikke til å dø uventet, er jo nærmere 90 år. Min bestemor døde da hun var 92, jeg trengte ikke emosjonell støtte. Jeg var jo selv voksen og dødsfallet var ikke uventet. Men, min mor døde ganske uventet mens hun var i 60-årene. Da hadde jeg trengt støtte, men han ble ikke med i begravelsen, Anonymkode: ba681...ae5
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2024 #13 Skrevet 16. februar 2024 Mener det var en helt lik tråd for et par mnd siden. Var det deg? Selvfølgelig skal han gå i begravelsen, om han føler for det. Fint for barnet hans å ha ham der. Det får da være grenser for merkelig sjalusi. Anonymkode: 2c8ed...f3a 4 1 5
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2024 #14 Skrevet 16. februar 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Mannen min har datter fra tidligere forhold, og nå er det visst slik at bestefaren går mot slutten av livet. Jeg synes det blir veldig upassende om mannen min drar i begravelsen, han hadde jo aldri et ordentlig forhold med denne barnemoren, og han er ikke en del av familien deres. Hva vil være normalt her? Jeg tenker å sende kondolansekort er nok, men han vurderer faktisk om han skal dra i begravelsen. Jeg sier nei, og kommer til å tenke det er illojalt på grensen til utroskap om han deltar. Til sammenligning døde moren min for fire år siden, kort tid etter jeg møtte mannen min. De rakk dessverre aldri å møtes, og han var ikke med i begravelsen til mamma. Da blir det et slags dobbelt svik om han blir med i begravelsen til denne bestefaren til datteren. Ønsker å sette ultimatum. Datteren er voksen, så er ikke slik at han må sitte og holde henne i hånden. Hun har også en kjæreste, og mor, som kan bli med i begravelsen. Med tanke på at han ikke var med i mammas begravelse, vurderer jeg faktisk å gjøre det slutt om han gjør alvor av å dra i denne begravelsen. Anonymkode: ba681...ae5 Jeg syntes du er ufin mot bonus og faren her ved at du i det heletatt blander deg opp i dette spm. Hvis din bonus vil a faren sin der, skal han være der, og hvis din mann har et behov for et siste farvel iht denne mannen, er det ikke din rett å ta fra han dette. Den dagen besteforeldre til min bonus går bort. Kommer vi til å stille begge to. Selv om forholdet til moren har vært turbulent. Så har de alltid stilt opp. Skulle da bare mangle. Jeg mener at i et fohold, så er man enkelt individer. Og noen ting har ikke samboer noe med valg man tar. Hadde min mann nektet meg å dra i begravelse, da hadde jeg tenkt mitt om han. Og det hadde ikke vært positive tanker. Denne begravelsen handler ikke om deg eller hans ex, men om din mann og din bonus. Anonymkode: 4392c...e2c 4 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2024 #15 Skrevet 16. februar 2024 kaskazini skrev (2 minutter siden): Han går ikke i begravelsen for å sørge, men for å vise respekt og for å støtte sin datter (som han har kjent hele hennes liv). At han ikke gikk i din mors begravelse når deres forhold var ferskt er helt forståelig og kan ikke sammenlignes i det hele tatt. At du vurderer å dumpe ham for det sier mest om deg egentlig. Sier det ikke noe om han, om han drar i den begravelsen selv om det vil såre meg og føles som et stort svik? Han kom jo ikke og støttet meg i mammas begravelse. Hun døde som 69-åring, helt uventet etter et sykeleie på mindre enn to uker. Denne besteforelderen til datteren er nærmere 90, og alle vet det går mot slutten. Mister all respekt for han om han går i begravelsen. Anonymkode: ba681...ae5
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2024 #16 Skrevet 16. februar 2024 Så smålig! Da min bestemor ble begravet var faktisk min bonusmor med i begravelsen. Selv var jeg i midten av 20-årene, så det var ene og alene for å være der for meg på en fryktelig vanskelig dag. Noen ganger må man bare ta seg sammen, og være et voksent og rasjonellt menneske. Anonymkode: 35b21...fb1 4 2 3
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2024 #17 Skrevet 16. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Sier det ikke noe om han, om han drar i den begravelsen selv om det vil såre meg og føles som et stort svik? Han kom jo ikke og støttet meg i mammas begravelse. Hun døde som 69-åring, helt uventet etter et sykeleie på mindre enn to uker. Denne besteforelderen til datteren er nærmere 90, og alle vet det går mot slutten. Mister all respekt for han om han går i begravelsen. Anonymkode: ba681...ae5 Jeg hadde mistet respekt for ham om han IKKE gikk i begravelsen til sitt barns bestefar. Anonymkode: 2c8ed...f3a 16 2
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2024 #18 Skrevet 16. februar 2024 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Mannen min har datter fra tidligere forhold, og nå er det visst slik at bestefaren går mot slutten av livet. Jeg synes det blir veldig upassende om mannen min drar i begravelsen, han hadde jo aldri et ordentlig forhold med denne barnemoren, og han er ikke en del av familien deres. Hva vil være normalt her? Jeg tenker å sende kondolansekort er nok, men han vurderer faktisk om han skal dra i begravelsen. Jeg sier nei, og kommer til å tenke det er illojalt på grensen til utroskap om han deltar. Til sammenligning døde moren min for fire år siden, kort tid etter jeg møtte mannen min. De rakk dessverre aldri å møtes, og han var ikke med i begravelsen til mamma. Da blir det et slags dobbelt svik om han blir med i begravelsen til denne bestefaren til datteren. Ønsker å sette ultimatum. Datteren er voksen, så er ikke slik at han må sitte og holde henne i hånden. Hun har også en kjæreste, og mor, som kan bli med i begravelsen. Med tanke på at han ikke var med i mammas begravelse, vurderer jeg faktisk å gjøre det slutt om han gjør alvor av å dra i denne begravelsen. Anonymkode: ba681...ae5 synes både han og du burde dra i den begravelsen som støtte for datteren. Hvis hun vil det da selvsagt.. at det er på grensen til utroskap å vurdere å gå i begravelsen? Det er det sykeste jeg har hørt noen gang.. skjerp deg Anonymkode: 49b77...8f2 12
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2024 #19 Skrevet 16. februar 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Sier det ikke noe om han, om han drar i den begravelsen selv om det vil såre meg og føles som et stort svik? Han kom jo ikke og støttet meg i mammas begravelse. Hun døde som 69-åring, helt uventet etter et sykeleie på mindre enn to uker. Denne besteforelderen til datteren er nærmere 90, og alle vet det går mot slutten. Mister all respekt for han om han går i begravelsen. Anonymkode: ba681...ae5 der mistet jeg all respekten for deg. Anonymkode: 49b77...8f2 9
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2024 #20 Skrevet 16. februar 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg hadde mistet respekt for ham om han IKKE gikk i begravelsen til sitt barns bestefar. Anonymkode: 2c8ed...f3a Ok, jeg mener det motsatte. Anonymkode: ba681...ae5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå