AnonymBruker Skrevet 16. februar #1 Del Skrevet 16. februar Hva betaler man for langtidspass av hund, typ 3 mnd med mulig forlengelse? Dette er ikke noen vi kjenner fra før og hunden er av litt størrelse og vil kreve en god del oppfølging. Vi er usikker på hva som er innafor å få betalt. Naturlig at man ikke får normal døgnpris siden det er såpass langvarig men vi har blitt forespeilet en "lønn" som er såpass lav at det nesten er å regne som en vennetjeneste synes jeg. I tillegg er det sannsynlig at det blir forlenget og da er vi veldig bundet mtp å få reist bort selv. Jeg kjenner at jeg er veldig usikker. Om noen her jobber som hundepassere med langtidsoppdrag, har dere noen tips? Anonymkode: 037ee...8c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 16. februar #2 Del Skrevet 16. februar 11 hours ago, AnonymBruker said: Hva betaler man for langtidspass av hund, typ 3 mnd med mulig forlengelse? Dette er ikke noen vi kjenner fra før og hunden er av litt størrelse og vil kreve en god del oppfølging. Vi er usikker på hva som er innafor å få betalt. Naturlig at man ikke får normal døgnpris siden det er såpass langvarig men vi har blitt forespeilet en "lønn" som er såpass lav at det nesten er å regne som en vennetjeneste synes jeg. I tillegg er det sannsynlig at det blir forlenget og da er vi veldig bundet mtp å få reist bort selv. Jeg kjenner at jeg er veldig usikker. Om noen her jobber som hundepassere med langtidsoppdrag, har dere noen tips? Anonymkode: 037ee...8c3 Det blir jo ikke mindre jobb av at hunden skal være der lenger, hvorfor skal da prisen gå ned? Å passe hund er mye jobb og når eier i tillegg ikke kan si når de kommer tilbake... Jeg hadde sagt 250/300 kr per dag, i tillegg til at eier selvfølgelig står for mat og andre utgifter. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå